nekem is vászon oldaltáskáim vannak és kellett hozá csinálni tartot mert "befityentek" volna nélküle
nekem nem dörgölte ki az idomot lehet a tartó miatt
adatlapomon van kép a tartoról és taskárol is
Szia ! A magyar használati utasításban a teljes mennyiség : 3,1 liter
Időszakos olajcsere: 2,3 l Olajszűrő cserével : 2,6 l
Szerintem is elég 6 ezrenként cserélni és jó a MOTUL amit választottál.
Szia!
Félig-meddig laikusként írom. Én is MOTUL 5100 10W-40-es olajat használok, nekem bevált.
A megadott gyári adat:
- olajszűrő csere esetén USA kivitelű gépnél 2,5 liter,
- európai kivitelnél 2,6 liter (szűrő csere nélkül 3 decivel kevesebb).
Magam részéről az olaj "végét" apránként töltöm a gépbe, nézve a szintet (majdnem maximum jelig töltöm fel). Mellelsleg javaslom az olajleeresztő csavart is cserélni, nehogy később meglepetés érjen. Anyagilag nem egy nagy tétel.
A maszek véleményem. Az olajcsere periódusát nem a motor kora, hanem üzemeltetési körülményei szabják meg. Egy agyonvágott motor olajfogyasztása megnő, de ezt sem nagy viszkozitású kenőanyaggal, sem sűrű olajcserével nem lehet orvosolni. Ki kell cserélni a kopott alkatrészt, csak ez a megoldás.
Azt gondolom mellesleg, normál körülmények között sem kopik jobban egy 15-20 éves motor, mint egy 3-5 éves. A gyári előírás sem csökkenti a motor korával a csereperiódus idejét. Én éppen ezért indokolatlannak tartom a sűrű olajcserét, csupán felesleges pénzkidobás......ja ...... persze aki pénzért cseréli vagy értékesíti a naftát, az jól jár.
De persze mindenki a maga ura, mindenki úgy csinálja, ahogy gondolja
Helló! Nem személyes tapasztalat, de a vászon oldaltáska csúnyán le tudja dörzsölni az idomról a fényezést és egyébként is szerencsésebb ha egy konzolhoz hozzá tudod rögzíteni a csomagot.
Sziasztok!
Érdeklődnék ,hogy használ e valaki vászon oldaltáskát 600-as XJ-n ? Ha igen akkor az lenne kérdésem még ,hogy muszáj hozzá konzol ami tartja a táskát vagy az idom is meg tartja ?
Sziasztok. Olajcsere előtt állok. Egy szerelő szerint jó 3000 kilóméterenként lecserélni az olajat egy ilyen idős motornál(94-es XJ). Ti hány kilóméter után szoktátok ezt megtenni? Motul 5100-as félszintetikus 10W40 jó lesz bele? Láttam a könyvben mást ír de ezt ajánlották bele. Az utolsó kérdésem, hogy pontosan mennyi olaj kell bele?(olajszűrőt is cserélek)
Itt az igazság!
A szélesebb gumi szélesebb felnire is lett tervezve, ezáltal más lesz a futófelület görbülete, íve, mert összehúzza a keskeny felni. Valahol volt egy cikk erről, egyáltalán nem javasolt a szélesebb gumi a gyárinál. Csak ugye divat...
A kardán is erősen behatárolja a lehetőségeket.
Nem hiszem hogy elfér, vagy ha igen csak nagyon neccesen, de a felni szélessége se optimális, mert a 160-as gumihoz 4,5 col széles felni kéne, a 900S felnije pedig csak 4 col széles.
Egyébként miért lenne jobb a 160-as a gyári méret helyett?
Sziasztok,
a hétvégén leszedtem a burkolatot a gépről, és láttam, hogy a rögzítő gumi "dugók", (vagy nem is tudom micsodák) el vannak erősen fáradva. Milyen néven, és hol lehet ilyeneket venni?
Köszi: Zsolt
Biztos hogy van 900 hoz is.Minden magyarországi yamaha szalonba értékesített motorhoz, járt a magyar dokumentáció is.Nekem is megvan minden papír, szervízkönyv, angol manual, illetve a magyar is.
nekem nem dörgölte ki az idomot lehet a tartó miatt
adatlapomon van kép a tartoról és taskárol is