5020 km átlagfogyasztása nálam 4,04liter/100km. Ebben a laza túratempótól az autópályás menetig szinte mindenféle stílus benne van, zömmel egyedül, időnként utassal csurig pakolva.
A legjobb fogyasztásom 3,46l/100km, a legrosszabb 4,56l/100km volt.
Egy éve használom, nincs semmi bajom vele. Stabilan áll, nem zörög. Talán a bal oldali lehetne panoráma vagy aszférikus, de összességében így is látni lehet amit kell. Az oldalsó holt tér egy pici fejfordítással megszűnik.
Lehet akkor inkább TDMet nézek, a mostanival is az a bajom, hogy semmit nem látok hátra.
Igen, alakul a gép, megérkeztek Thaiföldről a tömítések, sikerült beszerelnem. Azóta megy megint a motor. Egy benzincsap felújítóba még be kellene ruháznom, sajnos ON álláson szivárog a benzin. Nagyon minimálisan, de jobban örülnék, ha teljesen zárna. A "féktisztító tesztet" elvégeztem én is, tudom nem 100% de úgy tűnik nem szív falsot. 29-én viszem a Bajnokmotorhoz Kéthelyre számítógépes szinkron + benzin-levegő állításra. Ott kiderül majd minden :)
Azért arra tessék figyelni, ha valóban angol motor, hogy a lámpa vetitési kép fordított, mint európai motorké, ha NKH kiszúrja, akkor azt cserélni kell majd, mely szerintem 10-20 ezer minimum...és lehet nem fognak repesni a mérföldes óráért sem. Ha csak számlapot kell cserélni az órában az is kellemes elfoglatság lesz!
-"balra index nagyon ritkán jön vissza"
ha nincs idöd szétszedni, bár nem nagy feladat, a két csavarral levenni a kormányról, akkor legalább a gomb mellett fújd tele Wd-40-el.
-"gyári idom+plexi "
kevés olyan motor van amin kielégítö a legtöbb embernek a szélvédelem (FJR 1300, meg pár bömös, meg néhány más böhöm cirkáló a kirakat mérü üveggel a lovas elött). Picit segít egy jó bukó, ami csendes, és jól szigetel, jó az aerodinamikája, de egy kép elbaszott plexi, még azokban is képes repülögép hajtómü zajt kreálni.
-"sokkal erősebben kell terelni a döntés-kanyarodás irányába"
èrdemes megnézni a gimuabroncs nyomást, meg a mintát, méret, ezek igen sokat befolyásolnak , föleg az elsö guminál. Fontos az is, hogy kormánycspágy jó állapotban legyen, mert ha be van verödve-rohadva, akkor is vannak ilyen jelenségek. Nyilván a futómü tudása alig 30 éves, a rugók is el lehetnek fáradva elöl hátul, így elég jól elmásznat mindenfele a súlypont, ezek még az elhajított kö effektussal húzzák magukkal a vezetöt!:))
tavaly én is így voltam. jött a jó idő, minden ok lett. aztán októbertől megint bikázni kellett. akkor vettem is egy új aksit, de nem tettem bele, szintén a télre hivatkozva. viszont novemberig még volt egy-egy túra, amikor bikáznom kellett, az meg macera, mert oda kellett tolni a verda elé egy kis manőverezgetéssel. de ha már előtte kicseréltem volna.....
szóval, szerintem inkább ne várj vele sokáig.
- Amit nézz meg, mert a műszakinál szórakozhatnak vele, a kipuffantót. "E" jelnek lennie kell benne, mert különben gáz lehet.
- Az óra sokat nem mond, de ha negyvenezret mutat, akkor azt mérföldben mutatja, és az kb. 64000km.
- A képen úgy tűnik, mintha "eresztené" az olajat (lásd kipufogó). Keresd az okát.
- "Lábon álló" motornál, ha lánc alsó részének közepénél megnézed a feszességet, akkor 30-40mm-nek kell lennie. Ennek meglétéből vagy meg nem létéből a használója odafigyelésére következtethetsz.
Miért ne lenne hihető? Egy ilyen motor kint angliában kb a magyar piaci ár felét éri.
Mivel angol gép (amitől amúgy nem kell tartani, az enyém is onnan jött) érdemes tüzetesebben átnézni, mert kicsit több korrózióra kell számítani, mintha a kontinensen használták volna.
Ugyan nem számoltam utána az átírási honosítási procedúrának, de csodálkoznék ha 70-ből kijönne, lesz az 100 is szerintem mire a végére érsz.
