Értem. Hát, nehezen vagyok okos így, de annyit hosszú évek tapasztalata alapján mondhatok, hogy ezekből könnyen lesz pénztemető. A négyszázas belpiacosok külön nehezített pálya.
Az biztos, hogy fél millió alatt nagyon kicsi a merítés, de pl. Suzuki GS500 vagy Kawasaki ER5, esetleg KLE500-akat (amikhez minden van még szinte) lehet találni kicsit foglalkozós állapotban.
Van benne valami, csak a GS500e-n kívül nem volt dolgom suzival. Azok, a CB500-al együtt kicsit darabosaknak érzem a nyergükben magam, annak ellenére, hogy tudom motorikusan nagyon jók.
Nem, csak azok vannak most számomra elérhető áron. Az XJ 400C-t is csak a Swiftem beszámítása miatt néztem meg. Korábban XV 400 Viragom volt, de azok most csillagok közé emelkedtek (árban).
A vicces az egészben, hogy pont ezért kérdeztem, mennyire ragaszkodunk az XJ-hez. Nekem is a lég-olajos járt a fejemben, mint esetlegesen jobb alternatíva. Csavaros szelepállítás, bontott és utángyártott cucc garmadával, ésatöbbi.
Arra szeretnék rávilágitani, hogy jellemzöen ami teszteket, beszámolókat olvasol, azok akár 5-10-15 éves történetek. Ezek a motorok azóta ennyit öregedtek ebben a jellemzöen igénytelen környeteben, ahol ritka a gondos gazda teli bukszával. Szóval ha régen ezek a típusok a jobb/ megbizható konstrukcióhoz is tartoztak, akkor is " elkoptak " már. A kivétel erösiti a szabályt, ha véletlen itt-ott felbukkanna egy-egy negkimélt keveset használt darab.
A suzuki banditjai is hasonló cipöben járnak, de talán ott nagyobb a merités, és ott azok egy picit jobban viselték ha el voltak hanyagolva. Nekem ebböl a konstrukcióból van pár 30 év feletti, és könnyü hozzájuk még bontott alkatrész találni, és sokszor kilóra adják.
Egy drága alkatrésze van ezeknek a régi gépeknek jellemzöen: a porlasztó és környéke.
Ha kicsi költségvetésböl futsz neki a projektnek, akkor a régi suzukikat céloznám meg.
Nos igen, van benne igazad - ezért is spekulálok, mert ha olyan a motor, azt már megvettem volna. (ezen nem régen cseréltek szívó sort, az szép állapotú) az XJ600-ról meg már mindenfélét olvastam (rendőri használat tapasztalatait is) és ez szintén óvatosságra int. Xj6-k között van baráti áron és magas áron is, kérdés, a kuplung zakatoláson kívül vannak e még más "rendszerhibák" amik feladják a leckét?
Szerintem ne. Kevés van belőle, dokumentáció és alkatrész is ritka. Nemrég csináltunk egy 650-es Secát, ami sokkal gyakoribb és ahhoz se volt egyszerű pl. szívósort venni, ami nem alis kínai széthullós szemét. A japóktól kellett rendelni 7600 yenért plusz posta és vám, no meg 4 hét várakozás. Ezt fejeld meg azzal, hogy belpiacos műszer (elvileg az 500-as csak az osztrákoknak készült speciálba', a 400-as meg japáni), az XJ550 lebutított változata. Szerintem 40% motort és 60% fejfájást vennél.
Valamiért annyira nem találtam infót róla, csak az XJ 600-ról, aminek a blokkja más - ezért próbáltam így. Kösz még 1x az infót, még spekulálok megvegyem e.
Gondoltam - képzeld a mesterséges intelligencia A.I. ezt írta válaszul: "Az XJ 400 és XJ 500 modellek, amelyek az 1980-as években készültek, csavaros szelephézag állítással rendelkeznek."
Lapkas. Egy kis leszorito celszerszam is kell a beallitasukhoz, ami lenyomja a hezagolotanyer alatt a perselyt.
Az a boszme nagy hezagolo kell ebbe is, mint a tobbi oreg XJ-be.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni , esetleg valaki megtudná mondani, hogy az XJ 400/500-as 80-as években gyártott motorokban csavaros, vagy lapkás a szelephézag állítás??? Köszönöm előre is!
Üdv
Érdeklődnék,megvételre volna e valakinél xj600 (fazer fzs600) hátsó fékbetét mögött lévő csillapitó lemez ?A gyári betéteken rajta van a lemez. Az uj fékpofákhoz nem adnak és az enyémben nincs meg...Vagy komplett féknyereggel akár.. Pest megyében érte mennék. tel: 309914340 Köszönöm
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni , hogy esetleg valakinek nincs el fekvő orr idoma , vagy esetleg ötlete hogy honnan tudnék be szerezni ?
Alany 1997 xj 600s (piros) szín nem fontos hogy meg egyező legyen.
Sziasztok. Sok éve nem jelentkeztem be,mert nem volt gond a motorommal:) viszont most most kellene jobb tükör vagy akár mindkettő és ha nem is tökéletes de normál állapotban legyen viszonylag tiszta foltmentes tukorlappal. Ha tud valaki ilyet ne tartsa magában. Köszönettel S.laci. ja és ha véletlen van valakinek felesleges eladó nagy hosszabb turaplexije az is nagyon érdekelne. 10 eve szeretnék egyet a rövid helyett. 93 és júliusi gépre kellene.
Az biztos, hogy fél millió alatt nagyon kicsi a merítés, de pl. Suzuki GS500 vagy Kawasaki ER5, esetleg KLE500-akat (amikhez minden van még szinte) lehet találni kicsit foglalkozós állapotban.
A suzuki banditjai is hasonló cipöben járnak, de talán ott nagyobb a merités, és ott azok egy picit jobban viselték ha el voltak hanyagolva. Nekem ebböl a konstrukcióból van pár 30 év feletti, és könnyü hozzájuk még bontott alkatrész találni, és sokszor kilóra adják.
Egy drága alkatrésze van ezeknek a régi gépeknek jellemzöen: a porlasztó és környéke.
Ha kicsi költségvetésböl futsz neki a projektnek, akkor a régi suzukikat céloznám meg.
Az a boszme nagy hezagolo kell ebbe is, mint a tobbi oreg XJ-be.
Segítséget szeretnék kérni , esetleg valaki megtudná mondani, hogy az XJ 400/500-as 80-as években gyártott motorokban csavaros, vagy lapkás a szelephézag állítás??? Köszönöm előre is!
Olcsóbb, mint egy nyereg.
Érdeklődnék,megvételre volna e valakinél xj600 (fazer fzs600) hátsó fékbetét mögött lévő csillapitó lemez ?A gyári betéteken rajta van a lemez. Az uj fékpofákhoz nem adnak és az enyémben nincs meg...Vagy komplett féknyereggel akár.. Pest megyében érte mennék. tel: 309914340 Köszönöm
Ajánlom az e-bay-t. pl.: https://www.ebay.de/itm/394709...
Segítséget szeretnék kérni , hogy esetleg valakinek nincs el fekvő orr idoma , vagy esetleg ötlete hogy honnan tudnék be szerezni ?
Alany 1997 xj 600s (piros) szín nem fontos hogy meg egyező legyen.
10000
Holnap megnèzem,és írok✌🏻🙂