A H-Moto Team sportigazgatója, Rizmayer Gábor mesél a felkészülésről, az Endurance-vb-ről, no meg arról, hogy milyen sorozatokba van meghívása a Le Mans-ban induló Kovács Bálintnak.
Az intézmény nem bővelkedik anyagi forrásokban, éppen ezért számít az 1%-os adófelajánlásokra, a befolyó pénzből pedig egy 65 éves NSU motorkerékpár felújítását fedeznék.
Kemény szavakkal illette csapattársa a doppingbotrány miatt eltiltott olaszt. Azt állítja, Iannone csak „futtatja magát”, amíg a többiek keményen dolgoznak, és ezt a számok is igazolják.
Meglepő eredmények születtek a hétvégén induló Superbike-vb ausztrál tesztjén, ahol négy márka osztozott az első öt helyen. Vajon az új Honda vagy a Yamaha vicceli meg az eddig domináló kawásokat?
Sok európai országban tiltják az olyan eszköz és alkalmazás használatát, ami jelzi a telepített vagy mobil sebességmérő készüléket. Mostantól Németországban is bírságolnak érte.
Ilyen még nem volt: elkötelezte magát a következő öt idényre Marc Marquez, azaz legközelebb 2025 tavaszán léphet pályára nem Honda színekben. Senki nem vállalt még ilyen hosszú szerződést.
Nem javulnak érdemben a baleseti statisztikák, csak február második hetében tizenhárman vesztették életüket az utakon. Rendhagyó módszerekkel készül a rendőrség a szabálytalankodók visszaszorítására.
Olvasónk kér segítséget, hogy melyiket japán vasra üljön át a kényelmes Dragstarról. A lényeg, hogy menjen, mint a tatár és ne kelljen minden hétvégén szétszedni.
A tavalyi nagy sikert követően idén is kiírják a BoxerCup-sorozatot a BMW R nineT versenymotorok részére - a futamokat a német IDM-bajnoksággal együttműködve rendezik.
Egy kisebb országnyi ember látta már a találékony ázsiai srác videóját, aki nem nyugodott bele, hogy nem lehet saját sportmotorja. Lenyűgöző kézügyesség és arányérzék kellett a sikerhez.
Kíváncsi vagy, miként zajlanak a képzések a MAMI-ban? Látogass el a suli nyílt napjára és nyerj bepillantást a kulisszák mögé!
Egyedi markolat, fényezés és brutális audiorendszer teszi különlegessé a spéci Road Glide-ot, ám ez csak a felszín. A lényeg most is az 1,9-es V2-es, mely egy kamiont is elhúzna.
Tavaly még Man TT-szerepléssel és karbonvázas csodamotorral kampányoltak a cégvezetők, mára azonban - ismét - patthelyzetbe került a vállalat. Úgy tűnik, ismét búcsúznunk kell a Nortontól.
Hatalmas indulatokat gerjesztett, hogy a hatóságok a sok balesetre és a zajszennyezésre hivatkozva egyszerűen kitiltják a motorosokat a legszebb hegyi útvonalakról. Itthon is ez vár ránk?
Immáron 12 éve rója a köröket a világbajnokságon a spanyolok büszkesége, ami alatt 82 győzelmet és összesen 134 dobogós helyet gyűjtött. Idén saját testvérével küzd csapattársként az újabb trófeáért.
Örökre megtanulták a spanyol társaság tagjai, hogy nem érdemes a Youtube-on menőzni a felvételekkel - ötmillióba fájt a másfél perces mutatványuk. Persze a magyar Ghostriderek sem jártak jobban.
Valóban testvérnek tekintik magyarokat, még a szigorú, egyenruhás arc is elmosolyodott, mikor megtudta, honnan jöttünk. Hétezer kilométeres út öt határon át.
Noha nem olcsó, máris előrendelések ezrei futottak be a világ húsz országából az Italjethez az új 125-ös és 200-as Dragsterre. Végre minden kiderült a régi-új robogóról.