A három napon át tartó, nagyszabású találkozó július 7-9. között várja a motorok rajongóit a bajorországi Garmisch-Partenkirchenben. Idén sem lesz hiány különleges programokban.
A hétvégi baleset volt az utolsó csepp a pohárban, mely után néhány órával máris bejelentették, hogy újabb kamerák kerülnek a budapesti bevezető utakra.
A bevezető után most a karbantartás részleteivel, az első és hátsó felfüggesztés praktikáival, no meg néhány méltatlanul elfeledett alkatrésszel folytatjuk. Kiderül, miért nem csak futóműre van szükséged a gyors és biztonságos kanyarodáshoz.
Assen kapcsán megszokhattuk már, hogy nem a jól ismert időpontokban közvetítik a versenyeket, ugyanis korábban szombatra estek a legendás helyszínen rendezett nagydíjak. Most, hogy Hollandia is beállt a sorba, és vasárnap lépnek pályára a pilóták, egy újabb problémával szembesültek a szervezők.
Negyven szerencsés pilóta vághat neki élete utazásának a Honda Adventure Roads első túráján, mely Európa legészakibb pontjára vezet.
Idén az első utánpótlásversenyre Trnavaban került sor, ahol Chrobák János csapata féltucat indulóval jelent meg, s az alakulat dobogós helyezésekkel tért haza.
Nem éppen kézenfekvő, ám annál meghökkentőbb ötlet 2,5 literes Subaru-erőforrást csavarozni egy sajátos felfüggesztésű motorkerékpárba. Marcel van Hooijdonk meg is csinálta.
Azt hihetnénk, minden rendőr egyszerűen motorra született, olyan könnyednek tűnik, ahogy a hatalmas gépeket terelgetik. Persze a látszat ezúttal is csal - aszfalton és terepen is számtalanszor eldobták a drága vasakat, mire átmentek a vizsgán.
Talán maga Sykes sem hitte, hogy a negyedik helyről előretörve másodpercek alatt első lesz, igaz, ehhez az is kellett, hogy a legjobbak hibázzanak, az utolsó körben eldobva a biztos helyeket.
Aligha létezik tényleg kezelhetetlen motor, a váratlan reakciókat inkább az okozza, hogy elhanyagolt vagy egyszerűen csak rosszul beállított a felfüggesztés. Dávid István futómű-specialista mesél arról, miként is tehetők jobbá, kezesebbé napjaink kétkerekűi.
- Honnan ismered fel a turistát? - Hát onnan, hogy praktikus robogó helyett ezres motorral szenved a keskeny és kacskaringós utakon - áll a korzikai viccben. A Siófok Riders tagjai is belefutottak az egyik adrenalinfüggő, helyi robogósba.
Különös világ ez, szinte beleszédül az ember a panorámába - olyan, mint egy tündérkert. Ha eddig nem hittél a mesékben, itt megbizonyosodhatsz róla, hogy a sötét völgyek mélyén lidércek, a fenyvesek között pedig mindenféle mesehősök laknak.
Csak júniusban ötször módosítottak a 95-ös árán, mindannyiszor pár forinttal olcsóbb lett, s úgy tűnik, a folyamatnak még nincs vége.
Ránézésre ContiTrack is pont úgy fest, mint vetélytársai, ám a köpeny alatt valódi titok rejlik - a rendhagyó övszerkezet nagyban hozzájárul a köridők lefaragásához.
Az év ötödik hónapjában is túlszárnyalta előző évi eladásait a vállalatcsoport. Nem csupán a személyautók terén tapasztalható növekedés, motorkerékpárokból is csaknem 18 ezer darab talált gazdára.
A hagyományoknak megfelelően idén is meghirdetik a Ride to work napot, amikor a világ összes motorosát arra buzdítják, hogy kétkeréken menjen dolgozni.
Az Audi vezetője megállás nélkül elhajtott a helyszínről, míg a miatta árokba hajtó motoros súlyos sérüléseket szenvedett. Nagy erőkkel keresik az elkövetőt.
Most hétvégén a Kakucs Ringen rendezik a MAMI Kupa soron következő fordulóját. Ezúttal az összes futamot élőben közvetítik majd, így az is végigizgulhatja a csatákat, aki nem tud személyesen kilátogatni.