Talma véleménye a két nap alapján arra a kérdésre, hogy: "Hol tartunk...?"
I.R.T.A teszt (Barcelona) első nap: Sok probléma volt, de összességében az első nappal elégedett voltam, (15.voltam) Két motort állt a rendelkezésemre, egy "régi" - 2003-as - illetve egy 2004-es fejlesztésű. Hogy miért kellett kettő? Mert tudtam, hogy eredményt egyelőre, csak a 2003-as motorral tudok hozni, az újat még fejleszteni kell.
Az új gép 13.000 fordulatnál mindig letorpant, a max fordulat 14.200 és ennél többet nem lehetett belőle kihozni. A teszt végén a 15. helyen zártam a napot.
I.R.T.A teszt (Barcelona) második nap: A második nap tudtam volna javítani, csakhogy a főtengely megragadt az egyenesben, és én a sóderágyban landoltam.(23 lettem a két nap időeredmény alapján) A nyakam fáj egy kicsit, mert odacsaptam a fejem az aszfalthoz, de amúgy semmi komoly. Az esés után már csak az új motort tudtam használni, amivel egyelőre nem lehet jó időket motorozni a gyenge teljesítmény miatt. Jerezben új taktikával, és új erőbedobással dolgozunk, tovább. A mi pozíciónk kb. a 10-15 között van ..... jelenleg. Majd Jerezben kiderül....
Seel úr még tegnap visszautazott Németországba a megragadt motorral. Egész éjszaka dolgoztak rajta, hogy holnap a javított és egy vadiúj motorblokkal visszaérjen a következő tesztre.
A problémák ellenére sem vagyok elkeseredve, Jerezben újabb két napunk lesz tesztelni a gépet, megtalálni a legjobb beállításokat, stb. Megyünk és csináljuk, nem adom fel!