Ki tudja, ha anno nem játékmotort kap nagyapjától, talán soha nem ül nyeregbe.
Szokatlan időpontban rántják le a leplet a közös műszaki alapra épülő újdonságokról.
Maradnak a bevált receptnél, egy most is gyártott típus kap teljes idomzatot.
Elindult a Norden-videósorozat, és már az első részben láthatunk néhány részletet a motorról.
Lepjétek meg magatokat egy kedvező árú, sokoldalú kabáttal, amit akár egész évben hordhattok!
Ha szabályosan közlekedsz, díjazzák, és a kisebb stikliket is elnézik.
A remek quadok és ATV-k után 650-es motorokkal rukkolt elő a CFMoto.
Megúszod az esést, nem fúj le a szél és száraz maradsz esőben – a motorozás mérföldkövei.
Erősen kezdett a Yamaha: a négy legkelendőbb túrasportmotorból három Tracer-logót visel.
125-öst vennék, de robogó vagy motor legyen? A Cromwell kipróbálása után nem volt kérdés.
Azt mondják, ő volt „a nap hőse”, és ez nem afféle újságírói túlzás. Le a kalappal előtte!
Így lesz gyorsabb, egyszersmind biztonságosabb a motorozás.
Elképesztően könnyű és kezes az új KTM, sőt gyakorlatilag egy Moto2-versenymotor.
Aligha láthattunk volna ennél stílusosabb diadalt, hiszen Drapál mellett Szabó állt dobogóra.
Éppen kétszeresére nőtt a forgalom, és lassan évi egymillió (!) motort adnak el világszerte.
A törés és a fájdalom sem állíthatta meg Bálintot, aki mindkét futamon dobogóra állt.
Egy látványos tárlat és az új épület – érdemes megnézni a kiállítást.
Nem volt hiábavaló a két évtizednyi kitartó gyakorlás.