Elkészült a Hornet szénszálas kipufogódobja, sőt már meg is hallgathatjuk, hogy mekkorát szól.
Elkezdődött a siroki találkozó, és megjelentek a decibelmérők is a környékbeli utakon.
Elkészült a valaha gyártott legdurvább YZF-R1.
Könnyebbek az 50-es robogóknál, de forgatónyomatékuk a 400-as sportmotorokéval vetekszik.
Bálint visszatért a „városi pályára”, ahol korábban kettős győzelmet aratott a Suzuki Kupában.
Az összetettben elért helyezése is megsüvegelendő, látva, hogy milyen motorok végeztek előtte.
Egy tank benzin árából kijön, és sokat segít, hogy hosszú távon is komfortos legyen a nyereg.
Előbb figyelmeztet, majd – ha a vezető nem figyel – automatikusan lelassítja a motort.
Ezúttal is sokkal fontosabb a márkanévnél, hogy miből és miként készül a kabát.
Nem elég, ha szép a motor, jónak is kell lennie, hogy kiérdemelje a rangos elismerést.
Ha valaki bliccel a kötelező biztosítással, száz évnyi díjat (!) fizethet ki egyszerre.
A magyar versenyző visszatér korábbi győzelmei helyszínére.
Komoly meglepetést okoz majd a lámpáknál, és nem csak az autósoknak.
Az alapmodell is főként megnyerő formatervével hódított, de a Cromwell X még látványosabb lett.
Ez a Honda harmadik legnépszerűbb nagymotorja, és nem véletlenül.
Itt több márka A1-es motorját is kipróbálhatod, mielőtt döntenél.
Jubileumi modellel emlékeznek az első, éppen negyed évszázada megjelent GSX1300R-re.
Kényelmesebbé, egyszersmind biztonságosabbá teszi a városi közlekedést és a túrázást.