Néhány napja ismét végzetes motorbaleset történt, ezúttal is egy útra tévedt szarvas miatt következett be a tragédia. Most arra figyelmeztetik a motorosokat, hogy miként kerülhetik el az ilyen ütközéseket.
Márkajelzés nélkül elég nehéz megtippelni, pontosan milyen motor is áll előttünk, de a szemfüles indiai fotós ügyesen kiszúrta - ez bizony az új Royal Enfield.
Évek, sőt évtizedek óta sürgetik már a kétkerekűek kedvezményes díjszabását, s most, a nagyszabású aláírásgyűjtés hatására végre kötélnek állt a talján autópályakezelő. Más kérdés, hogy ezzel nem mindegyik motoros lesz elégedett.
A forduló ugyan nem számított bele a magyar-szlovák-cseh bajnokság pontállásába, hazánk ifjú motorosai azért itt is kipróbálták magukat az erős, nemzetközi mezőnyben, és ismét dobogós helyezésekkel örvendeztettek meg minket.
Tulajdonképpen egy elhibázott taktika okozta a Honda lehengerlő sikerét Brnóban, de persze kellett hozzá az ifjú spanyol elképesztő tudása és vakmerősége is.
Egy koros veteránnal nem szokás kilométerek ezrein keresztül nyélgázon száguldozni, márpedig a MAMI-ban épített MZ250-re pont ez várt az idei 24 óráson. Megmutatjuk, mi rejlik tíz hónapon át készült, hibátlanul működő, mégis villámgyors versenygépben.
Látványos kisfilm a terepmotorozásról Tim Coleman, Lachy Andrews, valamint a két eltérő felépítésű gép főszereplésével.
Immáron a Dorna is megerősítette a hónapok óta terjedő pletykát, miszerint majdnem négy évtized kihagyás után ismét Skandináviába látogat a GP mezőnye. Ezzel hosszabb lesz a szezon, kézzelfogható közelségbe kerülnek a 20-21 futamos idények.
Az egykori nyolcadliteres GP-motort négyütemű háromszázasra cserélte világbajnokunk, ugyanis idén nyáron ő lett a bajorok motoros nagykövete. Most személyesen mesél az új gépről az első próba után, s ennek alkalmából visszatekintünk versenykarrierjére is.
Immáron biztosra vehetjük, hogy idén ősszel tényleg érkezik a következő Ténéré, az MT-07 technikájára épülő, 21-es első keréken futó, 75 lovas gép. Bámulatos tömeggel és ülésmagassággal debütált az újdonság.
Aligha van olyan motoros, aki ne találkozott volna a csinos, orosz hölgy képeivel a világhálón. Olga főként lenge ruhában készített fotóival tett szert szó szerint több százezres rajongótáborra.
A Honda CRF250R vadonatúj, DOHC-vezérlésű, önindítós erőforrást kapott, mely ráadásul sokkal erősebb lett, mint elődje.
Tegnap zajlott a 2017-es Motoball-Eb döntője, ahol a kontinens legjobb csapatai mérték össze tudásukat. Most ízelítőt kapunk belőle, milyen csaták zajlanak egy ilyen meccsen, és maguk a résztvevők mesélnek róla, hogy miért ez a legkevésbé veszélyes motorsport.
Luca Colombo örökre beírta magát a motorozás nagykönyvébe: a minap közel hat kilométert motorozott nyolcvanas tempóval, ami nem lenne nagy szám, ha nem a Comói-tavat keresztben átszelve tette volna mindezt.
Nicky Hayden balesete után csak egy motort indított a Honda a Superbike-vb-n, de a következő hétvégétől újra lesz csapattársa Stefan Bradl-nek.
A szemfüles tévések kiszúrták, hogy reklámfilmforgatásra készülnek a Harley-Davidson szülővárosában, s bár csak távolról szemlélhették a gépeket, annyi bizonyos, hogy négyszázas erőforrást rejtenek a limezöld idomok.
Az első kémfotók alapján úgy fest, több tucat ponton módosítják a BMW sikermodelljét - az idomzat, a felfüggesztés és az erőforrás is változik 2018-ra.
Mintha csak egy jól kitalált forgatókönyv lenne: a motorosok nem hagyták, hogy a négyéves kislány szomorkodjon ellopott Yamahája miatt, ám mire összegyűjtötték az új gép árát, a történet váratlan fordulatot vett.