Az előzetes beszámolók után következzen Talma válasza arra a kérdésre, hogy: "Hol tartunk...?"
Talma második napját sajnos beárnyékolta, hogy az egyik egyenesbe beragadt a motor főtengelye és Gábor elzakózott, jó hír viszont, hogy Tóth Imi javított.
Vörös Sanyi már gőzerővel készül a 2004-es szezonra. Idén is, akárcsak tavaly, az Alpok-Adria sorozat minden futamán rajthoz áll.
Talmácsi Gábor a barcelonai teszt első napján 73 kört teljesített, és 1.53.815 idővel a 15. helyen végzett - 1,8 másodperccel lemaradva az első Barberától.
A francia `Moto Magazine` által közölt adatok szerint a következő biciklikből adták el a legtöbbet a 2003-as esztendőben.
Szombaton kilátogattunk a 13. InterWheelre, ahol hivatalosan bemutatták Talmácsi Gábor GP 125-ben induló motorját, majd kicsit körbenéztünk az Arénában.
A Budapest Motorkiállításon láthattunk egy lézeres trafipaxot, ami jóval korszerűbb mint amiket jelenleg a rendőrség használ.
Első ízben adják át a GP 55 éves történetében azt a trófeát, amire a győztes versenyzők nevét fogják gravírozni minden évben.
Talmácsi Gábor tegnap próbálta ki a teljesen új fejlesztésű Malagutit az olaszországi Mugellóban.
Talmácsi Gergő rendelkezésünkre bocsájtott néhány házi videót amit saját maga készített házi stúdiójában.
Az Akrapoviè új kipufogórendszer családja az SP sorozat a vékonyabb pénztárcájú motorosokat kívánja megcélozni.
Március 25-én Milánóban mutatják be először az olasz Terra Modena SuperMotot a nagyközönségnek.
Május 17-23-ig rendezik meg a 2004-es World Ducati Week nevü rendezvényt a Santa Monica versenypályán az olaszországi Misanoban.
A 2004-es szezont megelőző tesztsorozatok a Repsol Honda tervei szerint folytatódtak.
A Budapesti Motorkiállításon Talmácsi Gábort még régi motorjával láthattuk, ezért megkérdeztük mi a helyzet az új gépével.
Sokan sokfélét mondanak az épülő ringgel kapcsoltaban, lássunk néhány konkrétumot.
Ismét megtelt motorokkal a HungExpo `A` pavilonja, ahová többek között a következők miatt is érdemes kilátogatnotok.