Na miaz? Megvan a vizsga? Látlak a neten "nagyképűsködni"? Le doktoráltál? Ezentúl hogy szólítsunk? Professzor úr?
Nem értem mi értelme egy 24 órásnak? Inkább ugorjunk le a Horvát tengerpartra fürdeni egyet...! Az jobban bejön ! Azt meg nem hiszem el, hogy bármi meghibásodhat egy annyira karbantartott motoron mint a Tied. Ez csak kishitűség. Bezzeg ha Dacia lenne... A szomszéd falu is messze lenne!
Ronyó hova lett? Felénk se néz amióta Burgmanus lett?
Hali! Látom igen erőteljesen kezd kibontakozni az induló kép! Tiszta Mad-max vagy mi Ügyes vagy !
Láttad a " Faterok motoron " fílmet? Hát ott is elindultak a "bebetonozott" apák túrára, és hát történtek
események velük.Szerintem igen jól tükrözi a valóságot .Az asszonytól megkérdeztem a kimenőt a
24 órásra és első pillanatban a D betü volt az arcán De felméri, hogy nem tud velem mit csinálni,
ha engem akar.( amíg engem akar ).Én egy messzi főldes túrára azért a mostani paripával nem
mernék elindúlni, de ha lesz rá egyszer mód, akkor GOOOO
Kicsit elméláztam a mondotton. Gondolom se feleséged, se gyereked... így kicsit könnyű, lehet csak egy barátnőt még könnyű megszerelni, de egy bebetonosodott családot rávenni mégegy sátras - autós menetre sem egyszerű. Hátmég motoron! Még mindíg kemény ágálás folyik ellene... a Fiamban bízom. Remélem összehozunk egy egyszerűbb európai utat. Ez van. Sok sikert!
Gratulálok én is Neked a motorozz.hu-n én is figyelemmel követem a fejleményeket! Bízom benne, hogy minden összejön a számításaid szerint és sok-sok képpel fűszerezett jó hosszú beszámolóval ajándékozol meg bennünket. Ki tudja, egyszer még a Te leírásod lehet akár nekem is mankó egy hasonló túrához.
Akkor én jártam jobban, nekem idén motort hozott a Miki. De akkor is ez az út állat hosszú.......................................................
............... meg hideg is lesz. Utána eladod? Vagy még bevállalod Mongóliát?
Elnézést, nem gondoltam, hogy a króm pucoló maradékot ennyire kihozza a fotó... Igazad van, de sajna tudod ez gyárilag sárga... Nemtudom... Lehet...
Most nagyobb a baj a matricákkal és a lakkozással... nem jó lett.
Hogy haladsz a Nordkappal? Sokszor megnézem, de én annyira kicsi vagyok egy ekkora úthoz...
Szóval sok sikert!
Ha nekem szól a kérdés akkor semmi extra .Valószinű berúgok és részegen megverem az asszonyt minden évben ez van a viccet félretéve otthon leszünk jobb hiján.
Épp most szénkeféltem. Nézem az általam fellelhető rajzokat, és azt látom, hogy a generátorba nem ír szénkefélést! Nézem az önindítót, abban van szénkefélés, de nem négyszög!
Pedig biztos igazad van. (Mondjuk nekem Divi van élből)
Amit találtam: Szén 5x10x20 mm oldalról kábel. (Nagyból lehet kissebbet. Kissebböl nagyot nem.)
Ebből lehet gazdálkodni. Ha önindító mégis, akkor fix hogy bronz. Az is van valamilyen, de jóval nagyobb. Mégegy ötlet: Ocska elektromos szerszám, porszívó motor, turmixgép.... stb. No üdv!
Nnnnaa meg van oldva a műszaki vizsga menete is. Leírom, hátha valaki hasonló cipőben jár.
1. Eredetiség vizsgálat, nekem kijönnek mert nincs műszakim. Ez 17 eFt 500 ccm fölött.
2. Okmányiroda átiratás, a forgalmiban tulaj leszek, de nem kapok ujat, viszont felszólítanak a műszaki vizsga hiánypótlásra. Ekkor egy balhoroggal kivonatom ideiglenesen a forgalomból.
.
Megcsínálok mindent amit szeretnék a mocin....
.
.
3. Amikor már csicseregnek a verebek, biztosítót választok, le MŰSZAKIZOK(stressz mentesen).
4. Visszamegyek az okmányirodába beadom a műszakiigazolását, forgalomba helyeztetem, megkapom a forgalmit.
.
5. Motorkodok.
Ezt csináltam tegnap. Az idom még nincs fent, matrica és egyéb okok miatt, de a hasas már visszakerülhetett. Kérem figyelni, a "dizájn lyukra" Valahogy be kellett csinálni, hát kapott szitát. Felteszem a PDA tartóról készített részleteset is. (Büszke vagyok rá.. azt dicsexem )
Látni kéne. Fúrtam már ki csavart a fékfolyadék-tartály fedélből. Sikerült. Halál pontos középpont. Menetmagméret (! nem menet átmérő!) - 1 mm = a fúró átmérő. Aztán ima.
Kitartás elvtársak lesz ez még jobb is.Ma megnéztem a szénkeféket,tömör szén kis vezetékkel a végében a gond hogy nem tudom leszedni a kis tartókonzolt amiben vannak.Két kis csavar fogja de meg sem moccan!pedig géppel próbáltam kitekerni de csak a csavarok fejét sikerült lenyalni.Most fel van adva a lecke.
Nem Te vagy béna. Én vagyok béna. Bár festeni sose tudtam, és nem szerettem, és egy pincében nem is lehet úgy festeni mint egy "gyártósoron", de ennél jobbat reméltem. Hogy mennyi szemét van itt a levegőben, meg "narancs héj"! ehh.....
Sajnos nem tudok Neked segíteni, nem motoroztam ezzel a típussal, de megjegyzem, hogy rendőrségi körökből nem hallottam rosszat.
Tervezgetem a mocim tankjára a feliratot, kérlek nézzétek meg és segítsetek, hogy milyet gyártassak le. Szívesen fogadok építő jellegű kritikákat is! Domború matricából lenne, fekete alapon. Sajnos kezdetleges ahogy én elkészítettem, de mentségemre szolgáljon, nem értek annyira a computerhez
Üdv Ronyo!
Böngésztem a fórumot hogy kinek van xj 900 Divije és rád találtam Mondanál pár dolgot a motorodról? Mennyire vált be? Mennyire kezes városban,országúton, kanyarokban hogy viselkedik?Te amikor vetted hány km volt benne? Volt valahol rozsda? Itt a kipufogó könyökök és a kipufogó dobb aljára és belső részére gondolok első sorban, ja meg amit láttam azon a lengőkaron a kerék előtti összekötön is van! fordulat hol van pl 100-120 nál 5.be (ha jól tom 5 sebességes) Volt e gondod a léghűtéssel, (mondjuk városba 35 fokba,lámpáknál várakozva)? Hány kg a gép? ha jól tom akkor van vagy 240kg...lehet birkozni vele Várom válaszod, észrevételeid,tapasztalatod!
Amúgy jól néz ki a géped,gratulálok hozzá
Nem értem mi értelme egy 24 órásnak? Inkább ugorjunk le a Horvát tengerpartra fürdeni egyet...! Az jobban bejön ! Azt meg nem hiszem el, hogy bármi meghibásodhat egy annyira karbantartott motoron mint a Tied. Ez csak kishitűség. Bezzeg ha Dacia lenne... A szomszéd falu is messze lenne!
Ronyó hova lett? Felénk se néz amióta Burgmanus lett?