Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyet értek!
Én kifejezetten nem szeretek száguldozni, 100 fölé nagyon ritkán megyek, esetleg előzéskor, de folyamatosan soha. Szeretek nézelődni, "bambulni". Nekem relaxra kell a moci, nyomulásból, hajtásból van elég hét közben. Nem érdekel, ki előz meg, hadd menjen.
szerintem meg egy túra motor pont arra való, hogy ne csak száguldjon az ember. aki nem tud/akar 120 alatt közlekedni, annak jobb egy gixer, fézer vagy bármi sport/sport-túra. a nagy túra pont arra jó, hogy nem "kell" vele száguldozni, de ott van benne a tartalék kraft, ha szükség van rá. egy rollsot is csak 10%-ig szokták kihasználni, szép lassan cirkálva, pedig az is menne 250 felett.
xj60 51j alkatrészek eladók!
3000 alatt meg 5000 felett jó használni a 900-at.

Szerintem nem igazán éri meg olyan habitusú embernek ezt a típust választani, aki nem szeret országúton stabilan 120 fölött közlekedni. Vagy akkor használja sokat városban.. mert ott megint nagyon kényelmes, mert 1500-as fordulattól simán használható.. szinte mint egy autó.
ezért vagyok kénytelen én is inkább 100 körül haladni, mint 90 alatt, mert ott valóban az alhastájéki vibrációs hatások elterelhetik a figyelmet. de lehet, hogy asszony meg ezért nem szeret gyorsabban menni? pedig a 900-as bőven bírja a tempót.
Köszönöm a választ, így nem fogok aggódni miatta.
-------
Elnézést kérek muszashi fórumtárstól amiért az előzőekben elírtam a nevét.
Mintmár lejjebb írtam is valakinek ez ilyen motor. Mindenkinek rezonál 4000 körül
Sziasztok!

3800 és 4000 között van egy együtt-rezgés a gépen. Ahogy megfigyeltem minden sebesség fokozaton előjön.
Igazából együtt tudnék vele élni, de ahol zavaró az cirka 80-as tempó, ami azért sokszor előfordul, főleg ha egy szexuálisan izgató kisteherautó (faszállító) cammog előttem, és még épp nem tudom otthagyni.

