Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Köszönöm a felvilágosítást ,a képek láttán egyértelmű a dolog .
Az elülső bukócső is meg van hozzá . Az előző gazdival műszakin leszereltették , mivel nem gyári tartozék , meg szélesebb mint a motor .
Felszerelés hiánya miatt a koma egyszerűen fűrésszel ledarabolta , így a bukócső még darabokban van . Az ilyen művelethez azért kell egyfajta lelkivilág .
Köszi a tippet, akkor majd időnként kitekerem a gyertyát és ránézek milyen. Ma végre mentünk egyet olyan átlag 100 -néha 120 és kicsit 160-at (az német autópálya volt) 2 személlyel kb 60-70 kilométert és gond nélkül vitte a jószág, szépen ment. Ég és föld ahhoz képest amilyen volt! A plusz szűrőben nem is volt dzsuva, úgy tűnik azért valamit hatott a takarítás is no meg az új csapban lévő szűrő is jobb biztosan. :)
Már csak a hosszú állás utáni elindítás a problémás, mert múltkor is egy hét után nehezen indult és most is pont egy hét maradt ki és bikázni kellett a kocsiról. Mondjuk az akksim szerintem nincs a toppon mert összesen kb 30-40 másodpercet indítóztam mire már lassabban tekert -elég lassan- (pedig múltkor feltöltöttem), de ez nem volt elég neki. Kocsiról bikázva utána rögtön indult. :) Pedig pri-be raktam a csapot, de valahogy mintha nem akarna lefolyni a karbiba a benya vagy nem tudom. A szűrő utáni részen lehúzva a csövet jött a benya, tehát elvben mehetne, de valahogy mégsem. Utána már indult pöccre mikor kajáltunk akkor is, csak valahogy a hosszabb szünet után nem elég neki az akksi élete. Úgy tűnik egy új akksi lesz -vagy ennél több indítózást ne is várjak egy ekkora aksitól?- , de azért fura hogy ennyit kéne indítózni egy ilyen állás után.
Javítom magam:a kutya nem mondta, hogy ezek 900-asok....Csak már nem látok rendesen....
A képen nem 900-as rendőrségi divik vannak, hanem 600-asok.
Az enyém is az.Ugyanilyen szinű, mint a kollégáé. Én konkrétan egy rendőrtől vettem,azt is megmondta hogy melyik megyei kollégák használták.Ugyan ott vannak a furatok a spoileren nekem is, ott voltak a police táblák,annak a helye.Én úgy vettem, hogy még fenn volt rajta az utólagos bukócső a ráhegesztett sziréna és kéklámpatartókkal. Ezt az első műszakira le kellett vennem,mert nem gyári alkatrész. Nem kell tőle félni,ezek biztosan megkapták időben az olajcserét....
Hali!
Két dolog miatt gondolom, hogy az volt:
1./ a színe,
2./ furat az idomon.

Persze a hiedelemmel ellentétében ez nem jelent feltétlenül rosszat:
1./ csak időszakos használat,
2./ rendszeres szervíz,
3./ ha nem volt pénz alkatrészre, üzemanyagra, akkor "sarokba" állították -- a rend őre ment gyalog vagy kocsival
Szia misi1959 !

Köszönöm .
Szia Piratson !

Szerintem nem rendőrségi , metálkék metál ezüst betéttel.Úgy tudom a rendőrségi gépek fehérek voltak. Forgalmiba a 1995-ös gyártási év szerepel . Állítólag Magyarországi forgalomba helyezésű , azért utána járok.
Köszönöm az infókat.
Jah a cikk, elfelejtettem linkelni
Körbejártam annyira amennyinek elegendőnek tűnt az elején.

Mivel nem vagyok motorszerelő az volt az első, hogy kértem egy hozzávetőleges árajánlatot, hogyha véletlen belenyúlnék egyből a tutiba, mennyi be kerülne egy full generál..vagy mennyibe szokott. Mivel ez az összeg nem volt annyira vészes összességében (ha a motor vételárát nézem akkor az), ezért egy kotvány szart is megvettem volna ha kellően olcsón adják, csak legyen rendszáma..

Motorrevüs cikk alapján és felhasználói tapasztalatok olvasása alapján behatároltam a lehetséges évjáratokat, ezért esett a 43F-re típusra a választásom.. függetlenül attól hogy az elsőt elvitték előlem.

"A Ténéré az XT és a TT modellekkel együtt pillanatok alatt a megbízhatóság és a robusztusság szinonimájává vált, és Európában hamarosan a legjobb eladásokkal büszkélkedhetett. "

"Amit 1986-ban hanyagságból drámai módon kockára is tett. Rengeteg motor ment tönkre a túlmelegedés, a felületes kidolgozás és a felhasznált olcsó alkatrészek miatt. Az új Ténéré – rövidítése 1VJ – olyan hamar tönkretette a típus hírnevét, mint a motorba került homokszemcsék a dugattyút."

Nos ha jól okoskodom az enyém, mivel 84-es gép még nem érintett a problémával. Feltételezem az aktuális Ténéré és a sima XT ugyan olyan vagy nagyon hasonló blokkot kapott ekkoriban is.

Autópályát a motorom csak akkor fog látni ha máshogy nem lehet átmenni egy folyón vagy öböl fölött, szóval a nagy sebességtől amúgy se félek... 100-110zel fogok ezzel pöfékelni ha az országútra kimegyek vele.

