Elképesztően könnyű és kezes az új KTM, sőt gyakorlatilag egy Moto2-versenymotor.
Aligha láthattunk volna ennél stílusosabb diadalt, hiszen Drapál mellett Szabó állt dobogóra.
Éppen kétszeresére nőtt a forgalom, és lassan évi egymillió (!) motort adnak el világszerte.
A törés és a fájdalom sem állíthatta meg Bálintot, aki mindkét futamon dobogóra állt.
Egy látványos tárlat és az új épület – érdemes megnézni a kiállítást.
Nem volt hiábavaló a két évtizednyi kitartó gyakorlás.
Mit nyersz, ha robogóval ingázol? Több tízezer forintot, az élményt és néhány nap szabadidőt.
A komoly esés után is vállalta a versenyt Bálint, és helytállt a spanyol pályán.
Forró napok állnak előttünk, érdemes jól szellőző, nyári motoros ruhában útra kelni.
Alig erősebb, mint az A1-es robogók, mégis vad dolgokra képes.
Jön a negyedik forduló, ahol Bálint újra átveheti a vezetést a tabellán.
Mi a túrákat és pályanapokat rögzítjük vele, a zsaruk pedig a renitensek manővereit.
Nem vicceltek, tényleg rácsok mögé kerül, aki eltiltás alatt vezet.
Közös alapra épült a két vas, de az egyik klasszikus bobber, a másik pedig sportos cruiser.
Egy hétvége a Gerecse legszebb útjain az új Yamahák társaságában. Jelentkezz most!
Nő a bírságok összege, ám ez csak a kezdet – hamarosan akár le is foglalhatják a járművet.
Könnyű, mint egy csupaszmotor, bivalyerős és nem is drága – ez az új Sportster S.
Nyári vásár és a nagy bejelentés: Tech-Air-szerviz lesz az éppen öt éve megnyílt üzletben.