Talmácsi Gábor tegnap próbálta ki a teljesen új fejlesztésű Malagutit az olaszországi Mugellóban.
Sajnos a várt eredmény elmaradt, oly annyira, hogy a nap eleje a szenvedésről szólt.
A motor folyamatosan detonált...állítottak a gyújtás karaszterikán, mire megszűnt a probléma, viszont óriásit esett vissza a motorblokk teljesítménye. Talma szerint az új csőváz a probléma okozója, mert az fogja vissza a motor teljesítményt. A teszten ott volt egy "régi" malaguti is, melyben EB futamokra elegendő motorblokk volt....Talma ezzel a géppel könnyedén ment 2.02-es köridőt, úgy hogy nem volt ráállítva sem a futómű, sem pedig a váltó. Gábor szerette volna kipróbálni a vadiúj alkatrészeket, a régi vázzal, de sajnos erre nem volt már elég az idő.
A váz mellett még az új ülésvég is gondot okozott, mert nem jól méretezték, így túl magasan ült. Ma este Bologna-ba mennek, ahol kielemzik az eredményeket.
Március végén kerül sor a két hivatalos IRTA tesztre, ahová Talma 2 motort kért, egy régi fejlesztésű vázast új alkatrészekkel, és egy vadiújgépet. Talma nagyon bízik abban, hogy hamarosan rájönnek ennek a problémának a pontos okára, hogy tudjanak egyről a kettőrel lépni.
Nagy gond viszont nincs, hiszen a régi malaguti kéznél van, amivel könnyedén ment ma is beállítatlanul olyan időt, mint tavaly - ezen a pályán az első szabad edzésen - az apriliával.
forrás: talma.hu