Most hétvégén rendezik Lengyelországban a régió egyik legbrutálisabb enduróversenyét, ahol a megszokott módon illusztris társaság sorakozik fel a rajtrácson, hogy elkápráztassa tudásával a nagyérdeműt.
Kínai források a napokban közzétették a szabadalmi rajzokat, melyeken a jövő S 1000 RR-jének formaterve látható. Kiderült, jó néhány szépészeti és műszaki beavatkozást végeznek a modellen.
Az immáron hagyományosnak mondható összejövetelen ezúttal is több százan jelentek meg, hogy feldobják a lurkók napját.
Valóban lesz áremelés, de a korábbi hírekkel ellentétben nem vonatkozik minden kategóriára, így a motorosokra sem.
A szigetországra lecsapó ítéletidő számos céget megbénított, Japánban konkrétan leállt a közlekedés. Persze mindig akad egy-egy bevállalós futár, aki fittyet hány az időjárásra.
Az ismert színész több mint három éve szenvedett balesetet Budatétényben, melyben olyan súlyosan sérült, hogy intenzív osztályon ápolták, s a mai napig nem jött teljesen rendbe. A bíróság ma reggel végre ítéletet hirdetett az ügyben.
A bajor gyártó hét ikonja is csatasorba áll a klasszikus járműveket felvonultató, ötnapos rendezvényen, közöttük most először két motort is megcsodálhatunk.
Egy vadonatúj pályán körözhettek a fiatalok az elmúlt hétvégén, beleértve a Chrobák-iskola villámgyors tanítványait is.
Hiába a tetszetős forma és a különleges, hosszában beépített V4-es erőforrás, a Motus egy évtizednyi megfeszített munka után bezárja kapuit.
Opatovban befejeződött a nemzetközi cseh motokrosszbajnokság idei szezonja. A sorozat egyedüli magyar résztvevője dobogós hellyel búcsúzott az évadtól.
Ha az M1-es autópályán közlekedőknek feltűntek a szokatlan kinézetű rendőrmotorok és -motorosok, az nem a véletlen műve.
Valószínűleg az Olaszországban egyre gyakoribb szmogriadók is hozzájárultak, hogy a Vespa még idén szeptemberben, a téli időszak előtt piacra dobja új, nullemissziós modelljét.
A dél-amerikai ország története, kultúrája is lenyűgöző, hát még lélegzetelállító útjai, így nem csoda, hogy a motorosok is kezdik felfedezni a környéket.
Kissé átfésülték a prototípust, ám a lényeg változatlan maradt - vagány megjelenéssel és imitált kipufogóval érkezik az első villany-Harley.
Számos adatot átnéz az ember, mielőtt kiválasztja élete - kétkerekű - párját, ám a szélesség nem feltétlenül van ezek között. Íme, egy kis támpont, hogy melyik gép fér el a garázsban vagy a sorok között.
- Az bizony messze van! Várjon, fogom a kutyát, maga meg menjen át a tanyán, kifelé már meglátja a bekötőutat! - mondta az idős néni, majd kezével visszatartotta a nagy, fekete falkavezért.
Bátran mondhatjuk, hogy a Glemseck 101 Európa egyik legfontosabb motoros eseménye, mely idén - ha lehet - még izgalmasabb lesz, ugyanis ezúttal rajthoz áll az ausztrálok ötszörös világbajnoka is.
Nem akármilyen versenyre csábítják a tengerentúli motorosokat - 5500 kilométert kell megtenniük, de ehhez csak 90 évnél idősebb masinákat használhatnak.