Nem aprózzák el: rögtön egy vadonatúj modell bemutatójával kötik össze az elképesztő méretű tárlat megnyitóját. Már csak három hét, és minden kiderül.
A szokásoknak megfelelően sejtelmes kisfilmmel vezetik fel az új modell(eke)t, annyi azonban bizonyos, hogy a hagyományokra sokat adó, világjárást kedvelő motorosokat célozzák meg.
Ha szerencsénk van, idén is novemberig élvezhetjük a - többség szerint - túrázásra alkalmas, kellemesen meleg időt. Ez még legalább 8-10 hétvége, így most ezek mindegyikére ajánlunk egy-egy remek célpontot videókkal illusztrálva.
Június végén még csekély visszaesést könyvelhettek el a kereskedők, de az erős nyári hónapok végére pozitívba fordult a mérleg. A bővülő piac kapcsán ismét szóba került, hogy az autóvezetők egyszerűbben, könnyebben ülhessenek át 125-ös motorokra.
A Formula-1-es világbajnok és az olasz cég együttműködése nem új keletű, korábban a Dragster RR-ből érkezett egy limitált széria a sztárversenyző nevével fémjelezve, s a közös munka most egy másik, speciális kiadású motorkerékpárral folytatódik.
Noha hivatalosan csak 2019-ben debütál, máris a pályán láthatjuk a Triumph Moto2 versenygépét, ami egyben azt is jelenti, hogy az új háromhengeres bevetésre kész. Természetesen egyből megindultak a pletykák, hogy utcai változat is készül belőle.
Tíz nap alatt 2500 kilométert motorozni nem tűnik nagy falatnak, de egy Babettával, kétezer méteres hágókon át már embert próbáló feladat. A szegedi csapat mégis megcsinálta, és egy hangulatos útifilmet forgatott a túráról.
A Yamaha MotoGP csapata a Superbike-mezőnyből szerződtet pilótát a sérült Valentino Rossi helyére. Ezzel egyben az is eldőlt, hogy a Doctor legalább két-három futamot kihagyni kényszerül az idényből.
Idén Franciaország adott otthont a Hatnapos Enduró-világbajnokságnak, ahol a résztvevő országok mellett az egyéni indulókat is rangsorolták - a profi mezőny tagjain túl a juniorok, illetve a hölgyek is megmérkőztek egymással.
Valentino Rossi nélkül zajlott a hétvégi MotoGP nagydíj, de izgalmakból így sem volt hiány: parádés meccsen dőlt el az első három helysorsa.
Túlzás lenne 160 lovas, hathengeres erőforrást építeni egy lecsupaszított baggerbe? A bajor mérnökök szerint egyáltalán nem, ezért elkészítették a márka egyik legfeltűnőbb kétkerekűjét, a K 1600 B-t.
A brit egyenruhás közel másfél évvel ezelőtt mindent és mindenkit hátrahagyva elindult egy kihívásokkal teli utazásra. A kaland, mely során fantasztikus élményekkel gazdagodott, a napokban ért véget.
Elindult a tanév a MAMI Magyar Motorkerékpár Szakközépiskola és Szakgimnázium Angol utcai épületében. A képzések idén is igen népszerűnek bizonyultak, minden tagozaton sok-sok beiratkozót köszönthettek az intézmény tanárai, de egy-két szakra még most is jelentkezhetsz.
Az idei off-road szezonból még jó pár futam hátra van, azonban eddig is megszámlálhatatlan emlékezetes versenyt és pillanatot láthattunk - ezekből készítettek most egy látványos kisfilmet.
Szeptember első hétvégéjén rendezték a Romanian Superbike Bajnokság ötödik fordulóját a vadonatúj Motorpark Romania pályán, ahol kollégánk, Chrobák János is rajthoz állt. Most ő mesél a versenyről.
Hogyan emlékeznek vissza a Pannonia mérnökei a legendás típusok születésére? Érdekességek, kulisszatitkok a villámgyors P20 fejlesztéséről, egyenesen a márka dolgozóitól.
A maláj pár összesen 24 országban járt nászútja során, ami önmagában is rendhagyó, ám történetüket még különlegesebbé teszi, hogy egy apró robogóval teljesítették a túrát.
Az a negyven motoros, aki gyorsan kapcsolt, ingyenesen részt vehetett a rendőrség immáron hagyományosnak mondható tréningjén.