Nem a pályán dőlt el a győzelem sorsa a hétvégi nagydíjon.
Még csak szeptembert írunk, de máris öt nagy horderejű változás történt idén.
Az ifjú pilóta 1:58-as időket fut, pedig csak most ismerkedik az új géposztállyal.
Példátlan sikersztori: néhány esztendő alatt világelső lett az új márka.
Könnyű, 90-nel hasít és egész héten ingázhatsz vele töltés nélkül.
Közös túrát szerveztek a brixtonosok, hogy együtt járják be a legszebb spanyol vidékeket.
Attól, hogy beköszöntött a szeptember, még nincs vége a szezonnak – jönnek a „déli” túrák!
Tegnaptól jelentősen többet kell fizetni a gyorshajtóknak Ausztria útjain.
Felveheted a pályanapokat, túrákat, de ami még fontosabb: segíthet a balesetek tisztázásában.
Szebb, sportosabb és fürgébb lett a KTM gyorsasági motorja.
Elképesztő száguldás fél órában szupermotóval, superbike-kal és oldalkocsis vasakkal.
Élménybeszámoló és látványos galéria a parádi hétvégéről.
Motorosok látogattak el az évente több százezer embert vonzó emlékhelyre.
Csapattárs lesz Dovi és Rossi, Quartararo meg világbajnok, ha így folytatja.
A csupasz R 18 után itt a Classic változat, de kérdés, megtalálja-e a helyét a piacon.
Fiatalok és újrakezdők is örömüket lelhetik a váltós, ötvenes, sportos gépekben.
Hiába az elszántság, a törött kéz és láb nem játék.
A kép valós, de még nem jelenti azt, hogy tényleg ilyen lesz a legkisebb RR.