Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettük az oktatást.. Amióta havat kell lapátolnom, én az orromat se dugdosom ki.
Megjött az új plexim. Sajna az idom még nincs itt, szóval addig kénytelen vagyok a szekrényben tartani. Ma kicsit kimentem a városba motorzgatni. Bár praktikusságból mentem a vasszörnnyel, sokfelé kellett mennem és spórolni akartam a parkolócetlivel, meg a benzinnel. Ma felettébb óvatosan vezettem és láss csodát, ma csak 1 autós fordult ki elém és állt meg az út közepén. Hál istennek ma tök nyugis napom volt így nem száguldoztam, ellenkező esetben lehet hogy én húztam volna a rövidebbet.
Megy eeeez! Az erős kezdés után volt egy kis holtpont és ismét gyorsítás a befutónál.Ezt nevezem erőtaktikának! Hát már nem is magam miatt várom a tavaszt Csak egy hiper-super vasra vagyok kiváncsi.Asszony nem sokalt még be ? Vagy valami titkos forrásból nyúlsz Fusizol amiről nem tud a párod?
Akkor nyitóbulira már csak a jogsit kéne megszerezni? Nem szégyen ez!

Én is így kezdtem
Nekem meg a fém fékcső teccik. Így már alkalmas a motor megállítására.
Stereo az index visszajelző sipogóm. Állat jól szól. Sajna a LED rele agyon fogja ütni az elélvezetet.
Van ELSŐSEGÉLY CSOMAGOM! Vagy az nem kell?
Jön a dekor szetem is. Jön a "szirinyám".
Már csak végcsisza és festés. És jöhet a műszaki szaki!
Ez a Szentes dolog teccik

Habar en inkabb Arkangyal voltam :)
Csak a pontosság kedvéért: mindkettő eredeti gyári
A különböző évjáratoknál, illetve a különböző piacokon alkalmaztak különböző matricákat. Ezért bátorkodtam ezt ajánlani neked.
Egyébként gyárilag lakkozás fölött van és valamilyen műgyantából készült (ebből adódóan egy kicsit kidomborodik, de nem a szöveg, hanem az egész matrica) ez a verzió amit én mutattam.
Sok sikert és majd rakj föl képet, hogy milyen lett, mert kíváncsi vagyok...
A kék Divi felirat nem tom hogy nem veszne el nagyon a kék fényezésen, egyébbként tetszik hogy domború és a felirat formája is király, csak a színe vet fel némi kétséget bennem, meg az hogy a gyárban nem domború matricát pakoltak rá. Lehet hogy lüke vagyok, de eddig minden motoromnál azon voltam hogy eredeti állapotba kerüljenek. Most van ey teljesen eredeti, hibátlan állapotban lévő, tökéletes fényezéssel rendelkező 79-es MZ TS 125 a garázsban és nagyon imádom. A Divit is addig csinosítgatom amíg full gyári nem lesz. Ha megjön a plexi a héten, meg elkészül az idom akkor a fizikai alkatrészekből csak egy közép sztender hiányzik, ami hátramarad az csak a blokk teljes kisuvickolása meg esetleg a váz színre fújása, de azt szerintem nem csináltatom meg. Egy ilyen japán vassal nem akarok legózni, a TSel is iszonyat sokat dolgoztam.
Ez jóóóóóó! Akkor én egy szentet vertem ki a nyeregből?
Mér nem mondasz egy számot? Vagy nem tetszik a dombor? Az hogy bementem a fax Yamahásokhoz és mondtak egy akkora számot, ami a szájukon kifért az kit érdekel?!
Nincs ember akinek annyiért kéne! Ez meg egyébként is használt!
Ha tetszik vidd!
Nekem mondjuk az eredeti gyári jobban tetszik, de azért köszi hogy gondoltál rám.
Ha még aktuális a matrica dolog. Most találtam egy oldalt:matrica
Nekem ez a Diversion felirat jobban tetszik, de tudom, hogy kinek a pap, kinek a papné
Szóval, esetleg kérdezd meg őket is...
Ezentúl, ha forgalmi helyzet megkívánja így fohászkodok: " A Bundiját! " Talán az seggít!
