A Honda kifejezetten színes felhozatallal készül az idei rendezvényre - összesen hat épített motorral lesz jelen Glemseck legendás, majdnem két kilométer hosszú boxutcájában. Ráadásul egy legenda is csatlakozik a japán alakulathoz, ugyanis Mick Doohan újra bőrruhát húz, és egy épített CB1000R-rel rajthoz áll a Glemseck 101 meghívásos versenyén.
Monkey-tól a Gold Wingig
Három veteránkorú szépséget láthat a nagyközönség a Honda standján, úgymint a Libra Coachworks szakembere, Michael Michael által épített CX500, a családi vállalkozásként működő Kaspeed Customs CB750 café racere, valamint a katonai stílusú, csupasz Gold Wing, melyet Roy Holtman jegyez.
Napjaink legkedveltebb Hondái is megtalálhatóak lesznek, tudniillik kiállítják az ikonikus HRC-trikolor fényezést viselő, flat track stílusú Monkeyt, valamint két CB1000R-t is, melyek közül egyikkel Doohan versenyez majd a Sprint International futamon.
Ez utóbbit a brit Honda Racing szakemberei építették, mégpedig kimondottan az ötszörös gyorsaságimotoros-világbajnok, Mick Doohan számára. A nyolcadmérföldes futamon debütáló Honda úttartásáért – a Fireblade SP-ről ismert – Öhlins futómű felel, emellett Akrapovič kipufogóval, Brembo fékrendszerrel, egyedi lengővillával és tengelykapcsolóval, no meg a Rizoma szemet gyönyörködtető kezelőszerveivel vált még csábítóbbá. A sajátos, „Neo Sports Café” stílusú Glemseck CB1000R – a Monkey-hoz hasonlóan – arany és trikolor fényezéssel lép a nagyközönség elé.