Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben köszönöm
Évjárat? Lehet kapni őket gyári újban. 4BP-25827-00 a cikkszáma.
Olcsóbb, mint egy nyereg.
Üdv
Érdeklődnék,megvételre volna e valakinél xj600 (fazer fzs600) hátsó fékbetét mögött lévő csillapitó lemez ?A gyári betéteken rajta van a lemez. Az uj fékpofákhoz nem adnak és az enyémben nincs meg...Vagy komplett féknyereggel akár.. Pest megyében érte mennék. tel: 309914340 Köszönöm
Szia!

Ajánlom az e-bay-t. pl.: https://www.ebay.de/itm/394709...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni , hogy esetleg valakinek nincs el fekvő orr idoma , vagy esetleg ötlete hogy honnan tudnék be szerezni ?
Alany 1997 xj 600s (piros) szín nem fontos hogy meg egyező legyen.
Sziasztok,maradt egy új kormány magasítom érdekel valakit?
10000
Sziasztok. Sok éve nem jelentkeztem be,mert nem volt gond a motorommal:) viszont most most kellene jobb tükör vagy akár mindkettő és ha nem is tökéletes de normál állapotban legyen viszonylag tiszta foltmentes tukorlappal. Ha tud valaki ilyet ne tartsa magában. Köszönettel S.laci. ja és ha véletlen van valakinek felesleges eladó nagy hosszabb turaplexije az is nagyon érdekelne. 10 eve szeretnék egyet a rövid helyett. 93 és júliusi gépre kellene.
Köszönöm az instrukciót...
Holnap megnèzem,és írok✌🏻🙂
A lánc felé fülelj, pl. nyisd fel a plexit és fordulj oda. Az tud kicsit csörögni, ha a görgők már lazák.
Sziasztok!
Kérlek segítsetek...
Úgy masfél éve van meg a motorom,1993as Diversion.
Tökéletesen műkódik,de mikor gázt adok ,olyan sikáló jellegű hangot "apró csörgés,sikálás szerű" hallok.
Ha intenzívebben adok gázt akkor picivel hangosabb...
Nem tudom mi lehet a hiba....
Köszi!
Erre nem is gondoltam, de lehet, hogy ez az egyszerűbb. Én se tudom, hogy mekkora, ez csak a leeresztésnél fog kiderülni.
Vannak menetes perselyek erre a celra. a gyari csavar M14 x 1.5 asszem, hogy a tied most mekkora... azt nem tudhatom.

A helicoil is lehet megoldas, latatlanban nehez okosnak lenni.
Sziasztok!
Lassan esedékes az olajcsere, ami nem csak az olaj cseréje miatt fontos. Hanem a csavar engedi az olajat. Szépen, lassan csepeg, de azért egy hónap alatt összejön egy deci. A gond az, hogy még valaki a múltból túlhúzta, így elnyalódott a blokk menete. Az előző tulaj kicsit nagyobbra felfúrta és egy hajszállal nagyobb leeresztő csavart tett bele. De már ezt se lehet meghúzni normálisan, mert szinte erölködés nélkül átfordul, ahelyett, hogy zömítené a réz alátétet. Mit lehetne tenni? Még jobban felfúrni, még nagyobb csavart nem szeretnék bele, mert a végén már hajócsavar kell hozzá. Menetrögzítő folyadékkal lehetne tömíteni? Esetleg kenderkóccal vagy teflonszállal, mint a radiátornál? Ezek mennyire bírják a meleget?
Tudom, hegesszem körbe a csavart. 😁
Sajnos csuklóból nincs jobb öltetem, a kuplung húzására csendesedő kopogásnak jellemzően ez a két forrása van: a kosár hátán a fogaskerék és a primer hajtásban némi lógás. Szorítok, hogy meglegyen a forrás.
Szia. Köszönöm a válaszod! Én tavaly csavarra szedtem a blokkot, és cseréltem ott is a biztosító alátétet, és ellenőriztem az anyát is. A szabadonfutó szerkezetnél gondolkoztam, hogy jöhet-e még onnan a hang, ha agy a hengersebesség eltérés. Megpróbálom majd valahogy megmérni a hengersebességeket és a pilottal kompenzálni. Tény, hogy a fötengely tényleg combos súlyú, meglepódtem rajta én is.
Szögsebesség-ingadozás mindenképp lesz. Ha a hengerek közt van is eltérés, szerintem nem jelentős, mert egy-egy 150 köbcentis, picurka henger lök egy nagy és relatíve nehéz forgó, tehetetlen tömeget 180 fokonként.
A primer hajtás kisfogaskerekénél néztél játékot?
http://youtu.be/uA-p5pwepEo
Ennek a tengelyét ugye lánc hajtja, az is zöröghet kicsit.
Sziasztok!

Tudom, hogy milliószor volt szó a kuplung zörgésről alapjáraton, de hátha felmerülnek új ötletek :)
A kuplung kosaramba a rugók jók, és az olajszivattyút hajtó fogaskerék ékjét egy szikraforgácsoló cégnél megcsináltattam, az már nem tud zörögni. A kopó lamellák 3,0 mm, a fém lamellák, 1,5 mm-es méreten vannak, a nyomórugók szabad mérete egyedül ami határeset.. A kuplung megfeszítésére, ahogy húzom a kart, kb 0,5 cm, már elhallgat. Engem továbbra is nagyon bosszant a jelenség. Karbi szinkron megvan csinálva, szelep hézag is. Arra gondoltam, hogy nem lehet, hogy járás egyenlőtlenség miatt van ez a hang, hogy az eltérő hengersebesség miatt rángatja a primer hajtást, és annak van ilyen hangja?
Nagyszerű. Viszont kívánom!
Végül szupergyorsan megjött a Rodeoból, és az átlaghoz képest vállalható pénzért (bár így is aranyáron 😀), mivel sajnos nem vagyok belga. Elmentem a boltot a későbbiekre. Köszi a segítséget még1x, és boldog karácsonyt 🎄
A legrosszabb esetben fogsz egy M5 csavart es megfurod/furatod. Nem a vilag legkonnyebb feladata, de nem lehetetlen. 20mm hosszu M6-ba furtam mar 2.5-os furatot vegig benzinszint-jelzonek.
Telefon. A szerelo baratom is azt szokta.
Hát rámentem náluk az alkatrészrendelőre, eldobott a bike-parts-yam.com oldalra, ahol 7,3 GBP lenne a csavar és +28 a szállítás :) megpróbálok írni nekik, hátha lesz más megoldás is.
Rodeo Ride, Kecskemet. Postaznak is.
Köszi, ez gyors volt :) (5-ös egyébként, csak a közepében a 3-as lyuk megnehezíti, hogy sima csavarral pótoljam). Meg is találtam rögtön több helyen, eddig a legszimpatikusabb egy belga cég az 5€-s árával (csak +8€ lenne a szállítás). Magyar céget ismertek esetleg, akik árulnak (vagy rendelésre hoznak) ilyet? A közeli motorosboltban rendeltem csavarokat a féknyereghez két éve, még nem jöttek meg :(