A versenybíróség 10 másodperces büntivel súlytotta Rossi papát, amiért sárga zászló alatt előzött, így `nagy haverjának`, Biagginak adta át a győzelemért járó serleget és leszorult a dobogó legkisebb fokára.
2004-től olyan szabályok bevezetését tervezi a FGSPORT és a FIM, aminek a gyártók nem hogy nem örülnek, de elég tetemes anyagi káruk is származik belőle. A konzekvenziát levonva, arra az elhatározásra jutottak a vállalatok, melyek az MSMA tagjai, hogy felülvizsgálva a pozicióikat, nem szállnak be a SuperBike Világbajnokságba.
Az MV Agusta Brutale S elérkezett a gyártási fázisba, úgyhogy nemsokára az utcán láthatjuk ezt a király naked masinát. Az S az `olcsóbbik` változata az eredeti `limited` verziónak. Itt találtok több infót meg képet a gépről.
A vietnami Hanoiban túl sok motoros baleset történt, ezért bevezették, hogy 1 embernek csak 1 motorja lehet :D Nem csoda, hiszen a 80 milliós lakosságra 10 millió moci jut. Gondolom a kereskedők hőbörögnek nagygázzal...
A hétvégén ismét ellátogattunk a kiskunlaházai betoncsíkhoz, ahol az Arai Hungária Kupa soronkövetkező futamát rendez-ték. Bár mintha a múltkor izgalmasabb versenyeket láthattunk volna, azért most is volt látnivaló bőven a lepukkant szovjet hangárok társaságában.
Szabó Attila megszerezte első pontját a BMW boxer kupán, ahol 15-ként intették le a Team Wallis Motor Hungary versenyzőjét.
Mielőtt elhoztuk volna a "nagy vasat" a Hondától, eltűnődtem kicsit, hogy mi is vár ránk. Azt gondoltam, hogy a CB 1300 egy a mi sportmotorokhoz szokott seggünknek túl nehéz őslelet...
Az úgy kezdődött, hogy szerda este csörgött a telefonom. Kedvenc Streetfighterem hívott, hogy mit csinálok csütörtök és vasárnap között, mert van hely a kisbuszban, szállás lezsí-rozva és garantált néhány kellemes nap őrült motorosokkal a világ minden részéről. Kicsit kérettem magam � nő vagyok ugyebár � de naná, hogy IGENt mondtam!
A francia Bien Chambon nyerte a június 29-i futamot Belgiumban, 630-as KTM-jével. A siker kulcsa az első sorból való indulás, majd a `minél hamarabb vezetni` taktika volt, mivel a pálya vonala, nehézkessé tette az előzéseket.
Szakadó esőben vágtak neki a pilóták a rengeteg kanyarral tűzdelt asseni pályának, amit nagy izgalommal vártunk, ugyanis Talma végre villanthatott volna, mint pl. a tavalyi esős versenyeken. Sajna nem így történt aminek ki tudja mi az oka, de ne legyünk elégedetlenek, a 9. helyhez is gratulálunk. Eredmények.
A Honda elrukkolt egy naked bike-al, ami az SP-2 alapjaira épül, és várhatóan 2005-ben fogják bemutatni. A blokk és a váz a supebike mocitól származik, az üléspozició viszont jóval kényelmesebb annál.
A tavalyi világbajnok Fabian Foret viharos és nyomatékos győzelmet aratott a Kawasaki Racing Team színeiben egy ZX-6RR-rel az olasz Misano Adriatico pályán.
Az égettgumiszag detektor ismét beriasztott, ezért hamar be is mértük a jelet és a tököli reptéren landoltunk, ahol az országos dragbike bajnokság 5. futamát rendezték.
A nagy gyártók bemutatták új krosszgépeiket a nagyközön-ségnek. Lássuk melyek ezek az újdonságok, melyekből aztán frankó SuperMotot lehet csinálni. De persze akik maradnak a bütykösguminál azokat sem kövezzük meg.
A misano-i szabadedzésen Hodgson a leggyorsabb, Haydon-t helyettesítik.
A célbaérkezés után Apo hatalmasat bukott a csehországi verseny első kvalifikációs futamán, aminek valószínű a pályába épített bukkanó volt az oka. Bár 250 feletti tempónál történt az eset hál` istennek kisebb sérülésekkel megúszta a dolgot, nem úgy a motorja, melyben milliós kár keletkezett.
Pit Beirer vasárnap visszanyerte eszméletét és már nincs szüksége lélegeztetésre. Mint ahogy már említettük, a hatodik csigolyája eltörött és a gerinvelő sajnos oly mérték-ben megsérült, hogy nem lesz képes lábra állni többé. "Pit Beirer nem vesztette el küzdőszellemét. Szembenéz a jövő kihívásaival, mindemellett tisztában van állpotának követ-kezményeivel. Ezek után örül, hogy egyaltalán életben van" nyilatkozta a KTM szóvivője.
Az American Honda úgy döntött, hogy nem in-dítja pilótáit (Ben Bostrom, Kurtis Roberts és Miguel DuHamel) a július 13-i SBK futamon. A Honda azzal indokolta döntését, hogy inkább szeretnének a hazai bajnokségra koncentrálni. Így az a furcsa helyzet alakult ki, hogy 6 wildcardos versenyző indulhatna, de csak 4 jelentkező van rá.