WD40 nincs itthon, de holnap veszek, egy próbát megér
Előre kettőt, hátra 2.3-2.4 fújok, nem tudom egyébként mennyit kéne. Gyakran van utasom, ezért fújom hátul kettő fölé. Hátul 120/90-18 elöl 90/90-18 gumi van.
Ma egyébként nem éreztem annyira rossznak, lehet kezdem megszokni hogy ilyen nehéz a feje vagy csak már múltkor is laposabb volt hátul a gumi és az okozta, mert ellenőrizve ma 1,6 volt hátul, pedig kb 3 hete fújtam 2.4-re.
No mi most voltunk túl egy olyan tankoláson ahol már nem ömlött a benzicsap, meg gatyába lett rázva a jószág is.
6,17 l/100km volt.
Javarészt 100-110 utazó, 2 személy szinte végig. Időnként 140-160 odahúzva és mivel azért élvezem a dinamikát a 250ETZ után, ezért a gyorsítások gyakran elég határozottak voltak.
Soha nem értettem ezeket az alacsony fogyasztási értékeket. Az én gépem 4.8-5 liter között evett. A legjobb értéket egy romániai túrám mértem 4.3 liter volt igen lagymatag tempóban. Bár amúgy annyira most sem érdekel a fogyasztás, mivel egy hobby eszköznél azért nem ez a legfontosabb dolog. Szeretem odatekerni a gázkart, nem finomkodok
Ilyen vezetési stílussal nekem egy kicsit soknak tűnik.
Tegnap Pesten voltam. Odafelé siettem - így pályáztam -, 110 alatt sehol nem mentem, egyes előzésekkor ráadásul szépen fellendült a sebességmérő mutatója. Haza felé nyugodt, motoros túratempóban közlekedtem, minimális autópálya használattal. Így jött ki 3,95-re az átlagfogyasztásom a kb. 500 km-en. Karburátor -- 4DG.
Viszont egy tapasztalattal ismét gyarapodtam. Nem szereti a gép a sok "áramfogyasztót", pillanatok alatt leszívja az aksit. Nálam be volt kapcsolva a kormányfűtés, a tompított világítás, és üzemelt a karbi fűtés. 50 km alatt 11,3 voltra csökkent az aksi feszültség. Miután a "kézmelegítőt" a leghalványabb fokozatra kapcsoltam, visszaállt a rend az eletromos hálózatban.
Tegnap munka után a szép időre hivatkozva gurultam én is egyet, (Keszthely--Zalaegerszeg--Nagykanizsa--Keszthely ca.150km) gondoltam mérek egy fogyasztást is. Az én motorom 4DG viszont 28-as BDST karburátor van rajta, és rendesen szinkronizálva, állítva csak jövő héten lesz.
5,6 l lett a fogyasztás, ebben nagyon kevés város volt, max 10-15 km, egyszer megálltam tankolni, ahol tudtam 100-110-el mentem, ahol rosszabb volt az út 70-80, de volt benn 130-140 is előzésnél.
Én télen is használtam a divit, ekkor 7fölé ugrott állandóan a fogyi, pedig elhihetitek hogy nem huztam neki. A munkahelyem 5km egy utra és forgalom is van bőven! Normálisan be se melegszik.
A legutolsó 7.8 lett, ezt megelégelve kipucoltam a fékeket, hátha azok okozták a nagy étvágyat. De egy karbiszinkron szelepállitás se ártana.
A legjobb eddig 5.7l volt. Ezt két személlyel 80-90nézelődős tempónál sikerült elérni.
Nekem is elvolt 4.5 literből két személlyel a gép, míg fel nem kerültek rá az oldaldobozok is. Azóta 5 és 5.5 közt van. Inkább a nyugodt, nézelődős menést szeretem, asszem ez lejött
pedig volt itt egy illető, aki 4,5-tel ment. de nekem akkor is 5,5 volt, amikor csak egyedül mentem, meg amióta asszonnyal furikázom, akkor is. biztos a topcase az oka, mert az mindig fent van.
mint ahogy a martini, whisky, rum, vodka esete. mindegyik árt, de csak egy közös van bennük. a jég. tehát óvakodj a jégtől, mert berúgsz tőle.
Ezek szerint nem vagy az az idegbeteg állat
Nekem eddig összesen egyszer evett ennyit.. aztán 1-2 alkalommal volt szenzációs 5,7... de inkább 6,2-6,5 a normál fogyasztás. A 7-8 literhez már nagyon elvetemülten kell használni a motort, olyan Mivel ez az egyetlen tétel amiben lényegesen drágább a Divit fenntartani mint előtte a GS-t volt, így annyira azért nem gáz.. hatótávolságban meg nincs lényegi különbség.
Egyébként szerintem a fogyasztásod teljesen rendben van, ennél már kevesebbet nem igazán tud enni ez a motor.. vagy ha igen, akkor egy TS125 is bőven elég lenne annak aki rendszeresen olyan keveset etetne meg a 900-zal.
