Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én válaszolnék, de nekem 600-as van, és nekem se régen. Sajna ebben nem vagyok kompetens, de bosszant, hogy senki nem nyikkan hozzá! Esetleg a karácsonnyal vannak mind elfoglalva?
Amit én tudok: ez az egyik leghosszabb ideig gyártott(24 év) és legnagyobb(400-900 ccm) példányszámban eladott típus. Több másolatai is van, pl. a S. Bandit. Használják a közigazgatásban, bár már kifutó típus. Alkatrész igénye, fogyasztása, járulékos fentartási költségei csekélyek , megbízhatósága nagy. Nem egy erőművész , bár a 900-már eléri a 100 pacát, de ettől fizethető a teljesítmény adója, és a fogyasztása(5-5,5). Egyszerű szerkezet, jól, könnyen javítható. Az alkatrészek, még törés esetén is nagy mennyiségben és "olcsón" elérhetők. Ez egy gazdaságos motor. Nem fognak a NŐKsem beindulni tőle, de aki ilyet hajt, nem fog hamar felkenődni . Szerintem inkább lehiggadt népek járgánya.

Aki nem ért egyet, most szóljon, vagy hallgasson örökre!

Mindenem "fekete..."
Sziasztok XJ-sek! Tapasztalatokra lenne szükségem XJ 900 Diversion-nal kapcsolatba! Mennyit érnek ezek a vasak? Meg jópár kérdésem van:Fentartása,kezelhetőség,fogyasztás,mennyire kezes,hogy viselkedik hosszútávon és városban? Várom a véleményeket a tapasztalatokat főleg a tulajoktól!
Előre is kösz! Pytör
Holnap estére megmondom sajna most nem tudom megnézni még fog a festék ugyanis lefestettem pár dolgot köztük a generátort is
Van pár szénkefém.... bronzos vagy tiszta szén? Van benne kábel vagy nincs? Nekem filléres tétel...
Kb.4*4mm kocka forma ugy 10mm hosszú de nem néztem meg jobban mert este volt, még azt sem néztem meg alaposabban hogy tudom kicserélni, de azért köszönöm a felajánlást.


U.i. Ilyen normális fórumot még nem találtam mint ez pedig olvasok párat igaz egyik sem motoros!
Szia. Hogy néz ki? Mekkora? Valami spec? Lehet tudok adni helyette.
Még csak annyi hogy leszedtem a generátor fedelét és azt látom hogy az egyik szénkefe szinte teljesen el van kopva ugyhogy ujabb feladatom van.Ajánlom mindenkinek az ellenőrzést sajna már maradtam töltés nélkül igaz az még Jawa 350 volt de elég gáz volt futóra rakni.
Sziasztok!
Gondoltam írok pár sort aztán rájöttem nincs miről mivel csak dolgozom ezért nincs idő a gépre igaz hétfőn viszem a festőhöz de a mocsok már nem lesz meg vele idén(neki nem sürgős). Hát mára ennyi.
"Megverekedtem, amit megkövetelt a motor" vagy hogy is mondják... Talán keddre megkapom. A hétvégáre úgyis kitiltottak a műhelyből... Nem tudom mér.. alig voltam útban, otthon
Azért kösz, meg a reggeli humort is!
Reggel nem is mondtam, de ha akár postán is el tudsz küldeni nekem egy méretarányos mintát a matricáról, futok benne itthon egy kört. 6000 Kecskemét, Bocskai utca 26.
Nyugi! Nem hajt a tatár a festéssel, utána azt fogod bánni, hogy miért nem voltál türelmes. Egyáltalán nem akarják csinálni, vagy dolgoznak rajta?

Na ide is berakom, hogy vidámabb légy

Beálltam egy zsúfolt parkolóba és leengedtem az ablakot, hogy a hátsó ülésen
nyújtózkodó kutyusom kapjon elég levegőt. Nem akartam, hogy utánam
induljon, megálltam hát a járdán és visszamutatva rá, határozottan azt
mondtam: - Ott maradsz! Érted? Maradsz! Maradsz!

