Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt Berber cimbora is viccnek szanta szerintem
Leven, hogy lejtonek lefele csak lejton megy! Attol, hogy ket kerek kulonbozo atmerovel rendelkezik, meg sik terepen nem gurul sehova Pedig tok jo lenne
Hova lettél motorom megmentője, Paragraf? Te el teljesen?
A kolnapi nap du. 3 ora iratom át a gépet Várpalotán... Szombaton meg lehet Veszprémbe megyünk Nőmmel. Mintha a kettő között lenne Öskü...
Köszönöm, köszönöm!
Nagy változás nincs a multkori képek óta, csak bekerült a cockpit, de ha alakul egy szép napos idő, meglesznek azok a képek. Ráadásul az is az eredeti formáció, mivel szebbet nem tudtak csinálni...
A pincében nem akarnék vakuzgatni, vacakolgatni, nem is a lételeme az álldigálás. Lessz kép megígérem. Sőt motorozás is lesz!
Képeket, képeket!
Talán ha lenne a közelben egy fényképezőgép...... . Gratula!
Az 51j-nek meg az első kereke a nagyobb! Ez egyszerű divat. Nem megmagyarázható, és nem ideologizálható indokok miatt.
Egyébiránt van hozzá jó gumi párban is a következő típusokban: 130 ill.140/70-18 + 110/80-17 , Bridgestone BT45 , Pirelli Sport Demon , Michelin , Kenda K671 ...
Senki nem tett fel még 140-est?
Mivel fel nem foghattam, hogy ennek mi értelme, megnéztem a madzagolást, (meg a használatit).
Ez egy buta eszköz. Nézi testre az olajszintet. Egy diódán keresztül kap egy áramot a behúzó tekercsről, tehát ezért világít önindítózás alatt. Egyégként kuka. Na nekem meg azért "villant fel" mert annyira röviden indul, hogy nem értékelhető "világításnak". Ennyi. Nem lett volna rossz ha beraknak egy olajnyomás jeladót, meg egy hőmérő jeladót a körbe, aztán szólnak ha gond van... szerintem a fórum nagytöbbsége fülre is észreveszi, de akkor is. Szal lehet hogy még nem végeztem a géppel, mert egyébként

KÉSZ van.

Minden fenn. Ami nincs az már tuning. Műszaki érett a gép.
Külön köszönet az itt egybegyülteken kívül, akik elláttak jótanácsokkal, és segítséggel, Nejemnek aki mégse vált el, Anyámnak aki nem tagadott ki, (pedig megígérte), Fiamnak aki végre úgy viselkedett a motor közelében mint egy fiu gyerek, és ellátott stilisztikai tanácsokkal is, Jamahaxjnek, Bundinak, 87nek, Paragrafnak (akinek tanácsai sokat segítettek a befejezésben , bár szerintem minden eszközt megragadott, hogy ne kelljen kölcsönadnia a műszerét vizsgáztatáshoz, Ravennek (aki távolról szorított és küzdött, hogy nekem is lehessen bukóm), KrisztianFZ6, Ronyo, gyakorlatilag felsorolhatnám az összes fórumozót, és fórum olvasót akik néha e-mailt írtak...
Szóval kösztök skacok! Jók voltatok!

Most ücsörgök a gépen röfögtetem, és tesztelek. Minden jó. Minden korrekt.
Elöl 17 hátul 18as a kerék. Majd ha gumit cserélsz meglátod hogy nem olyan egyszerü rá kapni abroncsot. Legalábbis faternál ugy müködött h amit kinézett abbol a fajtábol nem volt olyan méretben. Meg 140eset akartunk rá de olyan nem is létezett 18asban.
Berber válasza tünik a legreálisabnak
Amugy ha megnézed azt a képet amit felraktál magadnak ot is szembetünik a különbség!

87
Kaptam egy e-mailt, hogy kerestél Nem nagyon van időm sajnos mostanában.A múlt héten is három zh-m volt.Eddig hatot már megoldottam."csak" egy matek van hátra, amire egy hetem van.Léces!
Ha ennek a mizériának vége, akkor jelentkezem -megígérem!- és megint írok okosakat .
Addig is Mindenkinek szebb napokat!
Üdv az új jövevénynek!(Halal) Mindenki így végzi!De jó is lenne utána is motorozni, meg csetelgetni!


Nem elfelejteni!Jövök vissza!


Amugy sosem foglalkoztam a kerdessel, de ha gepeszmernok szemmel gondolkozom (hogy egy piciny kepzavarral eljek), valoszinuleg a stabilitashoz lehet koze. Bar ezt is picit "mondvacsinalt" magyarazatnak erzem, ki tudja a fejlesztok mit vettek alapul. Leven, hogy minel kisebb egy kerek, annal kisebb az az ivhossz, amit erintkezo feluletnek tudunk nevezni, viszont az D-kulonbseg kulonbozo fordulatot szul az eslo es a hatso kerek kozt. De az is lehet (bar ez igazan nevetseges lenne), hogy egy kesz konstukcio modositasakent jelent meg, mert mondjuk nem volt jo az utanfutas
Bar meg sosem neztem meg, hogy mik a valos meretek, es nem is igazan gondolkoztam el ezen a kerdesen
Berber!

