Tegnaptól jelentősen többet kell fizetni a gyorshajtóknak Ausztria útjain.
Felveheted a pályanapokat, túrákat, de ami még fontosabb: segíthet a balesetek tisztázásában.
Szebb, sportosabb és fürgébb lett a KTM gyorsasági motorja.
Elképesztő száguldás fél órában szupermotóval, superbike-kal és oldalkocsis vasakkal.
Élménybeszámoló és látványos galéria a parádi hétvégéről.
Motorosok látogattak el az évente több százezer embert vonzó emlékhelyre.
Csapattárs lesz Dovi és Rossi, Quartararo meg világbajnok, ha így folytatja.
A csupasz R 18 után itt a Classic változat, de kérdés, megtalálja-e a helyét a piacon.
Fiatalok és újrakezdők is örömüket lelhetik a váltós, ötvenes, sportos gépekben.
Hiába az elszántság, a törött kéz és láb nem játék.
A kép valós, de még nem jelenti azt, hogy tényleg ilyen lesz a legkisebb RR.
Vinales elindította a dominót, és most sorra dobják be az új neveket a csapatfőnökök.
Egy év és közel 200 ezer kilométer – sokat dolgoztak az önkéntes motorosok.
Kimondottan formás és alaposan kihasználja az európai szabályok szabta keretet.
A végső cél, hogy a járművek is „üzenjenek” egymásnak, ha veszélyes helyzetet érzékelnek.
A biztonság mellett az is fontos elvárás volt, hogy töltőállomásként működjön a szerkezet.
A legszebb magyar és kelet-európai motorok egy helyen – galéria a tököli veteránkiállításról.
Soha nem látott szinten a hazai üzemanyag-fogyasztás, mégis masszívan csökkennek az árak.