Egy közeli autó vezetője, látva, hogy szőke vagyok, csodálkozva végigmért,
majd megszólalt:

- Csak be kell húznia a kéziféket!

Tegnap dedikált Talmácsi Gábor Kecskeméten a Malomban. Több mint két órát álltam a sorban mire odakerültem. De van egy dedikált Talmácsi könyvem!
Megértelek Berber. Nekem is volt ilyen gondom, még anno a 125-ös MZ TS-emmel. Akkor 3 hétig vártam
az "MZ TS 125" feliratra. Pedig nem volt egy ritka dolog...
Az agyam kivan! Festenék és a Bluedigital azzal szórakozik, hogy nem tudja a matricákat megcsinálni! Televannak grafikussal, és nem képesek. A hétvégén akartam fújni. Lehet nem foglalkozok velük, és kívülre nyalom fel a matricákat. Sz@rják össze magukat!
Vilman! Berber! Nem szövetkezni! Fehér ember nem felejt! Nem kell örűlni, mert nem szabadúltok meg tőlem Majd egy hét múlva megint megvirítom a nagy orcámat.
Mindenki vigyázzon magára és jó szerelést, csinosítást!
ui.:Szeretem az XJ-t
Na igen az ígéret szép szó... dehát ha nem aktív a fórumban akkor biztos nem érdekli az XJ téma.
Volt itt régen Yamaha XJ-s kolléga , azt mostanában nem látom... na nem mintha hiányozna... vagy mi, de azért még él ugye? Tudod jön egy SÖRREL... Megígérete! és amit a gyereknek megígérnek......
Igen! Vettem egy 600 Ft-os Motorola szivargyujtós USB töltőt, ami akkora mint a nagyújjam, rátettem fixre egy betáp madzagot, bezsugorcsöveztem, (csak a LED láccik ki) és rákraktam a gyujtáskapcsoló kábelkötegre kötegelővel. A + a gyujtó trafó betápra, a föld vasra. Igy csak akkor tőlt, ha megy a generátor. Az usb kábelét oda csíptettem a kormánytartó rögzítőcsavar, kormánycső felöli résébe. Nagyon elegántos 2500,- nyi összegért, és kb 1/2 óra melóért.
"nagyarcot" Ezt hogy érted Berber ?
Ügyes! A tápot is megoldottad már hozzá?
Navigare necesse est!
Nekem ezért nem kellett a cső. Mostmeg agyalhatok a bukógombán. Van hozzá anyagom, legyártom. A kép a rögzítés miatt készült. Egybe fotó is lessz, sőt jó minőségű, de sajna már csak festés után?
Lehet visszadobom. Annyira egyszerű! Meglátjuk, most biztos hogy csiszolgatom.
A rögzítésről annyit, egy vízszerelvény boltban vettem 4db 32 mm-es csőre bilincset, amire hegesztve volt egy M8/10 anya ezeket alakítottam hosszra. Az idomba 12mm furat került, és 8mm belsővel gumi, "kábel átvezető" gyűrű. Az egészet 8mm-es saválló csavarok fogják fel. Atom kemény lett.
Esetleg rakhatnál be egy képet messzebbről, hogy a motor is látható legyen. Egyébként nekem tetszik, raknék fel én is szívesen Jose segítene is, csak nekem nem engedik a bukócsöveim.
Látom senkinek sem "jött be" a hasidom. Irjátok meg mi a baj vele! Most még levehetem....
Arany szívem! Szólok. Lefestem, bejelentem, időpontot kapok, és egyeztetem Veled!
Azért egy-két "nagyarcot" levéve, mekkora Emberek vannak itt a gyülekezetben!
Húúú Berber, annyira belefeledkeztem a pihenésbe, hogy tökre elfeljtettem, hogy ígértem neked egy műszert a vasadra. Esetleg dobj egy privát mélt ha aktuális még a dolog és akkor megbeszéljük hogy hogyan tudom odaadni.