Ha csak a gyujtast adom ra, nekem sem vilagot, de ha emlekem nem csal, ez igy mukodik helyesen.
Inditozaskor "felvillan" (bar en inkabb azt mondanam vilagot rendesen) aztan amikor beindult, ismet elalszik... legalabbis, ha minden jo

De azert majd ranezek ismet, de nekem igy remlik.
Yamahaxj!
Már megint hova tüntél? Tessék néha írni! Meg olvasni. Tessék velünk foglalkozni!
Hogy mindíg lefelé, lejtőnek guruljál! Ettöl fogyaszt keveset!
Van egy varroda szomszédom... A Kinai pici emberek lenyomták őket, "ész nagyon occók". Esetleg kérdezhetek egy széria ruhát tőlük... Már akinek kell. Én nem... Egyébiránt az on-rodon olvastam, hogy egy "Krisztián" volt az ötletadó, ráadásul ő is J. Krsztián.. (tévesztettem, bocs:)
Az ülésbontogatás annyira nem tetszik, viszont fűtőszálat nem tudom honnan lehetne egyéb helyről beszerezni. A poti meg mégis jó, ha soros. Szóval elkezdtem agyalni. De ruha nem kell, mert ha lessz, képes leszek és én is télen akarok motorni... Az meg káros az egészségre hosszútávon.

Raven! Nekem indítás előtti gyujtás állapotban nem világít! Hiba? Jeladó? Viszont tényleg felvillan, önindítózás alatt. Olvassak irodalmat, kapcsolási rajzot?
Párhuzamos ötletünk volt, de nem kizárt, hogy olvassák az on-roadosok az xj-s topicot.
Kedves Berber !

Az XJ-600 Divin az olajlampa szintjelzesre szolgal kizarolag.
Gyujtas raadasa utan inditasig vilagit, majd helyes olajszint eseten elalszik.
Ha menetkozben felvillanna, mas gepekkel ellentetben nem kell azonnal leallitani az engint, mert csak azt jelzi, hogy az olajad a minimum ala csokkent. ( Ez tortenhet eros kanyarban, ha mar kozel van a minimum szinthez.)
Szoval elso lehetseges helyen utantoltes, es go.

Pa
Nagy talány:
Miért nagyobb a Diviken a hátso kerék mint at elsö?
Igy tökéletes!
Ha világit az már régen rosz...
Inditás közben világit és ennyi. Elvileg ha kevés az olaj akkor kell világitania, ergo ha elszált valami.
Segítsetek lécci!
Mikor kell az olaj visszajelzőnek világítania? Indítás előtt igen, vagy nem? Mit , miket jelez vissza? Olajhőfok, nyomás, szint? Nekem nem világít , de indítózáskor felvillan. utána sötét.
Mi nekem a bajom?
Gratulálok a ruhához! (A fűthetőhöz!) link
Az RCA dugó nagy ötlet! Tovább agyalva, én ráugranék a hokisok álltal használt egybe alsóra, és kettő közé steppelés szerüen bevarnám a kanócot, nem tépőzáraznék. A két ruhából így egy lenne. A mosást azzal cselezném, hogy köztes ruhának használnám. A hatást és szél zárást hőtükör fólia foltokkal lehetne fokozni. A zoknirészt fixen hozzávarrnám fűtőszállal. A fokozat állítást, nem potméterrel, hanem egy szaggatóval intézném tovább kímélve az akksit. Azon is gondolkodom, hogy a belső ruhára öntapadós alu szalagra bízhatnánk a hőtermelést, ez a szélessége miatt jobb érzést adna, viszont lehet problémás lenne a hajlítgathatóság .

Szóval jó a dolog, csak arra kéne valami indok, hogy én ekkora hidegben motorozni akarjak..
Thank you so much.
Ez eleg jonak tunik, bar kicsit lehetne laposabb, tehat kozelebb a kormanykoz...bar ugylehet, meg lehetne is rajta "torni" (tovabb hajlitani) es akkor kicsit kintebb is kerulne a tukor...hmmmm
14 cm hosszú a szár, és 1-2 cm híján addig ér mint a kormánvég. Nagyobb nem kéne sokkal. Végülis ki jönne utánam? Szerintem méretre/arányai azonosak az e-bayossal. Annyira nem gáz a hátranézés, meg lehet szokni. Szerintem. Kicsit látszom benne.
nah a jovoben jobban kell figyelnem, mert gepelni nem tudok :)

mert mar le = merd
tudok, es a barkolat = tukor es a markolat (nah hogy ez hogy szuletett...hmmm )
korany=kormany
hmmm hmmm
Kb ugyan annyi az ara, mint itt, es a posta sem kevesebb, viszont ugyan ott vagyok, ahol a part szakad, ha rovid a rud (bar amit en vettem, annak szerintem megrovidebb...nah azzal sminkelni tudnek, de kozlekedni nem) Most visszadobom az elefantful suzuki tukroket, azt a csodat meg megprobalom eladni, de mar minden keppen bukok rajta :(
Ha lesz egy kis idod, es ha megtenned egy keresre, mert mar le a rud hosszat, meg esetleg lohetnel egy kepet ugy, hogy csak egy tudok, es a barkolat legyen szembol, amin jol latszik a meret.
A regi tukor nekem pont korany vegeig logott, ez az uj viszont kb a markolat feleig... hmmm... az is bolond volt aki ra merte irni, hogy ez jo az XJ600ra, nah meg persze en is, hogy nem olvastam el a hirdetest rendesen