Egy év alatt 7%-kal csökkentek a díjak, de nem mindenhol és nem is minden kategóriában.
Ha átmegy a javaslat, közúton 80, pályán pedig 100 km/h lesz a sebességhatár Németországban.
Könnyek között ünnepelt a csapat – ez volt a Gresini alakulat és Bastianini első győzelme.
A nemrég megújult CB modellcsalád technikájára épülhet a klasszikus terepmotor.
Miként alakul a menetrend, kik az esélyesek és hol nézheted? Az összes válasz egy helyen.
Szokás szerint nagy az érdeklődés, ezért érdemes minél előbb lecsapni a szabad helyekre.
Holnap rendezik az első fordulót, melynek teljes jegybevételét jótékony célra ajánlják fel.
Sejthető volt, hogy több új modell érkezik – ma leleplezték a különleges, városi járgányokat.
Alig két hét múlva ismét pályára lépnek a hatalmas V2-esek és az új pilóták.
A motorozás lényege: tartalmasan eltölteni azt a kevés szabadidőt, hogy bármikor feltöltődhess.
Ideje volt, hogy mi rendezzük az Eb-t, hisz' korábban oly sokszor nyertek rendőreink az IPMC-n.
Kapósak a nagymotorok, új nevek tűntek fel az élmezőnyben, sőt még a Hayabusa is dobogós lett.
Végre az olasz autópályákon is önálló díjcsoportba kerülhetnek a motorok.
Jó néhány mai Ninja kijönne az árából, de megértjük a vevőt, hogy mégis ezt választotta.
Bejött a sejtésünk, tényleg egy klasszikus sportmotor készül a Hondánál.
Mi lesz a sorsa a lejárt vagy idén lejáró forgalmiknak és jogsiknak?
Köszönjük mindenkinek, aki csatlakozott felhívásunkhoz és szavazott a motoros szervezetre!
Az 1222 köbcentis, léghűtéses óriás mellett hamarosan érkezik a múltidéző városi cirkáló is.