Manapság, mikor a városok forgalma egyre nő, és komoly gondot okoz a parkolás, mind jobban felértékelődnek az olyan olcsón fenntartható és praktikus közlekedési eszközök, mint a robogók és a nyolcadliteres kismotorok.
Negyvenmillió eladott motor
Ez nálunk is így van, az Indiához hasonló zsúfolt országokban pedig méginkább megfigyelhető a tendencia - nem véletlen, hogy a vonzó palettával büszkélkedő Honda csak úgy szárnyal a kontinensnyi országban. A cég motorkerékpáros részlegének helyi kirendeltsége nemrégiben újabb mérföldkőhöz érkezett, nevezetesen a negyvenmilliomodik (!) kétkerekű értékesítését ünnepelhették. A Honda Motorcycle & Scooter India mindezt 18 év alatt teljesítette, ezzel hivatalosan is az a vállalat lett, mely a leggyorsabban érte el ezt a kimagasló eredményt. Érdekesség, hogy a társaságot 2001-ben alapították, s tizenegy év kellett hozzá, hogy elérjék a tízmilliós eladást, a következő tízmillióhoz már csak három esztendőre volt szükség, a fennmaradó húszmillió járművet pedig mindössze négy év alatt értékesítették, vagyis ugrásszerű növekedésről beszélhetünk.