Csatlakozom én is köreitekbe egy XJ-vel, ő lett az első motorom !
Remélem jól fog teljesíteni, eddig minden rendben vele.
Tudnátok segíteni hátsó doboz választásában ? A gyári hátsó rögzítő rajta van, szóval gondolom nem lesz nehéz de nem tudom melyik típus nézne ki rajta jól ill. hogy 1 vagy 2 sisakosat vegyek. (valakinek használt ajánlata ?)
Hátsó gumiból jól sejtem hogy a 140-es még jó rajta, 150 eset pedig már az FZR felnivel érdemes feltenni ? Csak gondolva a későbbiekre, én nem bánnám ha kicsit szélesebb lenne :)
Én tegnap tankoltam, 7,1 lett megint a fogyasztás. Ebben csak egy személlyel, többségében városban közlekedtem nyugodt tempóban.
Továbbra sem hiszem el, hogy ennek a motornak ennyit kellene ennie úgyhogy keresem tovább, hogy hol lehet a hiba.
Jelenleg kicsit csalódott vagyok, ennyi erővel vehettem volna egy Fazert az sem eszik többet csak erősebb.
Mielőtt kiberheled a kanalat, nézz egy vetítési képet valami falon. Ha a tompítottnál megmaradt az asszimetria, akkor nem olyan gond, ha kiszeded, de ha nem akkor keress más megoldást.
Kösz a gyors választ. Én is gondoltam erre, csak az bizonytalanított el, hogy amióta az eszemet tudom, a H4-es izzók vége be van festve, tehát 94-ben már mindenképpen ilyenek voltak a lámpákban. Lehet, hogy egy régebbi fényszórót csíptem meg annak idején az ebayről?
Mindenesetre akkor nyugodt szívvel vágok a roncsolásos eltávolításba
Sziasztok,
Xj600N tulajokhoz lenne egy fura kérdésem, persze bárki hozzászolhat. Tegnap vette észre a haverom, hogy az első fenyszoromban minta egy kanál lenne kiderült, hogy az az alumínium felgomb, amit alul-felül vékony alu csíkok tartanak, kiesett a helyéről, mert a felső csík letört egész közel a felgombhoz, az alsó meg kijött a helyéről a felgombbel együtt kanalat alkotva.
Szetkaptam a lámpát, amennyire lehet. Sajnos az üveg körben ragasztva van a tükröződő hátsó részbe, ezt eddig nem bontottam szét. Anélkül viszont a normális javítás kizárt. Az lehetne, hogy kiveszem a kanalat és nem foglalkozom a megváltozott vetítési képpel, de mivel az izzó nyilása kisebb, ezt csak roncsolassal tudnám megtenni (osszelapitom a kanalat), amit egyelőre nem szeretnék.
Néztem ilyen lámpát ebayen, de most csak az újabbhoz találtam (94-es az enyém), abban úgy látszik, már nincs kanál. Fontos ez egyáltalán?
A régebbi lámpámban egyébként, aminek a hátsó fele horpadt volt és egy fórumtársnak adtam, nem volt pl helyzetjelző (helye sem), úgyhogy többféle is létezik, az biztos. De arra nem emlékszem, abban volt-e kanál ...
Nekem soknak tűnik, bár lehet, hogy csak én vagyok olyan szerencsés, hogy 3,6-4,5 liter környéki a fogyasztásom.
A pünkösdi hétvégén zuhogó esőben - helyenként jéggel tarkítva -, autópályától, a kanyargós hegyi utakon át, a városi dugóig minden forgalmi helyzetben, utassal, tökig megpakolva a kb. 1000 km-re számolva 4,13 liter átlagfogyasztás jött ki.
Az eddig megtett 8827 kilométerre is az átlag: 4,02 l
No most már túl vagyok pár tankoláson, így én is tudok számokat mondani 7-7.2 között szokott lenni a fogyasztásom.
Szinte mindig 2 személy (~ összesen160-170 kg) a tempó általában 90-100, előzéskor 140-160 vagy ha épp kicsit rám jön és odahúzok neki. :)
nekem van pár darab,2.65,2.60 vastagságú....mekkora méretekre lenne szükséged?
Egyébként,Toyota Camry,2.0 motorral szerelt változat is jó hozzá.
Metelli 03-0-25250 a gyári szám,például.
Az utolsó három számjegy a vastagság,értelem szerűen van 255,275,270,stb.végződéssel is.
Én innen rendeltem: https://autoalkatreszed.hu/
600 Ft darabja,egy baj van csak vele,hogy össze-vissza küldözgetik.....2x rendeltem 3
illetve 2 darabot,de ezekből kettő nem a megfelelő átmérőjű volt.
Ha te odamész a Telepes utcába,akkor meg tudod nézni,és csak akkor elhozni,ha tényleg a 25-ös,mert nekem küldtek már 31-est,és 27-eset is. :-)
Szia. Az enyémen Givi plexi van. Magasabb mint a gyári. Teljes mértékben osztom az előttem szólók véleményét, csak nagy sebességnél, ill. szélsőséges időjárás esetén van értelme.
Az volt a bajom vele, hogy 7 litert evett a motor úgy hogy 80-al közlekedtem minden felé. Először kicseréltem a benzincsapot, mert az eresztett, de ettől nem lett jobb.
Ezután lejjebb tettem a súbereket, ettől jobb lett a helyzet, könnyebben járt a motor.
Aztán egyik reggel úgy gondolta a 2. henger, hogy nem indul el. Este szétszedtem a 2-es karburátort, kipucoltam és összerakásnál amikor ezt a csavart egy krowafejjel kézzel húztam rá (nagyon lightosan, mert tudom, hogy nem szabad ezeket erőltetni) eltört.
Azóta áll a motor, mert nem találok ilyen csavart sehol.
Csatlakozom én is köreitekbe egy XJ-vel, ő lett az első motorom !
Remélem jól fog teljesíteni, eddig minden rendben vele.
Tudnátok segíteni hátsó doboz választásában ? A gyári hátsó rögzítő rajta van, szóval gondolom nem lesz nehéz de nem tudom melyik típus nézne ki rajta jól ill. hogy 1 vagy 2 sisakosat vegyek. (valakinek használt ajánlata ?)
Hátsó gumiból jól sejtem hogy a 140-es még jó rajta, 150 eset pedig már az FZR felnivel érdemes feltenni ? Csak gondolva a későbbiekre, én nem bánnám ha kicsit szélesebb lenne :)
Köszi előre is,
Viktor