Ütős erődemonstrátort faragtak a 2008-ban feltámasztott tradicionális brit gyártó 650-es sportmotorjából. Az ultrakönnyű Norton Superlight SS 170 lóerővel csalogatja a vevőket.
Korántsem tökéletes a jelenlegi megoldás és túl drasztikusan bünteti, ha valaki 10-20 évente balesetet okoz, ezért a Magyar Autóklub Alkotmánybírósági eljárást indít a jelenlegi bónuszrendszer ellen.
Nagyszerű hírről számolt be a Magyar Mentőmotor Alapítvány, ahol szeptember óta speciális VFR-re gyűjtenek - közel harmincmillió forintnyi adomány gyűlt össze, így a pénzből több motorra is futja!
Alig fél nappal azután, hogy bejelentették az álomcsapatot, máris motorra ült a két Marquez. Sajnos az nem derült ki, hogy melyikük a gyorsabb, mert idő előtt véget ért az edzés.
Nem igényel emberi erőt, sem elektromos bekötést a Porteos új motorszállító szerkezete, amely rögzíti, illetve fel- és lepakolja a gépet. Nem olcsó, de okos, teljes értékű megoldás.
Éppen fél évszázada, 1969-ben alapította meg signore Termignoni a Predosában működő kipufogógyártó üzemét. Neve mára összeforrt a motorozással és versenysporttal.
Hétfő este jött a szenzációs hír, hogy a Moto3 korábbi és a Moto2 idei bajnoka, Alex Marquez a Repsol Honda MotoGP csapatához szerződött, csapattársa pedig nyolcszoros világbajnok bátyja, Marc lesz!
Önmagában nem nagy sztori, ha egy motoros kissé gyorsabban megy a megengedettnél. A híres TT-menő esete mégis az, mert bíróságra került az ügy, ahol nem kegyelmeztek a pályát remekül ismerő motorosnak.
A szokásos forgatókönyv szerint zajlott az évadzáró futam, már ami a MotoGP-t illeti. Marquez egyedül is jobban teljesített, mint a rivális csapatok, Lorenzo pedig pontszerzéssel búcsúzott a vb-től.
Átestek a tűzkeresztségen a MAMI Szakközépiskola és a Széchenyi István Egyetem versenyszerelő-mérnökei. Visszatekintés a MAMI, a HRE és Laczkó Máté elmúlt évére.
Alig három kör alatt kétszer is megszakították a versenyt, összesen kilenc motoros került bajba. Nem maradt más választása a rendezőknek, mint előbb elhalasztani, majd végleg törölni a 2019-es Macau GP-t.
Csak néhány újdonsággal rukkolt elő a Triumph a milánói EICMA-n, de ezzel nincs vége: hamarosan piacra lép a régóta várt Tiger 900 két változata, a valódi terepjáró Rally és a világjárók GT-je.
Irigylésre méltó az egyenruhások helyzete: nemcsak élvezhetik a legújabb technikát, hanem bele is szólhatnak, hogy pontosan milyen legyen a szolgálati motor.
Noha a különleges, Ezpelatával közös sajtótájékoztató csak háromkor kezdődik, olasz és spanyol lapok máris tényként kezelik, hogy Valenciában lép pályára utoljára Jorge Lorenzo. Azt is elárulták, hogy miért.
Komoly kedvezménnyel keresik új gazdájukat a Harley-Davidson idei tesztmotorjai, közöttük a karcsú Forty-Eight, a masszív Fat Bob és persze az örök sláger Road King.
Kifejezetten erősen kezdett a Ducati és a Yamaha a Superbike téli tesztjén, ám a király trónja egyelőre megingathatatlan. Az első nap történései Aragonból.
Rögtön két cikk is fut a MotoGP főoldalán - egyikben arról számolnak be, hogy aláírták a szándéknyilatkozatot, míg a másikban Talmát kérdezik a magyar versenyről.
Az EICMA-n tárta a motorosok elé újdonságait a Continental. Nem aprózta el a cég, hiszen rögtön háromféle sport- és versenyabronccsal rukkolt elő - bemutatjuk őket.