Most bánhatják igazán az élmenők, hogy eldobtak egy-egy versenyt, ugyanis idén - kivételesen - nem nyerni kell, hanem okosan, pontokat gyűjtögetve, megfontoltan haladni a vb-cím felé.
A literes motorok technikai versenyében sokáig lemaradni látszott a CBR1000RR, most azonban csatlakozott az élmezőnyhöz. A RC213V-S MotoGP-motorból átvett elektronikai rendszer a Fireblade-et és Fireblade SP-t is elképesztően ütőssé tette. Az újdonságokat Chrobák János kollégánk fogta vallatóra.
Azt hihetnénk, a nagymotorok vezetőire nem igaz, hogy piásan vezetnének, de sajnos a számok egészen másról árulkodnak. Valódi probléma, és főként a nyári hónapokra jellemző.
A szokásos hazai kiruccanások mellett idén több külföldi túrát is szervez a Kawasaki legénysége, ahol felkészült túravezetőkkel, kiváló programokkal és tesztmotorozási lehetőséggel várják a jelentkezőket.
Éppen egy éve nem nyert futamot Valentino Rossi, s úgy tűnik, most sem tartja esélyesnek magát, sőt egy interjúban arról beszélt, Spanyolországban ismét komoly gondjaik lehetnek.
Mintha csak halkan beszélgetnének, úgy suhan a - találóan - Silent Hawk névre keresztelt motor, mely egyáltalán nem válogatós - benzinnel, gázolajjal ás árammal is vígan elpöfög.
Számos remek átiratot láthattunk már a bajor gyártó gépeiből, de ezek általában a közkedvelt boxerek valamelyikéből készültek. Ezért is meglepő a híres olasz formatervező újdonsága, az egykori R 80 G/S-t idéző gép, melyhez az egyhengeres G 310 technikáját vették alapul.
Hazai környezetben, egyik kedvenc pályáján diadalmaskodott Chrobák János, a Carcover Racing Team pilótája, az RoSBK-bajnokság második fordulóján.
Újabb halálos áldozatokat követelt a Man TT - Davey Lambert mellett Jochen van den Hoek és Alan Bonner is életét veszítette az idei megmérettetésen.
A kis brit cég három évvel ezelőtt jelentette be a limitált szériás Hesketh 24 piacra dobását, s a gép sikerei arra inspirálták a tervezőket, hogy egy café racer stílusú gépet is készítsenek belőle.
Mi igaz az erőszakról és a bűncselekmények sokaságáról? Miért viselnek a tagok colort és 1% feliratot? Az öt legbalhésabb klub történetéből kiderül, hogyan kerülnek az újságok címlapjaira bőrmellényes motorosok.
Tíz pontot szorgoskodott össze a Superbike-vb betétfutamán Laczkó Máté, a Keefer-MW Performance versenyzője, aki most a motor hazai fejlesztéséről és a nyári tervekről mesél nekünk.
A brit gyártó a napokban hivatalosan is megerősítette: két év múlva az ő erőforrásaikkal versenyeznek majd a gyorsaságimotoros-nagydíj középső kategóriájában.
Ahogy kialudtak a piros lámpák, Rossi - élete rajtjával - utasította maga mögé a mezőnyt, Lorenzo is követte, majd kezdetét vette a 23 körös adok-kapok. Remek futamot hozott az Olasz Nagydíj.
A hazai motoros társadalom egyik legszimpatikusabb és legtevékenyebb alakja, Gianni Favaron továbbra is gőzerővel dolgozik a kétkerekűek népszerűsítésén. Interjúnkban múltjáról, jelenéről és jövőbeni terveiről is mesél.
Új vásárlóréteget kíván megcélozni a Harley-Davidson, ezért kelet felé terjeszkednek. A versenyképes termelés érdekében vadonatúj üzemet hoznak létre Thaiföldön.
Bár csak 2017 elején vezették be, néhány futammal az évadnyitó után máris eltörölnék a bonyolult, de nem igazán hatékony rajtceremóniát.
„Eddie 21” névre keresztelték azt a különleges, épített motorkerékpárt, mely a svájci VTR Customs műhelyében született. Nem véletlen a névválasztás: a híres motorversenyző, Eddie Lawson inspirálta a tervezőket.