Egyébként meg meg kell nézni, hogy az általános állapot megfelelő e..valamint hogy a kopóalkatrészek hogy állnak. Lehet hogy megér ennyit a motor, de ha sok a kopott cucc rajta, meg a rozsdás apróság akkor szép nyugodtan lehet alkudni.. 270-300+forgalombahelyezéssel már nem nagyon lehet mellélőni..és kb az is lenne a reális szerintem.
Új vagyok a fórumban, és motorvásárlásban szeretnék segítséget kérni. Igazából a 400as naked bike-ok érdekeltek (400-450eFt környékén), de amiket olvastam (legtöbbje japán belpiacos, pótalkatrész nehézkes és drága) elbizonytalanítottak, és ránéztem a 600as gépállatokra is .
Tapasztalaitok szerint lehet ilyen árban jó állapotú xj600-t venni? Találtam egy-kettőt és elég kecsegtetőnek tűnnek:
Srác azt mondja nincs vele gond, angliában élő bátyjáé volt aki nagyobbra váltás miatt cserélte le, ez meg itthon maradt. Hihető lehet egy ilyen motor ennyiért?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Kezd összeállni a gép, igazából már csak egy apró hibát találtam, balra index nagyon ritkán jön vissza, hiába nyomkodom a gombot, egyelőre a megoldás, hogy bal index után, rögtön jobbra index és onnan kinyomni, mert jobbról visszaveszi az indexet csak balról nem. Majd télen szétszedem és megnézem.
Nem tudom a gyári idom+plexi milyen szélvédelmet ad, de ami az enyémen van az kb pont a bukóra tereli az örvényeket, 160 körül jobbra-balra csapkodja a fejem. Mondjuk ritkán fogok ennyivel menni, mert minél öregebb vagyok annál inkább féltem a tikszaros életem, szóval ha már egyszer kész csoda, hogy megéltem ezt a tisztes kort, akkor nem nagyon csapatok. Ahogy érzem a motor is igazából egy 100-110 körüli utazót szereti és nekem is egyre inkább ez tűnik jónak. Autópályára úgy sem megyek, országúton meg tökéletes tempó, de ha kell elég jól felmegy az óra előzésnél. Mióta Tasiéknál volt nem mértem véget, előtte olyan 180-190 volt, de azóta hogy meggyógyították sokkal, sokkal jobban megy a gép, szinte biztos vagyok a 200 meglenne. /állítólag a 900-as karbi van rajta, azért harap ilyen jól/ A fogyasztás is barátibb, mint volt, szóval eddig minden móka és kacagás. :)
Amit szoknom kell, hogy sokkal erősebben kell terelni a döntés-kanyarodás irányába, olyan fej nehéz érzésre a jószág. Mikor a szokásos mókámat akartam csinálni, hogy menet közben ha elunom kicsi, akkor az aszfalton lévő nyilak között szlalomozom és nem nagyon jött össze most elsőre akkor tűnt fel, hogy mennyivel inkább akar egyenesen menni, mint az előző. Erre sok a körforgalom is és biza ott is nagyobb erővel kell rábírni a kanyarodásra. Ezt még szokni kell. -ma már a szlalom is ment 100-nál, de azért fura ez még.
Egyébként ha bedől szépen veszi az ívet, múltkor belefutottunk egy nagyobb kanyarba -nagyobb volt annál is mint amire számítottam:P - aztán ment a kapaszkodás és a dőlés, de szépen végigvitte. Én kicsit fostam be, asszony kicsit jobban mert mondta "azt hitte nekünk is lesz egy koszorúnk a fákon a többi között" mert ahogy a jelekből elnéztem sokan nem számítottak már ott ekkora kanyarra.
Hmm, valószínű ez lesz. Most még megpróbálom kihúzni a nyarat, hogy télen ne kelljen már az új akksit rohasztani, majd meglátjuk sikerül-e. :) Ma egyébként pöcccre indult, pedig vasárnap mentem utoljára. Hmmm.
szerezz be egy új aksit. nekem is ilyen volt a hideg időben. aztán már egy nap után sem akarta beröffenteni, pedig a töltő max 20mp-et tudott rajta nyomni előző nap. de már nem kapta el a fordulatot. bikakábellel meg abban a pillanatban, szóval nem a benyával volt a gond. februárban beletettem az új aksit és a reggeli, 0 fok körüli időben is pöccre indul.
üdv néktek.