Olvastam muszhasi kérdéseit és a válaszaitokat, nem találtam egyezést a jelenséggel.
19 éves a jószág, én meg tapasztalatlan.
Vidd el a gépedet a Tasihoz Mányra, biztosan megoldja, Ő a környék legjobb szerelője.
biztosan vékonyabb kezed van vagy gyakorlottabb hölgyológus vagy. pedig többen próbáltuk, de nem akart rákapni.
Hasonló zajom nekem is volt már, amit a vezérműlánc adott mivel a feszítő nem tudta tovább feszíteni mert annyira megnyúlt. De egy szerelő ezt megmondja,hogy így van-e, és nem sokért ki is cseréli a láncot
Pedig nekem Graz mellett az útszélén sikerült bontás nélkül a spirált visszatekerni. Igazi nőgyógyászati beavatkoztás volt. Amúgy csoda,hogy nem hagytam el a spirált és csak maradt volna az üres bowden tok
Megpróbálok újat szerezni hozzá, végül is Yamaha kereskedéstől/szerviztől vettem. Ahogy néztem a blokk és a karbi közötti gumik meg eléggé kirepedezettek.
Ezek a legotvarabb dolgok a yamahán... Èn úgy tudtam kicsit jobbá tenni, hogy kivettem a porlasztókat, meg a csonkokat. Aztán hölégfúvóval felmelígettem, hogy meglágyúljon, majd rányomtam karbi csonjára, és ott rögzítettem a bilinccsel. Igy ha kihülik kicsit jobban tartja a formáját, de igazából az a baj, hogy elöregedtek, és megkeménydtek. A gyökérprobléma viszont az, hogy vajon mióta szívja a motor légszürö nélküli levegöt? Ez a gond az ilyen öreg gépekkel...
Igen! Most, hogy megnéztem a videót akkor vettem észre. A túloldalon is ilyen. Ott vissza tudtam gyömöszölni és ráhúzni a bilincset, de ezen az oldalon az Istennek se megy rá rendesen...
Azt ugye észrevetted, hogy le van csúszva a karbi és legszörü közötti csonk?! A vákuummembrános karbik az ilyen nem igen szeretik!
No feltoltam ide a hangját, egész jól átjön a kelepelés amit hallok. Hidegen egyáltalán nem csinálja, ahogy melegszik úgy lesz egyre jobban hallató. 1800-1900 -as fordulat szám fölött pedig megszűnik
...de van, csak egyben van az fz-vel. :)
Váóó köszönöm!
Már el is kezdtem tölteni, bár 87-es nincs, de gondolom a legtöbb dolog azért hasonló.
A valamelyik linken ha nincs még meg, le tudod tölteni a doksit a motorhoz. ùgy egy kicsit könnyebb rendberakni, meg hibát keresni.
1
2
azért kicsit rántsd meg a kilóméteróra spirált. lehet, hogy nem volt a helyén, aztán beleurgott. de ez azt is jelentheti, hogy bármikor újra ki is jöhet, ha nincs rögzítve. szombaton, a gyerek motoroztatáson jártam így, hogy eszeveszetten integettek, hogy álljak le, mert valami drót lóg a teló mellől és féltek, hogy a fékcső az. szerencsére csak a spirál volt, mert a hollandi letekeredett és kiugrott a bovden a jó minőségű rutinpályán. sajnos csak úgy sikerült visszakapatnom, hogy a burkolatot leszdtem, mert annyira nem lehetett hozzáférni, hogy ráugorjon. pedig sokat piszkáltam és tekergettem, de nem akart rákapni az óra menetére.
Köszönöm a válaszod. Igazából a motor nem rángat, szerintem amilyen gyorsan felszedte a lábát 160-ra azt hiszem jól is megy, talán nem likas akkor. Mikor a kereskedésben először néztem akkor durrogott és úgy állapodtunk meg, hogy csinálnak rajta egy karbi szinkront, szóval már a javítás után hoztam el, bár nincs előzetes ismeretem a típussal, de szerintem egész jól jár a motorja. Hónap elején nyomok egy teli tankot aztán arra rátankolva már látni fogom pontosan mennyit is eszik, mert a műszer alapján vagy 10 literre tippelném most, de remélem csal.
A kilométeróra azóta is jó, már 20 alatt is megy, nem tudom múltkor mi volt, de ha úgyis lebontom az elejét a világítás miatt majd megnézem.
A hang biztos nem szelephézag és nem vezérműlánc, mert azokat megismerném. Legkésőbb akkor tavasszal kiderül amikor elviszem majd egy szakihoz.
Ahhaaa, köszi a benzincsapos gondolatot, már kezdtem erre gyanakodni, mert a csap karjának vízszintes állásában nehezebben indult a motor, mint függőleges állásnál, így gyanítottam hogy átszívja akkor, csak nem gondoltam hogy ez nem hiba hanem feature. :):):):) ...mondjuk az is meglepett, hogy egyesben nem tudtam indítózni, mert bár volt önindítós motorom már, de ott simán bakkecskézet ha benne maradt fokozatban. :)
A lyukas membrán tünete, hogy mikor fojtó-pillangó szeleptöl átveszi a kb harmad fordulatszám tartományban a keverék szabályozást, akkor azon a fordulaton bizonytalan lesz keverék, és berángat a motor. Teljesen nyitott gázállásnál, meg mivel nem tud felmenni rendesen a lyukas membrán okozta nyomásveszteség miatt a súber, így nem tudja a leadni a teljes teljesítményét a motor. Az eltolódott ( lyuk miatti folyamatos offszet miatt ) keverékszabályozás miatt is lehet túlfogyasztás. Azonban az öregebb vasaknál ez inkább azért fordul elö, mert sok esetben felbövitik a gyári fúvókákat, elállítódik a úszószint, nincsenek szinkronban a porlasztók, faslot is szívhat már ilyenkor pár helyen, kopott a motor, nem zárnak a szelepek rendesen...és még sok sok más ok miatt.
A km óra lehet szorúl, így kisebb sebesség keltette gerjesztés ( nem tudja megforgatni a mutató tengelyén levö harangot, csak nagyobb tempónál. Szét kell bontani, kifújkálni pókhálót, meg valami müszerolajat nyomni bele mértékkel.
A csattogás bármi lehet...nagyobb szelephézag, megnyúlt, vez lánc, vagy pimer lánc, vagy öninditó meghajtás lánca...

Szerintem annak benzincsapnak menet közben nincs zárt állása. ON-PRI-RES feliratok vannak. Ha a motor nem jár, akkor ON-RES zárt állapotot, még a motor beindítása után az egyik szívócsonk vákuuma meg nem húzza.
Urak! Köszönöm a hozzászólásaitokat, a szerelőmet is felhívtam, aki megerősített abban, hogy nektek van igazatok. Ő is lebeszélne az átalakításról, ha ezzel a szándékkal vinném hozzá a gépet, bár szerinte nem kivitelezhetetlen, de csak komplett eleje cserével, ami viszont egyszerűen nem éri meg. Nem volt ez részemről komoly szándék, csak egy ötlet, hogy jobb, esetleg biztonságosabb legyen a gép, semmiképpen nem a látszat, vagy az árának a növelése járt a fejemben. Fékolajat, fékbetétet most cseréltem a nyár elején, a téli leállás alatt még a fékcsövet lecserélem, aztán meglátjuk.
Az problémám, hogy a gyári plexi pont a sisakom tetején lévő szellőzőhöz nyomja a levegőt, és ez olyan zajt csinál amit hosszabb távon elég nehéz elviselni. Persze tudom, vagy feküdjek a tankra, vagy álljak fel a nyeregből