Május hatodikán jelentették be, hogy ismét kinyithatnak az autós és motoros iskolák, illetve jövő héttől a vizsgák is elindulnak. Ez jól hangzik, de vannak feltételek és kivételek is.
Annyi csődközeli helyzetet túlélt már az MV, hogy valószínűleg ezt az akadályt is simán veszi majd. Persze ettől függetlenül nincs könnyű helyzetben, főleg az utóbbi évek mélyrepülését látva.
Maga Palkovics László erősítette meg, hogy hamarosan megkezdődhet a MotoGP-pálya építése Magyarországon. Emellett utánpótlásprogramot is indítanak fiatal autó- és motorversenyzőknek.
Rossi és Vinales mesélt motorozásról, magánéletről, majd válaszolt is a rajongók kérdéseire. Most úgy tűnik, a Doctor jövőre is versenyezne, és semmiképpen nem akar egy elmaradt szezon után visszavonulni.
Nem viccelnek a Hondánál: máris utcára engednék a tavaly ősszel bemutatott prototípust. Mondjuk a középméretű crossoverek térnyerését látva nincs is min gondolkodniuk, ez most a legnépszerűbb géposztály.
Május elsején mutatták be az Indian Motorcycle legújabb családtagját, a szénszálas alkatrészekkel megbolondított FTR1200-at. Nehezen hihető, de még szebb lett, mint az egyébként is szemrevaló alapmodell.
Félmillió forintos kedvezmény és egy-kétszázalékos kamat? Úgy fest, mindent megtesznek a Hondánál, hogy a járvány miatt se csökkenjen a motorvásárlási kedv.
Mintha megismétlődnének a 2008 utáni események, csak egy fontos különbséggel. Alig fogynak az új autók, de ezúttal nem lehet panasz a motorkereskedések forgalmára.
A MotoGP20 fejlesztői idén korábban elérhetővé tették a játékot, hogy könnyebben elüthessék az időt a motorozásra áhítozó játékosok. Elképesztő lett a grafika, de a motorok irányítását igencsak szokni kell.
Öt A2-es motor pályára, terepre és közútra. Már kétmillió alattt találhatsz remek ingázókat, melyekkel hétvégén is verethetsz egy jót a közeli szerpentinen, földúton vagy Kakucson.
Már-már hihetetlen, hogy a kijárási korlátozás alatt is bőven akad dolga a zsaruknak piás motorosokkal, és motoros alatt most nem robogóst vagy simsonost értenek.
Nemrégiben a Honda szabadalmat nyújtott be, melyen az NC750 utódjának és a kisebb Africa Twinnek az új, Euro 5-ös erőforrása látható.
Elindulnak az úgynevezett tesztprojektek a budapesti kerületekben. Cél a forgalom csökkentése és lassítása a fővárosi utakon, illetve kerékpársávok és ideiglenes sétálóutcák kialakítása.
Tudják a harley-sok is, hogy minden segítség számít, ezért a korábbi jótékonysági akciók után most a koronavírus járvány elleni küzdelemben vállaltak aktív szerepet.
Az autókhoz hasonlóan a motoroknál is ugyanaz a cél: az M-alkatrészekkel szebbé és gyorsabbá tenni a gépet. Szénszálas burkolatok és állítható alkatrészek sorakoznak a kínálatban.
Jó ideje nem muszáj magunknál tartani a biztosítási igazolást, s most úgy fest, hogy hamarosan a jogosítványt és a forgalmi engedélyt sem kell zsebre vágnunk, ha motorozni megyünk.
Kíváncsi vagy rá, hogy tölthetnéd hasznosan a tavaszi kényszerpihenőt? Íme, itt az egyik recept egyenesen a Tamics Racing Teamtől: valósítsd meg az álmaid!
Íme, a vadonatúj Honda Origins sorozat, mely a vállalat alapítójáról, Soichiro Hondáról szól, mégpedig ikonikus manga stílusban. Jó szórakozást!