A közelgő Euro 5-bevezetés minden gyártót lépésre kényszerít, beleértve a Hondát is. Úgy tűnik, a japánok a Marquez motorján kipróbált aerodinamikai trükköket vetnék be az új Fireblade-ben.
Noha egyelőre csak grafikák láttak napvilágot, már most lenyűgöző az új csupasz boxer. Vajon ez lesz a Diavel német kihívója?
Duplán nyertek azok, akik szombaton próbára tették magukat a székesfehérvári bójázáson, ugyanis legközelebb már a Hungaroringen hasznosíthatják a tanultakat.
Erősen kezdte a szezont a MAMI csapat színeiben induló Laczkó Máté. Tegnap dobogóra állt a Slovakiaringen, dicsőséget szerezve magának és a nagynevű iskolának.
Nagy elánnal készül az idei szezonra Kovács Bálint, a H-Moto Team klasszisa, aki már első tesztköreit is megfutotta a 2019-es Suzukival.
Most hétvégén a Pannónia-Ringen, míg május 3-án a Hungaroringen várják a motorosokat egy-egy nyílt napra, ahol biztonságos körülmények között tehetik próbára tudásukat és fejlődhetnek a szezon előtt.
Noha csak nemrég jelent meg, máris mély vízbe dobják a Scrambler 1200 XE-t. Ernie Vigil a Norra Mexican 1000-en bizonyíthatja, hogy a brit kéthengeres nemcsak szép, hanem piszok gyors is.
Eljött végre az igazi tavasz, amikor azt se bánja az ember, ha valahol az országúton, motoron ülve köszönt rá az alkony, mert fáradtan, mégis feltöltődve ér haza.
Szinte már nonszensz, hogy a napnál világosabb esetben sem merül fel a valóban súlyos, letöltendő szabadságvesztés kiszabása a vétkes sofőrre.
Magyarországon is elkezdődött a vadonatúj Harley-Davidson LiveWire előértékesítése. Aki időben kapcsol, már idén kipróbálhatja új motorját.
Ha nincs olyan sok biztonsági autós fázis, akkor talán minden másként alakul az idei 24 óráson. Egynapos száguldás Le Mans-ban a Honda szemszögéből.
Április 27-én, szombaton koszorúzást tart a Fóti Motorbarátok Köre a nagyszerű angol motorversenyző, Eric Fernihough emlékére.
Április utolsó vasárnapján nagyszabású oldtimeres programot szervez a Honda Komfront Komáromban. Gyertek, nézzetek öreg motorokat vagy hozzátok el saját vasatokat!
Maga a rendőrség erősítette meg, hogy a VÉDA-kapuk tökéletesen alkalmasak átlagsebesség-mérésre, így nincs akadálya, hogy Ausztria, Szerbia és Horvátország után hazánkban is felbukkanjon a módszer.
A közel kétszáz newtonméteres forgatónyomaték megköveteli, hogy ne csak a motor felfüggesztése és erőforrása, hanem a menetbiztonsági segédletei is a legjobbak közül kerüljenek ki.
Miként fordulhat elő, hogy az egyik cég háromszáz, míg a másik harmincezer forintot kér a szolgáltatásért? Nos, pár alkusz szerint csak a baj van a motorosokkal.
Közvetlenül a start után már biztonsági autó mögött körözött a mezőny, ugyanis több bukás tarkította a verseny első perceit. Meglepetésre a hondás címvédő is a sóderágyban kötött ki.
A magyar motorosokat is érinti, hogy újabb államban építenek ki átlagsebességet mérő kamerarendszert, s a külföldi gyorshajtóknak is kipostázzák a bírságot.