Az uniós átlaghoz viszonyítva borzasztóan rossz baleseti statisztikával indokolták a nemrégiben benyújtott módosítást. Ezután aki kibukik a suliból, autót, motort sem vezethet.
A legendás amerikai márka kétkerekűi sok mindenre jók lehetnek, például hosszú cirkálásokra és kedélyes városi gurulásokra kimondottan ideálisak. Olyat viszont ritkán látni, hogy valaki stunttrükköket mutasson be velük.
Súlyos büntetést kaptak a trükköző motorosok, élre törtek a nagy esélyesek, és egy özönvízszerű esőzés magával ragadta a dög nehéz kamionokat. Nem volt eseménytelen a Dakar hétvégéje.
Az erőforrása egy cirkálóé, pedig a futóműve a legdurvább sportmotorból érkezett. Nehéz, mint a sár, papíron nem túl erős, mégis letépi a kezed. Ha mindez nem lenne elég, még a formája is szokatlan, de pontosan ezért imádjuk.
A már megszokott, remek stílusú beszámoló Cblacitól, aki ezúttal nem egy célpontot mutat be, hanem az elmúlt szezon legérdekesebb túráit eleveníti fel.
Egy kis nyáridézés a legszebb európai szigetről, Korzikáról. Főszerepben az elmaradhatatlan vaddisznók, a gyönyörű tengerpartok és persze a végtelen szerpentinek.
A Nemzeti Infrastruktúra Zrt. által kiadott tervezet szerint tovább bővül a fővárost megkerülő aszfaltcsík a budai oldalon. Ha megvalósul, a sztráda 108 kilométeres hosszával teljesen körülöleli majd Budapestet.
Azon túl, hogy saját pilótáit lesi, van még egy fontos ok, amiért folyton ott lebzsel a boxutcában. Igen, a rajtokhoz, pontosabban az ott dolgozó pályabírókhoz kötődik a kíváncsiság.
A vízöntők jobban járnak, ha ezentúl nem tavasszal mennek orvoshoz? Nyugalom, nem evezünk az asztrológia ingoványos talajára, de arról mindenkinek érdemes tudnia, hogy mostantól nem mindegy, mikor hosszabbítják meg a jogsijuk érvényességi idejét.
A modern technika jóvoltából most bárki hozzájuthat a Yamaha egyik legújabb motorkerékpárjához, méghozzá ingyen. No persze nem az életnagyságú változatról van szó, de a végeredmény nem is valami elnagyolt makett, hanem egy teljesen élethű kétkerekű.
Sajnos egy magyar motorostól is búcsúznunk kellett a tegnapi, embert próbáló szakasz után. A rendkívüli terep az élmezőny állását is alaposan összekuszálta.
Aggódhatnak a Fordok és a Skodák gazdái, de a robogó- és motortulajdonosoknak sem árt felkészülni arra, hogy gépük a tolvajok kiemelt célpontjai közé tartozik.
A német Kingston Customs műhely „varázslói” alaposan kezelésbe vették a hangvillások kéthengeres masináját, és egy csodás dirt track motorkerékpárt készítettek belőle.
A növekedés vitathatatlan, így most már új célokra koncentrálhatnak a szakma képviselői. Fenntartható fejlődés, kismotor-regisztráció és az eddigieknél hatékonyabb képzés áll a középpontban.
Örömmel számolhatunk be róla, hogy az általunk is közzétett felhívás nyomán motorosok százai jelentkeztek az alapítványnál, és napok alatt összegyűjtötték az eszközök vásárlására a több mint félmillió forintot.
A magyar versenyzők újabb sikeres napot tudhatnak maguk mögött, miután teljesítették a San Miguel de Tucumánban végződő speciálszakaszt.
A kis skandináv gyártó a villanyos motorok királyának címére pályázik új konstrukciójával. Az ígért adatok alapján úgy tűnik, nem alaptalanul, hiszen a kategóriában szinte egyedülálló teljesítményt nyújt majd.
Lorenzo kerek perec kijelentette, miben jobb a négykerekű cirkusz, mint a MotoGP. Talán meglepő, de nem a technikai részleteket ecsetelte, hanem a rajongókat, pontosabban azok hiányát hozta fel legfőbb pozitívumként.