Jelen állapotában ha a kormány koppig el van fordítva balra, akkor éppenhogy nem ér hozzá az óraházhoz a főfékhenger olajtarálya. Lehet hogy kattintok arról is egy képet :)
Kormány: Ne, ism. NE határold le! 1. Ugy emlékszem van magasítód. Lehet ki kéne venni. 2. lehet a csövet magadfelé buktatni. A göncöt meg tekerd előre. Hátha összejön...
Nem tudom elképzelni, hogyan akadhat!
Műszer: Nagyon soká, egy távoli messzi galaxisban, majd ha már a műszakinak is fix ideje lessz, megosztom Veled az időpontot, és lehet annyi lesz az egész, hogy reggel a gyárkapuban várlak, este meg bucsúztatlak! Jó lesz? Hacsak nem akarsz télvíz idején, fő műsor időben (munka) motorozni, én nem tartalak fel!
Megyek kimosom a szemem azt nézek megen!
Csúcs ez a navi! Főleg amikor beszól, hogy gyorsan megyek! Az anyám majd kiesett a kocsiból úgy nevetett! Viszont amikor megemlítette, hogy kamerálhatnak akkor én örültem!
Má csak tartó a moccra, meg szivarcsati, esetleg BT sisak és indulhat is!
Mikorra vinnéd a vasat vizsgáztatni? Mert úgy szedem le az órát, ma is voltam pár percet a városban vele, nagyon klafa az idő. Ki tudja hogy mikor nyílik még alkalom az ilyen kerekezésre, szóval amíg lehet egyben hagynám a gépet
Ma felpróbáltam az idomot a vasra. Pár dolgot még el kell rendeznem rajta, mert így nem megy fel, vagyis felmegy csak én így nem hagyom rajta. Sajnos a kormány egy erősebb balra kormányzáskor hozzáérne a plexihez, ami odafigyeláéssel elkerülhető lenne, de ha esetleg eldőlne a vas és pont a rosz oldalára, akkor simán lerepegetné a zsír újy plexit az idomról, szóval valahogy le kellene szűkíteni a kormány elfordíthatóságát, mást nem nagyon tudok elképzelni a probléma megoldására, de szívesen várom az építő jellegű ötleteket.
Rendes gyerek ez a Paragraf!
Örülök Berber, hogy neked is sikeres lett ez a műszerfal téma .
Úgy látom akkor már befutón is vagy!Várom az első gurulást
Lehet en ertettem felre, sok evvel ezelott, amikor okitottak fizikabol, de nekem ugy remlik, hogy egy V2 motort nem igazan lehet hasonlitgatni egy Sor4 hez.
Nalam fel sem merult volna, hogy egy v-storm elgyorsulhatja a divit.
Ugyanis, a fordulatszam tartomanya joval kissebb a V2 nek, es hiaba a nagyobb nyomatek, a valto attetelezese miatt nem jol gyorsul. A V2 arra valo, hogy erossebb nyomatekkal, kevesebb valtogatassal utazgass, es nemileg kevesebbet eszik, valamint a -2 henger miatt kevesebb a suly es a hibalehetoseg.
Megmondom oszinten, megrazott volna, ha a V2 gyoz
Na Pa
Meg az enyem se nagyon gyorsul jobban mint a Divi, csak ugy 160 tol, de onnan latvanyosan
Nos! Az ábra az, hogy nagyon királyul megy ez a kis szörnyeteg. Az nem semmi, hogy a 650-es V-Strom chiptuninggal nem tud elgyorsulni a Divitől. Meg vagyok elégedve a masinával... Igaz, a Strom 5000-8000-ig gyorsult (a jelleggörbe miatt ez a legjobb tartomány), a Divi meg 7000-9000-ig. De az akkor is egy szép teljesítmény a V2-es 650-es blokkal szemben a 600-as soros négyesnek.
Heló
A 15 napos átirási határidő miatt nem kell parázni csak irni kell egy uj adásvételit akkor amikor már minden ok ez otthon is megoldható az eladó nélkül ha érted mire gondolok.Én fél évet húztam igy ki.
Raktam fel pár képet az idomról amit kevesebb mint 1 órája kaptam kézhez. Szerintem nagyon jó lett. Már csak egy "kis" csisza meg glett aztán fényezhető is, de még mindig matrica hiányom van
Na, meglestem neked hogy hogyan volt a dolog felrakva az enyémre. Fizikailag kisebb mint az eredeti műszer és egy elég érdekes megoldással volt felrakva. Van ugyebár 1-1 csavar ami a teleszkópot felül összeszorítja. Na az nálam egy hosszab féle csvar, így az elég klafán átlóg befelé is és a műszeren van 2 konzol ami pont erre a 2 hosszabb csavarra illeszthető fel. Ha nem világos hogy mire gondolok akkor esetleg fotózhatok is egyet neked.
Én folyamatos 12 órában vagyok. Egy hónapban 14 napot dolgozok, így előfordul hogy van egy hosszabb szünet 2 melóbajárás között 10-13ig este 6tól reggel 6ig leszek. Esetleg bevihetem a régebbi műszeremet, ha az is megfelel. Azt nem kell leaplikálni a vasról. Visszajelző berendezések rendben vannak ezen is, csak a napi számlálót nem lehet visszaállítani, eltört a tekerentyűje.
képtáram Divis mappája
Jelen állapotában ha a kormány koppig el van fordítva balra, akkor éppenhogy nem ér hozzá az óraházhoz a főfékhenger olajtarálya. Lehet hogy kattintok arról is egy képet :)