Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a 650-es előbb létezett mint a 600-as, amiben 238 W-os van, és ugyanakkor már létezett a 750-es és 900-as is, szerintem a 260 W-os generátor teker a tiédben is. Szerintem.

(Na ezt jól megaszontam")
Ott van a képen az infó amit beraktam. A 750-es és a 900-as 260 W-os.
A generátorra. Mert az enyémen már most fent van két kiegészítő lámpa és még mindig aggatnék rá dolgokat.
Kösz! Én is nyomoztam még egyet. Azt írta a szerelési könyv, hogy 20 A-tud és 14 V-t Az 12-nél 240 W Full igazad volt! Kösz!
Ezt most mire értetted Bundi ?
Az enyém 650-es. Saccoljam be a 750 és a 600-as közé?
Tehát mégegyszer, pontosan :
"Lichtmaschinenleistung"
Berber ! Innen van a Watt adat :
Lásd "Lichtmascinenleistung"
Megígértem emailban egy érdeklődő nem aktív Diversionosnak, hogyha felraktam a pocit, felteszek róla képeket, mivel az eszköz FZ 600-ra való. Mivel meg ígértem itt van. Elnézést, ezek csak telós fotók. Festés és minden nélkül a rögzítés elkészülte után. A filcnyomok a vágások jelölés maradékai.
Az a "szeros" bukó is megjött. Hááát olcsó húsnak híg a leve. Viszont nagyon kényelmes. Most állhatok neki azt is kiglancolni.
Hali!
Én olyasmit hallottam, hogy februártól hatályosan csak azok mehetnek motorral külföldre, akiknek már több, mint egy éve megvan a jogsijuk a kategóriára. Nekem már több, mint 2 éve van jogsim Akorl-ra, de csak néhány hónapja van meg az A. Szerintem ez egy nagy marhaság, ha így van. Ti mit tudtok erről?
Köszi! Nem is gondoltam! Mennyire megbízható adat? A H1 teherautómé 420W! Csak.
Ugy kell számolni, hogy normál üzemállapotban az összes fogyasztó terhelése ne haladja meg a generetor tehelését.
Ezek: Folyamatos(Gyujtás 10%, lámpák,...) + idöszakos terhelések (mint villogó, duda, önindító a működési idő %-ban) + töltésre minimum 10-20% kell!
Csúcsban, mondjuk éjszakai refis üzemben meghaladhatja, de inkább ne. Az akkumulátornak mindíg töltöttnek kell lennie, ezért ha túl sok a fogyasztó, hamar tönkremehet. A nagy teljesítményű külterületi világítás, a folyamatosan bekapcsolt fogyasztók és a szapora önindítózás a nagy gond.
Az XJ 600-as egy 238 W-os, míg a 750-es és a 900-as gépek egy 260 W-os generátort kaptak.
Aztán hogy ezek mennyire terhelhetőek én nem annyira vágom...
Jah és szerintem a Diviken is ugyanezek vannak.
Csont nélkül felfér? Hmmmm... Tudod hogy mennyire adok a véleményedre... pl. bukó. Azóta sem néztem a Airoh-ra. Meg a fékcső dolog. Erre még soha nem gondoltam.
Előbb kezdtem el nézegetni a xenont mint ezt a dolgot. A xenon is meglenne ennyiből, na jó kb. 9 eFt. A trafó mint egy gyufásdoboz, 35 W 3xlumen! Csak fel kell dugni, és már látok is...

Apropó! Nem tudja WALAKI hogy hány Wattos a generátor az XJ-n? Hiába nézem a leírást, a Japo nem közölte. Mi meg csak terheljük, meg terheljük itt, aztán meglepődünk...
Szia, sziasztok! Én korábban már vezettem markolatfűtéses motort, egy BMW R1100RT-vel pár éve januárban megkerültem a Balatont. Elmondhatatlanul kellemes érzés még kesztyűn keresztül is, mert az egész tenyeredet és az ujjaidat is melegen tartja. Szimplán egy kesztyű véleményem szerint hidegben kevés, mert a menetszél csak hűti a kezet. Biztonsági szempontból is hasznosnak tartom, nem gémberedik, lassul le a kezed és a szervezetnek sem kell arra a végedre annyi fűtést küldeni. Kellemes még hűvösebb tavaszi vagy őszi reggeleken, estéken is, illetve mint korábban is írtam, ha rákényszerülsz, hogy esőben is közlekedj. Pontosan saját tapasztalatból döntöttem el, hogy erre a Paripára is szereltetek. Véleményem szerint azért a luxusért amit kapok elfogadható az ára. Ha kész lesz és működik, majd megnézed, kiróbálod. Persze nem augusztusban pont délben, de büntetésként nem is rossz ötlet
1. Régi kérdésedre a Nejed a Vaterán csücsörít.
2. Ez a markolat hány fokos időig jó? És mennyire? És a kesztyű nem jó?
Bocs de nekem nem igazán volt még problémám az elfagyott kezeimmel , de az is igaz, hogy nem én kaptam a Hóbagoly nevet!
Sziasztok! megvettem a markolatfűtést, rakok fel képeket, illetve majd a felszerelés után is. Ha működik, a kezem már nem is fog fázni
Na ezzel már elkéstél, mi veled akartuk megcsináltatni, de te leráztál bennünket De a bosszú nem alszik, már törjük a fejünket valami gonoszságon Hol csücsörít az asszonyom?
Remélem, nem értettél félre, nem akartalak lerázni, de Ök szerintem jobbak nálam.
Nagyon jó volt az ötlet köszönjük, beszéltem is velük, holnap küldöm a képet és meglátjuk :-)
Bocs utánanéztem. Az ára 1600,-
Tökre bealéltam! Nem állhatok ellent nektek, és Móninak! (A Nőm már így is halálra nyaggat, hogy ki az a csókosszájú csaj, de amikor megmutattam a férje képét lehiggadt! )
Képes voltál bemenni a Yamahába felirat árat kérdezni? Mondtak úgy 18-at?
O.K. de mondok jobbat amit Paragrafnak is írtam: Blue Digital
Kérj tőlük egy árat. Ha ezis drága megcsinálom. Természetesen! Persze!
Nekem erre 2-3000 Ft-ot mondtak!
Berber! Ha postán elküldenénk Neked a tankról levett YAMAHA felíratot le tudnád esetleg szépen festeni? Arany színűre kellene és rá egy lakk réteg. Műanyag, este tennék fel róla egy képet. Szerettem volna szép újat venni, de amikor kimondták az árát csuklottam egy nagyot Rakhatnék fel ugyan egyszerű matricát is, de csak az eredetivel lenne az igazi. Te meg annyira ügyes vagy! ( A szives ábrát Mónika küldte a végére!)
Most látom enyém a 2200. hozzászólás! Vaoooooooo!
Ez elképesztő volt! Az egész 8 azaz nyolc napot vett igénybe! Leütöttem, kifizettem, elküldték!
Hihhetetlen! A szeros bukómra egy hónapja várok!