Rég jártam erre . remélem mindenki megejtette az év első gurulásait. kellene kis segítség hogy én is csatlakozhassam hozzátok. üzemanyag ellátó rendszeremet szeretném kicsit hejre pofozni. az addig rendben hogy hoszú álás után nehezen szopja fej az üzemanyagot a vákum. a csövezés vizsgálata fojamatban eddig nem találtam különösebbet. viszont . a karbifűtést ki akarom iktatni, ha a hengerből jövő csövezést ledugózom az baj-e? hogy a karbifútést le tudjam operálni. valamint a karbi sorba az első karbiba volt bekötve egy cső a szelepfedélből. szóval a következőt gondoltam kiokoskodni a kiegyenlítő átfojókat az első és utolsó karbin 3 és 2 ő van az elsőn csatlakozik a szelepfedélhez. az utolsón pedig a karbifűtéshez. ha a fűtőt kiiktatom. és a szelepfedélből jövőnek sincs különösebb szerepe. akkor öszekötöm a kettőt igy azelső karbiból közvetlenül az utolsóba tud átfojni a nafta. igy nem kell neki anyit dolgozni. ez igy megvalósítható vagy hülyeségeket beszélek ( már megint) ? ha valakinek van 94-es 600s (4br) Divije és ha netán van fotó a karbisorról és az üzemanyag rendszer csövezéséről nagyonszépen megérném hogy külgyemár el. előre is köszi.
megmonjuk nem is vagyok egy Max Biaggi
A legjobb fogyasztásom 3,46l/100km, a legrosszabb 4,56l/100km volt.
3.84 L/100km re jött ki a fogyasztásom
hévizen meg is tudod nézni hogy áll az enyémen
Egy éve használom, nincs semmi bajom vele. Stabilan áll, nem zörög. Talán a bal oldali lehetne panoráma vagy aszférikus, de összességében így is látni lehet amit kell. Az oldalsó holt tér egy pici fejfordítással megszűnik.
Igen, alakul a gép, megérkeztek Thaiföldről a tömítések, sikerült beszerelnem. Azóta megy megint a motor. Egy benzincsap felújítóba még be kellene ruháznom, sajnos ON álláson szivárog a benzin. Nagyon minimálisan, de jobban örülnék, ha teljesen zárna. A "féktisztító tesztet" elvégeztem én is, tudom nem 100% de úgy tűnik nem szív falsot. 29-én viszem a Bajnokmotorhoz Kéthelyre számítógépes szinkron + benzin-levegő állításra. Ott kiderül majd minden :)
Látom apránként új géped lesz
Köszi
ha nincs idöd szétszedni, bár nem nagy feladat, a két csavarral levenni a kormányról, akkor legalább a gomb mellett fújd tele Wd-40-el.
-"gyári idom+plexi "
kevés olyan motor van amin kielégítö a legtöbb embernek a szélvédelem (FJR 1300, meg pár bömös, meg néhány más böhöm cirkáló a kirakat mérü üveggel a lovas elött). Picit segít egy jó bukó, ami csendes, és jól szigetel, jó az aerodinamikája, de egy kép elbaszott plexi, még azokban is képes repülögép hajtómü zajt kreálni.
-"sokkal erősebben kell terelni a döntés-kanyarodás irányába"
èrdemes megnézni a gimuabroncs nyomást, meg a mintát, méret, ezek igen sokat befolyásolnak , föleg az elsö guminál. Fontos az is, hogy kormánycspágy jó állapotban legyen, mert ha be van verödve-rohadva, akkor is vannak ilyen jelenségek. Nyilván a futómü tudása alig 30 éves, a rugók is el lehetnek fáradva elöl hátul, így elég jól elmásznat mindenfele a súlypont, ezek még az elhajított kö effektussal húzzák magukkal a vezetöt!:))
szóval, szerintem inkább ne várj vele sokáig.
- Az óra sokat nem mond, de ha negyvenezret mutat, akkor azt mérföldben mutatja, és az kb. 64000km.
- A képen úgy tűnik, mintha "eresztené" az olajat (lásd kipufogó). Keresd az okát.
- "Lábon álló" motornál, ha lánc alsó részének közepénél megnézed a feszességet, akkor 30-40mm-nek kell lennie. Ennek meglétéből vagy meg nem létéből a használója odafigyelésére következtethetsz.
Jó alkudozást az árra
Mivel angol gép (amitől amúgy nem kell tartani, az enyém is onnan jött) érdemes tüzetesebben átnézni, mert kicsit több korrózióra kell számítani, mintha a kontinensen használták volna.
Ugyan nem számoltam utána az átírási honosítási procedúrának, de csodálkoznék ha 70-ből kijönne, lesz az 100 is szerintem mire a végére érsz.
Egyébként meg meg kell nézni, hogy az általános állapot megfelelő e..valamint hogy a kopóalkatrészek hogy állnak. Lehet hogy megér ennyit a motor, de ha sok a kopott cucc rajta, meg a rozsdás apróság akkor szép nyugodtan lehet alkudni.. 270-300+forgalombahelyezéssel már nem nagyon lehet mellélőni..és kb az is lenne a reális szerintem.
