Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vonóhorog talán nem gond, de a tolólap, az már lehet.
Azt nem, de az utánfutó.....hát nem épp áramvonalas. Gondolod az tehet róla? Más is mondta, hogy le kéne szedni a vonóhorgot.
Itt azért egy-két dolgot azért megtudhatsz: http://www.xj600.szermek.eu. Ajánlom a "Garázs/Amit nem árt tudni..." menüpontot
WD40 nincs itthon, de holnap veszek, egy próbát megér

Előre kettőt, hátra 2.3-2.4 fújok, nem tudom egyébként mennyit kéne. Gyakran van utasom, ezért fújom hátul kettő fölé. Hátul 120/90-18 elöl 90/90-18 gumi van.
Ma egyébként nem éreztem annyira rossznak, lehet kezdem megszokni hogy ilyen nehéz a feje vagy csak már múltkor is laposabb volt hátul a gumi és az okozta, mert ellenőrizve ma 1,6 volt hátul, pedig kb 3 hete fújtam 2.4-re.
No mi most voltunk túl egy olyan tankoláson ahol már nem ömlött a benzicsap, meg gatyába lett rázva a jószág is.
6,17 l/100km volt.
Javarészt 100-110 utazó, 2 személy szinte végig. Időnként 140-160 odahúzva és mivel azért élvezem a dinamikát a 250ETZ után, ezért a gyorsítások gyakran elég határozottak voltak.
Soha nem értettem ezeket az alacsony fogyasztási értékeket. Az én gépem 4.8-5 liter között evett. A legjobb értéket egy romániai túrám mértem 4.3 liter volt igen lagymatag tempóban. Bár amúgy annyira most sem érdekel a fogyasztás, mivel egy hobby eszköznél azért nem ez a legfontosabb dolog. Szeretem odatekerni a gázkart, nem finomkodok
Ilyen vezetési stílussal nekem egy kicsit soknak tűnik.

Tegnap Pesten voltam. Odafelé siettem - így pályáztam -, 110 alatt sehol nem mentem, egyes előzésekkor ráadásul szépen fellendült a sebességmérő mutatója. Haza felé nyugodt, motoros túratempóban közlekedtem, minimális autópálya használattal. Így jött ki 3,95-re az átlagfogyasztásom a kb. 500 km-en. Karburátor -- 4DG.

Viszont egy tapasztalattal ismét gyarapodtam. Nem szereti a gép a sok "áramfogyasztót", pillanatok alatt leszívja az aksit. Nálam be volt kapcsolva a kormányfűtés, a tompított világítás, és üzemelt a karbi fűtés. 50 km alatt 11,3 voltra csökkent az aksi feszültség. Miután a "kézmelegítőt" a leghalványabb fokozatra kapcsoltam, visszaállt a rend az eletromos hálózatban.
Tegnap munka után a szép időre hivatkozva gurultam én is egyet, (Keszthely--Zalaegerszeg--Nagykanizsa--Keszthely ca.150km) gondoltam mérek egy fogyasztást is. Az én motorom 4DG viszont 28-as BDST karburátor van rajta, és rendesen szinkronizálva, állítva csak jövő héten lesz.
5,6 l lett a fogyasztás, ebben nagyon kevés város volt, max 10-15 km, egyszer megálltam tankolni, ahol tudtam 100-110-el mentem, ahol rosszabb volt az út 70-80, de volt benn 130-140 is előzésnél.
Én télen is használtam a divit, ekkor 7fölé ugrott állandóan a fogyi, pedig elhihetitek hogy nem huztam neki. A munkahelyem 5km egy utra és forgalom is van bőven! Normálisan be se melegszik.
A legutolsó 7.8 lett, ezt megelégelve kipucoltam a fékeket, hátha azok okozták a nagy étvágyat. De egy karbiszinkron szelepállitás se ártana.
A legjobb eddig 5.7l volt. Ezt két személlyel 80-90nézelődős tempónál sikerült elérni.
Sziasztok lenne egy olyan gondom amiben a segítségetekre lenne szükségem.

Az a baj a géppel, hogy valamiért túlmelegszik egy pár kilométer után és nem tudom hogy miért.

Egyszer csak elkezdte minden előzmény nélkül fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond...

Segítségeteket előre is köszönöm
Köszönöm a tanácsokat, remélem egy-másfél hónapon belül sikerül vennem egyet és én is közétek tartozhatom
Nekem is elvolt 4.5 literből két személlyel a gép, míg fel nem kerültek rá az oldaldobozok is. Azóta 5 és 5.5 közt van. Inkább a nyugodt, nézelődős menést szeretem, asszem ez lejött
Nyélgáz Józsi motorja 7,2-es átlaggal
Néhány magas fogyasztás mellé még az is oda van írva mennyi olajat kellett után töltenie
Mivel az igazság szinte soha nem egy embernél van, így én ezeknek az adatoknak jobban hiszek.

5,1-7,2.. átlagban meg 6 liter. S4 900.. meg majd 3 mázsa, valamivel etetni kell
pedig volt itt egy illető, aki 4,5-tel ment. de nekem akkor is 5,5 volt, amikor csak egyedül mentem, meg amióta asszonnyal furikázom, akkor is. biztos a topcase az oka, mert az mindig fent van.
mint ahogy a martini, whisky, rum, vodka esete. mindegyik árt, de csak egy közös van bennük. a jég. tehát óvakodj a jégtől, mert berúgsz tőle.
az olyan után hiányzik a mondat vége

szóval

olyan meg elég ritkán van.
Ezek szerint nem vagy az az idegbeteg állat
Nekem eddig összesen egyszer evett ennyit.. aztán 1-2 alkalommal volt szenzációs 5,7... de inkább 6,2-6,5 a normál fogyasztás. A 7-8 literhez már nagyon elvetemülten kell használni a motort, olyan Mivel ez az egyetlen tétel amiben lényegesen drágább a Divit fenntartani mint előtte a GS-t volt, így annyira azért nem gáz.. hatótávolságban meg nincs lényegi különbség.

Egyébként szerintem a fogyasztásod teljesen rendben van, ennél már kevesebbet nem igazán tud enni ez a motor.. vagy ha igen, akkor egy TS125 is bőven elég lenne annak aki rendszeresen olyan keveset etetne meg a 900-zal.
örülj neki, nekem 5,5 az átlag. lehet, hogy egy karbiszinkron is ráférne.
az enyém pannonia csomagtartóból van
Jó is ez a tartó, mert ennek hiányában összekarcolja a táska az oldalodomot 1-2 ezer km után !
Egy-két jó spanifer minden ilyen jellegű problémát megold.
Szia Mafeco!

Nekem amivel bajom van az a utas helyén levő keresztbe elfekvő táska ami a készletben harmadik táska.Nem mintha szükség lenne rá csak kíváncsiság.Az oldalsóknál a lefűzővel a hátsó doboz konzoljához hozzá lehet rögzíteni.

Roli
Szia!
Én fabrikáltam hozzá ilyen tartót. Nekem bevált!
Sziasztok!

Jómagam is rögzítem mindig a fogyasztást.Tartós menet után 4 - 4,2 nél többet nem evett eddig.Városi 4,5 5 liter között mozog.

Olyan kérdésem lenne hozzátok hogyan kell felrögzíteni a középső táskát a mocira ne lifegjen jobbra balra?

Köszi a választ!

Roli
Szántasz is vele?

Én az összes tankolást rögzítem, és ebből jött ki az átlagfogyasztás, tehát 99%-ra pontos.