Főként az ingázóknak és/vagy a szűk garázzsal rendelkezőknek lehet fontos, hogy pontosan mekkora is széltében a vas. Bármilyen hihetetlen, a Visordown által készített top 10-es listára csak méter körüli vagy afeletti géppel lehet felkerülni, tekintve, hogy az utolsó két helyen - holtversenyben - végzett a Yamaha és a BMW endurója, a Ténéré 1200, illetve az R 1200 GS Adventure 98-98 centivel.
Utánuk következik a már-már iróniának is beillő Harley-Davidson Softail SLIM, melynek „slimsége” abból áll, hogy legalább 985 millis szélességű kapubejáróra van szüksége, miként a BMW R 1200 RT is ugyanekkora, feldobozolva persze.
Hasonlóan terebélyes a Harley-Davidson Softail Deluxe is, a Heritage Softail Classic pedig ezen is túltesz fél centivel (990 mm). A méteres osztály első két képviselője az Indian Roadmaster és a Chief Classic a maga kereken ezer-ezer millis idomzatával, s a BMW K 1600 B/K 1600 GT-nek is pont ennyi helyre van szüksége a sorok között. Végül pedig jöjjön a legducibb kétkerekű, a Harley-Davidson Street Glide Special, mely koffereivel 108 centit foglal el az úton, vagyis éppen tíz centivel többet, mint a lista sereghajtói.