A legtöbb motorosnak a Ducai gyári rendszerei kapcsán ugrik be a jellegzetes Termignoni logó, pedig Luigi igazán nem válogatott a márkák között, kezdetben gyakorlatilag az összes nagy motorgyártóval együttműködött. Az 1969-ben megnyitott predosai gyárban először főként Ducati, Kawasaki és Honda kipufogórendszerek készültek, és 1971-re neve ismertté vált a motorosok, valamint a motorgyárak fejlesztői között is.
Tisztán kézimunkával készült, rendkívül precíz leömlői és dobjai elképesztő baritont hoztak ki a vérmes V2-esekből és persze nagyobb teljesítményt is, amit mi sem bizonyít ékesebben, mint a Termignoni rendszerekkel pályára lépő csapatok sikerei. Eddig tíz MotoGP- és 16 WSBK-címet, két Párizs-Dakar-győzelmet szereztek, és napjainkban is jelen vannak - egyebek mellett - a Moto2, a Moto3, a WSS, az SSTK, az MX bajnokságban és a triál-vb-n.
Noha 2013-ben már túl volt a hetvenen, Luigi Termignoni továbbra is a cég első embere és a társaság aktív tagja maradt, majd miután 2015-ben visszavonult, hobbijainak élt - lánya, Anna azt mesélte, hogy szeretett lovaival és birtokaival foglalkozott az utóbbi három-négy évben. Luigi Termignoni tegnap hajnalban veszítette életét - 75 éves volt. Nyugodjék békében!