Új vagyok a fórumban, és motorvásárlásban szeretnék segítséget kérni. Igazából a 400as naked bike-ok érdekeltek (400-450eFt környékén), de amiket olvastam (legtöbbje japán belpiacos, pótalkatrész nehézkes és drága) elbizonytalanítottak, és ránéztem a 600as gépállatokra is .
Tapasztalaitok szerint lehet ilyen árban jó állapotú xj600-t venni? Találtam egy-kettőt és elég kecsegtetőnek tűnnek:
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-xj600n-motorkarekpar-ID2x1T3.html#735190c85d
Srác azt mondja nincs vele gond, angliában élő bátyjáé volt aki nagyobbra váltás miatt cserélte le, ez meg itthon maradt. Hihető lehet egy ilyen motor ennyiért?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Nem tudom a gyári idom+plexi milyen szélvédelmet ad, de ami az enyémen van az kb pont a bukóra tereli az örvényeket, 160 körül jobbra-balra csapkodja a fejem. Mondjuk ritkán fogok ennyivel menni, mert minél öregebb vagyok annál inkább féltem a tikszaros életem, szóval ha már egyszer kész csoda, hogy megéltem ezt a tisztes kort, akkor nem nagyon csapatok. Ahogy érzem a motor is igazából egy 100-110 körüli utazót szereti és nekem is egyre inkább ez tűnik jónak. Autópályára úgy sem megyek, országúton meg tökéletes tempó, de ha kell elég jól felmegy az óra előzésnél. Mióta Tasiéknál volt nem mértem véget, előtte olyan 180-190 volt, de azóta hogy meggyógyították sokkal, sokkal jobban megy a gép, szinte biztos vagyok a 200 meglenne. /állítólag a 900-as karbi van rajta, azért harap ilyen jól/ A fogyasztás is barátibb, mint volt, szóval eddig minden móka és kacagás. :)
Amit szoknom kell, hogy sokkal erősebben kell terelni a döntés-kanyarodás irányába, olyan fej nehéz érzésre a jószág. Mikor a szokásos mókámat akartam csinálni, hogy menet közben ha elunom kicsi, akkor az aszfalton lévő nyilak között szlalomozom és nem nagyon jött össze most elsőre akkor tűnt fel, hogy mennyivel inkább akar egyenesen menni, mint az előző. Erre sok a körforgalom is és biza ott is nagyobb erővel kell rábírni a kanyarodásra. Ezt még szokni kell. -ma már a szlalom is ment 100-nál, de azért fura ez még.
Egyébként ha bedől szépen veszi az ívet, múltkor belefutottunk egy nagyobb kanyarba -nagyobb volt annál is mint amire számítottam:P - aztán ment a kapaszkodás és a dőlés, de szépen végigvitte. Én kicsit fostam be, asszony kicsit jobban mert mondta "azt hitte nekünk is lesz egy koszorúnk a fákon a többi között" mert ahogy a jelekből elnéztem sokan nem számítottak már ott ekkora kanyarra.
(szép a vasad! )
Ilyen képeim vannak róla
Rég jártam erre . remélem mindenki megejtette az év első gurulásait. kellene kis segítség hogy én is csatlakozhassam hozzátok. üzemanyag ellátó rendszeremet szeretném kicsit hejre pofozni. az addig rendben hogy hoszú álás után nehezen szopja fej az üzemanyagot a vákum. a csövezés vizsgálata fojamatban eddig nem találtam különösebbet. viszont . a karbifűtést ki akarom iktatni, ha a hengerből jövő csövezést ledugózom az baj-e? hogy a karbifútést le tudjam operálni. valamint a karbi sorba az első karbiba volt bekötve egy cső a szelepfedélből. szóval a következőt gondoltam kiokoskodni a kiegyenlítő átfojókat az első és utolsó karbin 3 és 2 ő van az elsőn csatlakozik a szelepfedélhez. az utolsón pedig a karbifűtéshez. ha a fűtőt kiiktatom. és a szelepfedélből jövőnek sincs különösebb szerepe. akkor öszekötöm a kettőt igy azelső karbiból közvetlenül az utolsóba tud átfojni a nafta. igy nem kell neki anyit dolgozni. ez igy megvalósítható vagy hülyeségeket beszélek ( már megint) ? ha valakinek van 94-es 600s (4br) Divije és ha netán van fotó a karbisorról és az üzemanyag rendszer csövezéséről nagyonszépen megérném hogy külgyemár el. előre is köszi.