Nekem amivel bajom van az a utas helyén levő keresztbe elfekvő táska ami a készletben harmadik táska.Nem mintha szükség lenne rá csak kíváncsiság.Az oldalsóknál a lefűzővel a hátsó doboz konzoljához hozzá lehet rögzíteni.
Előre kettőt, hátra 2.3-2.4 fújok, nem tudom egyébként mennyit kéne. Gyakran van utasom, ezért fújom hátul kettő fölé. Hátul 120/90-18 elöl 90/90-18 gumi van.
Ma egyébként nem éreztem annyira rossznak, lehet kezdem megszokni hogy ilyen nehéz a feje vagy csak már múltkor is laposabb volt hátul a gumi és az okozta, mert ellenőrizve ma 1,6 volt hátul, pedig kb 3 hete fújtam 2.4-re.
6,17 l/100km volt.
Javarészt 100-110 utazó, 2 személy szinte végig. Időnként 140-160 odahúzva és mivel azért élvezem a dinamikát a 250ETZ után, ezért a gyorsítások gyakran elég határozottak voltak.
Tegnap Pesten voltam. Odafelé siettem - így pályáztam -, 110 alatt sehol nem mentem, egyes előzésekkor ráadásul szépen fellendült a sebességmérő mutatója. Haza felé nyugodt, motoros túratempóban közlekedtem, minimális autópálya használattal. Így jött ki 3,95-re az átlagfogyasztásom a kb. 500 km-en. Karburátor -- 4DG.
Viszont egy tapasztalattal ismét gyarapodtam. Nem szereti a gép a sok "áramfogyasztót", pillanatok alatt leszívja az aksit. Nálam be volt kapcsolva a kormányfűtés, a tompított világítás, és üzemelt a karbi fűtés. 50 km alatt 11,3 voltra csökkent az aksi feszültség. Miután a "kézmelegítőt" a leghalványabb fokozatra kapcsoltam, visszaállt a rend az eletromos hálózatban.
5,6 l lett a fogyasztás, ebben nagyon kevés város volt, max 10-15 km, egyszer megálltam tankolni, ahol tudtam 100-110-el mentem, ahol rosszabb volt az út 70-80, de volt benn 130-140 is előzésnél.
A legutolsó 7.8 lett, ezt megelégelve kipucoltam a fékeket, hátha azok okozták a nagy étvágyat. De egy karbiszinkron szelepállitás se ártana.
A legjobb eddig 5.7l volt. Ezt két személlyel 80-90nézelődős tempónál sikerült elérni.
Az a baj a géppel, hogy valamiért túlmelegszik egy pár kilométer után és nem tudom hogy miért.
Egyszer csak elkezdte minden előzmény nélkül fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond...
Segítségeteket előre is köszönöm
Néhány magas fogyasztás mellé még az is oda van írva mennyi olajat kellett után töltenie
5,1-7,2.. átlagban meg 6 liter. S4 900.. meg majd 3 mázsa, valamivel etetni kell
mint ahogy a martini, whisky, rum, vodka esete. mindegyik árt, de csak egy közös van bennük. a jég. tehát óvakodj a jégtől, mert berúgsz tőle.
szóval
olyan meg elég ritkán van.
Nekem eddig összesen egyszer evett ennyit.. aztán 1-2 alkalommal volt szenzációs 5,7... de inkább 6,2-6,5 a normál fogyasztás. A 7-8 literhez már nagyon elvetemülten kell használni a motort, olyan Mivel ez az egyetlen tétel amiben lényegesen drágább a Divit fenntartani mint előtte a GS-t volt, így annyira azért nem gáz.. hatótávolságban meg nincs lényegi különbség.
Egyébként szerintem a fogyasztásod teljesen rendben van, ennél már kevesebbet nem igazán tud enni ez a motor.. vagy ha igen, akkor egy TS125 is bőven elég lenne annak aki rendszeresen olyan keveset etetne meg a 900-zal.
Nekem amivel bajom van az a utas helyén levő keresztbe elfekvő táska ami a készletben harmadik táska.Nem mintha szükség lenne rá csak kíváncsiság.Az oldalsóknál a lefűzővel a hátsó doboz konzoljához hozzá lehet rögzíteni.
Roli
Én fabrikáltam hozzá ilyen tartót. Nekem bevált!
Jómagam is rögzítem mindig a fogyasztást.Tartós menet után 4 - 4,2 nél többet nem evett eddig.Városi 4,5 5 liter között mozog.
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogyan kell felrögzíteni a középső táskát a mocira ne lifegjen jobbra balra?
Köszi a választ!
Roli
Én az összes tankolást rögzítem, és ebből jött ki az átlagfogyasztás, tehát 99%-ra pontos.