KTM 450 SX

-új szeleprugók

-új kuplung

-új kipurendszer

-új Renthal 608 kormány

-104,9 kg

KTM 250 EXC

-teljesen új blokk és kipurendszer

-Keihin karburátor

-105,2 kg

KTM 85 SX

-új blokk

-új váz

-Keihin karbi

-68 kg

Suzuki RM 250 és 125

-új, hasonló vázfeléptés mindkét típusnál

-teljesen új hátsó felfüggesztés a progresszívebb rugózás érdekében

-új Showa első villák és Showa hátsó

-új fékrendszer

Suzuki RM85

-kis és nagyfelnis verzió

-újratevezett blokk több powerrel

-átdolgozott hátsó rugózás, első villákon állítható fokozatok és csillapítás

-új első és hátsó fékek

-teljesen állítható hátsó rugóelőfeszítés, 20 nyomófokozati pozició 3 fordulat a huzófokozaton, hosszabb lengőkar

Suzuki RM65

-kompozit-elekotrogalvanizált aluminium henger a jobb hőátadás érdekében

-új kipurendszer

-180 mm-es első és hátsó féktárcsák

Kawasaki KX-250F

-43LE @ 11.000 rpm

-titán szelepek, magnézium öntvény dekni, alu henger, ónnal bevont kovácsolt dugattyú

-Kayaba első, Uni-track hátső telók

-kevlár fékcső

Husqvarna TC 450

-könnyebb főtengely

Husqvarna TE 250

-magnézium karter

-könnyebb főtengely

-új hengerfej és karbi

-új lengéscsillapító