Sziasztok! No-no csak óvatosan azzal a rendőr gyalázással ! Motorosok védőszentje? Van és ha úgy közlekedsz, még köszön is: " Jó napot kívánok, gépjármű ellenőrzés! " Erre Te általában azt mondod magadban jobb esetben, hogy: "A Szentségit !" és innen fogod tudni, hogy a "Szentekkel" találkoztál. Hogy a jóindulatúval, vagy az Antikrisztussal ez már a szerencséd kérdése
Én multhét péntek este mentem 100km-t, este5-re suliba ZH-t írni. Odafele volt benne dugóban pofátlankodás, majd hazafelé körúton 140es száguldás, majd kimentem a "pályára" M2 autóút formájában, és amire rájöttem hogy rohadtul csuszik ilyen hidegben a kerék, lehet hogy ideje lenne a paripát a garázs mélyére elrakni télire. Ja és egyik piroslámpánál megkért egy 10éves kissrác hogy üresben pörgessem fel mert imádja a motorok hangját, hát én is 10évesnek érzem ilyenkor magam és nemkellett sokáig kérlelnie :)
Külön védőszentje nincs, legyen elég Szent Kristóf egynek( az utazók védőszentje). Korábbi korokban nem volt gépesített egység amikor munkába kezdtek a Szentek Így Nekünk marad az utazók Kristófja.
Kösz, neked is. Az igazság az, hogy idejük sem volt arra, hogy észrevegyenek. Nem halytottuk a gépeket, csak haladtunk. Cikis helyzet nem volt, lehet, hogy a motorosok védőszentje velünk volt. Apropó, a motorosoknak van védőszentje?
Jól tettétek! Sajna csak pénteken nyomúltam idő hiányában, de az is kész mennyei volt.Azt vettem
észre, hogy "sajna " többet rosszalkodtam, mint a szezonban egy-egy napon.Csak óvatosan a duhajkodással, mert az autósok elfelejtették a motorosokat és szerintem nem is számítanak ránk ebben
a trutyis időben.Pedig az elveteműltek most is felpattannak, ha tudnak.
Szép napot!
Hali Mindenkinek!
Nemtudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de vasárnap kimentem édesapámmal egy 150 km-es körre. Volt benne minden: "sziti mednessz", Budai Dombság kanyarai (gödrei), pálya. Nagyon jó volt. A városban mindenkit legyaláztunk..., a rendőröket is
Ki merre járt?
Most már késő bánat.Csodaszer ide, csodaszer oda jön a mechanikai beavatkozás és a mértani pontosságú fúrás és menet fésülés.Az a szép a gépekben általában, hogy mindig tartogatnak valami meglepit.
Erre a legjobb módszer a tudorok szerint, és a nagykönyvekben, egy tisztító adalék, és egy kemény min. félórás huzatás. Az a kipufogót is tiszticcsa.
Réges - régen amikor még Ladák járták az utakat meg Dáciák (aki nem tudja mi az kérdezze meg a nagypapát) volt egy Schell Upper Cilinder Lubrikant amitől még a Jawa kipufogó bélése is szürkére sült. Ne rohanjatok a boltokba, már nem létezik. A kutaknál is adták, decis pohárkákkal zsonglőri ügyességgel töltögették ÜRES flakonokból, ezért hitték sokan, hogy semmire sem jó!
Szerintem valami ilyen kell a kipunak, nem a beletört csavarzat.
Az a kis furat nekem is megtalálható, de ott csak egy kis része tud kijönni a kondenzvíznek.Amikor hideg
akkor látszik a betonon, hogy ott tol ki egy kis vizet.Ott csak töredéke tud kijönni és beindításnál.
Még egy feladot adott tavaszig a részemre Csavar kiműtés és csere.
Hát ez valahogy így van.Legalább ez is meg lesz
Igen ez elvileg azért van de nem igazán müködik meg az is eldugulhat ugyhogy marad a rendszeres tisztitás.
Tehát valahol itt, nna :
Ezért van sok motor kipufogódobjának az elején egy kis furat,ahol ki tud folyni ez a genya.
Az én XJ-men is van,ott ahol csatlakozik a gyűjtőből kijövő csonkra.
Valahol itt van, a dob alján :