Évek óta rebesgetik, sőt a gyár vezetői is megerősítették, hogy lesz egy modern, EURO4-es, ABS-szel felszerelt 750-esük, de az angliai K+F központ körüli felhajtás, no meg a Brexit miatt az utóbbi időben valahogy feledésbe merült a modell. Ezért is volt meglepetés a minap felröppent kép, melyen egy láthatóan szériaérett, éppen országúti tesztköreit futó duó látható, ráadásul rögtön két különböző kivitelben.
Ez alapján biztosra vehetjük, hogy érkezik egy visszafogottabb, klasszikus csupaszmotor és egy café racer is, mindkettő ugyanazzal az ötvenlovas - Európában várhatóan 48 lóerős -, soros, kéthengeres, 750-es erőforrással. Már csak az a kérdés, miként lesz versenyképes a RE a brit vetélytárs mellett, hiszen a Triumph is kínál hasonló modellt, a 80 Nm-es csúcsnyomatékú, alig 3,3 millió forintba kerülő Street Twint, szóval elképesztően ütős árat kell kitalálni az indiai gyártónak, hogy a 750-essel érvényesülni tudjon az öreg kontinensen.