-új szeleprugók
-új kuplung
-új kipurendszer
-új Renthal 608 kormány
-104,9 kg
-teljesen új blokk és kipurendszer
-Keihin karburátor
-105,2 kg
-új blokk
-új váz
-Keihin karbi
-68 kg
-új, hasonló vázfeléptés mindkét típusnál
-teljesen új hátsó felfüggesztés a progresszívebb rugózás érdekében
-új Showa első villák és Showa hátsó
-új fékrendszer
-kis és nagyfelnis verzió
-újratevezett blokk több powerrel
-átdolgozott hátsó rugózás, első villákon állítható fokozatok és csillapítás
-új első és hátsó fékek
-teljesen állítható hátsó rugóelőfeszítés, 20 nyomófokozati pozició 3 fordulat a huzófokozaton, hosszabb lengőkar
-kompozit-elekotrogalvanizált aluminium henger a jobb hőátadás érdekében
-új kipurendszer
-180 mm-es első és hátsó féktárcsák
-43LE @ 11.000 rpm
-titán szelepek, magnézium öntvény dekni, alu henger, ónnal bevont kovácsolt dugattyú
-Kayaba első, Uni-track hátső telók
-kevlár fékcső
-könnyebb főtengely
-magnézium karter
-könnyebb főtengely
-új hengerfej és karbi
-új lengéscsillapító