Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen! Ezek szerint vagy nem ennyit futott a motor vagy télleg baj volt vele. Úgy gondolom hogy ennyit meg kell érjen a motor sok élményt adott és ha évekig megtartom akkor belefér.Köszi még egyszer a hozzászólást.
Nekem a GS 450-en volt ilyen jellegű problémám. Az egy elég sokat futott és idős motor volt. Szóval először a becsúszószár alsó részén elvékonyodott a krómozás, egy idő után előbukkant, majd egyre nagyobb felületen előjött alatta a réz réteg, aztán ez már sokkal gyorsabban elkopott, és a csupasz fémszár következett, az pedig persze elkezdett rozsdálni és ez volt az a pont amikor hip-hop megette a szimeringet is, mert így már sokkal érdesebb lett a felülete.

Így adtam el, az új tulaj meg kicseréltette a becsúszószárat (azt is én adtam hozzá)
350-es CZ-m óta nem hallottam rozsdásodó teló szárról!
Szerintem itt inkább arról lehet szó, hogy a telónak van már története és az egyengetés nem lett tökéletes.
Szia Jenci!
Két javaslatom lenne. Mind a két hely egész korrekt, szerény árak, pancsi bandázás, kaja pia!
-Soltvadkert. Vadkerti tó kemping. Kedves tópart.
http://www.campinform.eu/camp_...
-Cserkeszőlő kemping. Épített strand, élményfürdő.
http://www.wfpark.hu/index.php...
sziasztok. Tavaly vettem egy szép piros xj t. Nagyon megszerettem, pedig csak hobbiból vettem. 93 as. egyszerű de nagyon megbízható db. állapotát tekintve sztem valós km rel 31000 el vettem. szerelő is dícsérte. 38 000 nél yamaha world ös ember hív hogy villám rohad, ezért is kezdett el folyni.addig csak olajgyűrű volt. így nem csak szimering csere hanem villacsere is kell mert enélkül összerakás után egyből folyni fog. Ilyen állapotú motornál nem gondoltam hogy efféle költségem lesz, és gyári 55/db, után gyártott 35/db. Mivel 40 ezret fogok az ugyártottal így amellett vagyok. Nagyon peches vagyok ezzel a villa dologgal vagy általános jelenség. Köszönöm ha jön vélemény. Nem akarom eladni a gépet, még szeretnék vele pár szezont menni, tisztelem. És nekem elég. 4 liter nekem is 4.5 2 személlyel.
Sziasztok !
Par emberrel mar beszeltem rola , de meg senki nem tette fel a kerdest:
Valakinek van otlete az idei XJ talakozoval kapcsolatban ?
képen=képpen
Szia! Tanulság képen feltehetem a képet a honlapomra?
ma tankoltam először amióta kipucoltam a fékeimet és keréknyomást is rendszerint ellenőrzöm. 7.03lett... szóval nem lettem sokkal beljebb a 7.8ról. Még fél litert kellene faragnom és boodog vagyok. Az uj kormányomra gyanakszok, mivel kb 7cm -vel szélesebb mint a régi és igy kiterülök mint egy vitorla. Illetve a hátsó givi wingrack is közre játszhat.
Sziasztok!

A mosóolajos/bővített olajcserés témához hadd szóljak hozzá egy kicsit én is, ugyanis nemrég le kellett vennem az olajteknőt. A tisztítás előtti kép csatolva.
És a módszer: olajcsere mindig hosszabb túrát követ, kikészítve minden, leállítás után egy percen belül már nyitva a leeresztő csavar. Motul 15W-50 6000 km-enként.
Széles utat!
Sziasztok!
Fesszabályzója van valakinek,eladó?
Az xj-n gyárilag nagyon kicsi plexi van és a szélvédelem gyakorlatilag nulla. Van valakinek erre megoldása?
Sziasztok!

Elkészült a motorom, csináltam egy rövid videót róla:

https://youtu.be/-CsB2h5ziXg
Szia!
A "mosóolajjal" nem töltöm teljesen fel, csak kb 1-2 decit öntök utána, ami az alul "megtapadt sűrűbb truttyót" hozza ki. Szerintem ez bőven elég. Ezt is írtam: "Egyesek számára meglepő lenne, mi truttyót képes még kimozdítani a karter aljából."

Mellesleg, én amúgy is hagyom rendesen kicsöpögni az olajat, mert általában egész éjszakára szoktam hagyni, és ez idő alatt szinte minden lefolyik a karterbe, onnan meg az edénybe.

De köszönöm az észrevételt, pontosítani fogom a leírást
Szia Piratson! Figyelemmel kísérem a Web oldaladat és most a bővített olajcserénél olvastam egy számomra nem teljesen világos dolgot. Azt írod, hogy az olajcserekor a régi olaj leengedése után feltöltöd a motort egy olcsó olajjal átmosás céljából. De nem indítod be a motort! . Ennek szerintem így nincs igazán sok értelme, mert az álló hideg olaj nem mossa át úgy a blokkot mint a mozgó meleg. Megvallom én is csináltam ilyet a motorrommal de én kerültem egyet a "mosóolajjal" mielőtt lecseréltem az igazira. A mosóolaj a régi kimaradt fél liternyi olajaim voltak.
Ezt a kérdést nem igazán tudom megválaszolni.
Louis oldalán a jelenlegi csapomhoz kapható felújítókészlethez 3 cikkszámot találtam.

Egy másik kérdés is eszembe jutott: A kerék gyári színkódját tudja-e valaki? Ahogy nézegettem képeket ez a sötétszürkés lehet a gyári szín.
nekem 2 személlyel 2,9 bart ír a hátsó kerékre. előre meg 2,5-t. és általában így megyünk, nem szoktam leereszteni, majd felfújni minden menet között.
Azonos cikkszámon fut a két különbözö tipus felújító készlete?
Láttam a korábbi hozzászólásoknál, hogy valaki 51J- re a DT125 benzincsapját tette. Valaki próbálta esetleg az újabb (1993) gyártmányra is? Kb. annyiba kerülne, mint a felújító készlet a jelenlegi csapomhoz. Ugyanannyiért meg nyilván az újabb a nyerő :)
Köszi
Nekem 4 liter körül eszik, de inkább alatta.Egyszer ment 5 l. fölé, az egy Bp.- Miskolc volt autópályán végig, és min.130-al.
Karbiszinkron előtt is ennyit evett, tavaly volt szelephézag,karbiszinkron,vezérműlánccsere. Ugyan olyan maradt a fogyasztása, csak egyenletesebben adja le a teljesítményt és szebb a hangja.Az első telóba 10w helyett 15w került, sokkal jobb lett az eleje ! Múlt héten fordultam egyet a Balaton-felvidéken, a Balatonig autópályán mentem 120 utazóval,onnan csendesen.Vissza ugyanígy túra+pálya.Fogy:4,2 Nem érdemes semmilyen plusz fogyasztót rákötni, sajnos ezeknek a gépeknek alul van méretezve a generátora, a rendőrségnél is főleg ez volt a gond velük.
1.8-2.3
Picit mas...
Köszönöm!
Hááát a 2.0 hmm... az nem sok. Nekem így 2.3 körül bejött, de teszek majd egy próbát 2-vel is. Mondjuk ahogy nézem ott 110/90-et írnak, nekem meg 120/90 van hátul.
Köszi! Mikor még az oldalon jártam akkor nem volt fent ennyi minden. Ezek szerint inkább 2,5-re kéne fújnom hátul.
Nekem mondjuk 81-84 között gyártott a gép, nem ilyen szemtelenül fiatal. :)