Remélem szeretni fogom... csak most még várok arra hogy szegeden az NKH méltóztassék leszemlézni a gépet és kijavítani a hibás adatokat a forgalmiban és a törzskönyvben.
Gondolom ezt a XT-t körbejártad típushibák tekintetében mielött beleugrottál?!
Nekem csak másodkézböl vannak tapasztalataim ezzel a tipussal kapcsoltban.
Dán barátom meg a testvére fogysztótták pusztitották ezt a modelt.
Ami neki volt garázsban 2 db, végül motorhibásan az ebay-en mentek el...a kttöért nem kapott 700€-ot...az egyik nyertes mondta, hogy ezek a modellek nem szeretik a nagy hajszát, föleg gyorsforgalmú úton, mert túlhevült olaj bejut a genrátor tekercselt menetei közé, és roncsolja a szigetelést ami elöbb utóbb menetzárlatot okoz...nekem elég hihetönek tünt a sztori, föleg, hogy elnézve a vásárlót nem az elsö gépet rakta rendbe.

Mondjuk a barátom kezébe mérnök létére egy csattógós lepkét sem adnék, mert annyiira nem tud figyelmet szentelni a technikának. Viszont bebiznyította, hogy az YZF 1000 simán elment a 5 literes turbó dizel 15W50-es motorolajjal is...az is elégett 300-500 km-en liter belöle...mondjuk annak motornak már történelme van, amit egyszer még meg kell írnom!
Szia Nyilas! Nagy Körösön is van jo is merösöm.Nagy Viktor 0620 5510466 vagy 0653 354485. Üdv:Misi
Szia Nyilas! Cegléd Motor szerelö, Nevét elfelejtettem,06 303832652.
Szia!
Például innen: http://www.ebay.de/itm/Benzinh...

Rendőrségi moci volt?
Szia !

1995-ős évjáratú.
Benzincsap javító készletet honnét érdemes beszerezni ? Cserére szorul , ereszt . Kicserélem mielőtt lefolyik a karterbe a benzin .
Arra tessék figyelni, hogyha komolyabb tempót mész, elképzelhetö, hogy leesik a benzinszint az úszóházakban, mert nem tud utána folyni elegendö üzemanyag a részleges szürödugulás miatt, ilyenkor elszegényedhet a keverék annyira, hogy detonációs égés következik be, mely átlyukaszthatja a dugót, vagy csak simán a szegény keverék miatt, rosszabb lesz a dugók hütés melyet ugye a benzin párolgása is végez, mely szintén dugó károsodását, megszorulását okozhatja...
Meg a gyertyák is megadhatják magukat, mert nem fogják bírni a magasabb hömérséklett ezért elcsöppnehetnek...ezért néha érdemes rájuk nézni, hogy milyen a szinük és milyen állapotban vannak.
Hmmm, azért ez sokkal szebb mint az enyém. (még pucolás után is)
Meglátjuk mi lesz, ha elkezdek járni vele. Elvben szombaton lesz egy kis gurulás, ha addig kicsit kijövök a dögrovásból aztán itt a jó idő lehet majd gurulgatni. Hamar kiderül ez, aztán észben tartom hogy ilyened is van. ;)
A plussz szűrőből van több is nálam, meg úgy tettem fel hogy könnyen hozzáférjek, szóval azt az út mellett tudom cserélni egy perc alatt ha kell. :) Vagy ütemezve rendszeresen otthon, ha már dzsuvás. :)
Üdv a "hatszázasok" között!

Pont azért indítottam a honlapot, hogy segítséget nyújthasson. Folyamatosan bővül, lesznek "precízebb/technikásabb" írások is.

Mikori évjáratú a géped?
Üdv Mindenkinek !

Vásároltam XJ600S Divit . Szükségem lenne javítási kézikönyvre , motorral kapcsolatos infókra. Apróbb szerviz munkákat elvégeztem . Segítségemre volt Piratson honlapja , köszönet neki.
Kecskemét , Cegléd környékéről ajánlhatnátok szervizet , vagy szerelőt a Rodeón , Gyöngyösin , Zakaron kívül .
Segítségeteket előre is köszönöm.
XJ650 Turbó témába tudok segíteni pár aprósággal , 13 évig volt.
Tavaly ősszel pucoltam ki a karbikat patikára. Most a hétvégén szedtem szét, az úszóházak alján már jól látható vöröses szennyeződés volt. Viszont az én tankom rozsdamentes, tehát a benzinnek nevezett kotyvalékból ülepedett le a télen. A féktisztító kiválóan oldja.
Ha nem oldódna meg mégsem a gondod...ilyet találtam a cuccaim között.
Amúgy az én tapasztalatom az, hogy a finom rozsda átjut a szűrön is, és az úszóházban ülepszik le...gondot igazából az jelenti ami nem jut át a szűrön hanem fennakad, mert eldugítva szűrőt nem jut elég üzemanyag a porlasztókba.
Kösziköszi !

Ma kaptam meg az árajánlatot a Nagyvas-tól, 3500/karbi. Eredeti japán, Tourmax. Azt hiszem, ők a nyerők.

Remélem, a nyáron összefutunk valahol
Szia Laci!

Graz / Bécs Lajos!
https://www.louis.eu/artikel/c...

Most az EUR árfolyam is egész tűrhető...

Sok szerencsét!
Voltam ma a helyi Yamaha kereskedésben, árakat kérdeztem tűszelepre meg fészekre. A 4 karbiba összesen 58 ezer Ft! Na, ilyen tuti nem lesz benne! Neten a Tourmax, ami Japánban készül, 14-16 ezer. Postával maximum 20. Aztán valszeg a Yamaha is ugyan azt adja, csak saját felirattal...
egyre faszányosabb az oldal
szép munka !