Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ma a párommal motoroztunk egyet a jó időben.Rá sikerült vennem próbálja ki a divit.Neki egy kis 125 ccm cbr-je van.Kipróbálta egy elzárt területen, és fültől fülig ért a szája mennyivel másabb.Persze megjegyezte egyből, "ezen nincs fék ?" Mondtam is neki nem egy fék virtuóz a divi.Így egyből jött az elhatározás, kategória váltás.Lehet a malacperselyt elővenni .

Roli
Sziasztok. A problémám a képeken tökéletesen látható. Keresek egy ilyen "csavart", ha esetleg valakinek volna elfekvőben egy.
Halihoo
Simát, ún. Fehérdobozost.
A régi gyertyáim kormosak voltak tán nem sok benyát kapott volna?
Ha igen mi a teendô?
Biztosan igazad van a GSXR esetében - "szerelésileg" nem ismerem ezt a vasat-, de a Divinél ez nem jelent problémát. Sokkal inkább az összes többi tömítetlenség, lásd az én példámat, a hidegindító rendszernél ... no meg persze azok a dolgok, amiket te is leírtál, és még jócskán lehetne folytatni a sort....

Minden esetre javasolnám barátunknak a féktisztító spray-t, az jó pár dolgot megerősíthet vagy kizárhat (és itt még nem kell "szétdönteni" a gépet )
Egyes porlasztóknál nagyon nagy problémát jelent ez fals levegő is. Ugyanis nem tud kialakulni akkora nyomáskülönbség a membrán két oldalán hogy megemelje a tolattyút teljesen. PL a GSXR 1100 légszúró nélkül nem üresben nem tud kb 6000 fordulat fölé forogni, egy sportszűrő használatával teljesen újra kell konfigurálni a rúgókat, a tolattyúkon levő furatot...
Sok esetben ilyenkor csak szimplán több levegő jut be, és elszegényedik a keverék.
"Sajnos" ez egy ilyen rendszer, minden hatása van mindenre.
István, egy gondolatodat javítanám. A légszűrő és a karburátor közötti fals levegő a motor közvetlen működésére nincs hatással, hisz ebből a szempontból "egy irányból" érkezik a levegő. Ebben az esetben a gond a szűretlen levegőből adódik, mely hosszabb távon akár jelentősen is koptathatja motort.
A probléma a szívótorok és a karburátor közötti átvezető guminál lehet, ha az alkatrész öreg, berepedezett, vagy trehányul van berakva (pl.: elfelejtették a bilincseket meghúzni).


Más..... nagy valószínűséggel hétfőn berakom a tömítéseket. Kíváncsian várom az eredményét.
Nem ildomos a gyertyákat kefézni, mert hazavágod a szigetélt. Ki szokták gázlángon égetni. Viszont nem értem, ha szép volt mit keféztél rajta? Nekem ez ellentmondásos.
Akkor kéne azonnal kitekerni a gyertyákat mikor elfogy a szusz belőle, azonnal leállít a motor, és ellenőrizni.
De ha most pucoltad ki, és előtte jó volt akkor meg valamit összecseréltél a karbikban...pl tudtommal nem egyformák a főfúvókák a 4 porlasztóban.
Van benne légszűrő, tiszta, gyári? Nem szív falsot a légszűrő és a porlasztó között? Fel tudnak menni a tolattyúk szabadon, nem akadnak?
Megnéztem a gyertyákat, szépek, és le is drótkeféztem őket adják a szikrát mint a veszedelem. Kb 7000 km lett megtéve vele az utolsó karbiszonkron óta. lehet hogy az a baj? Mert a karikat most pucoltam ki, a tankot is most mostam ki trisóval.
Az szopacs, de van ott még vagy 4,5 xj 600 doksi amin el lehet indulni...
Ez valami RED BARON-os motor?
megköszönni elfelejtettem, pótolnám: köszi szépen!
Nem lehet, hogy koszos a üzemanyagszűrő, vagy nem nyom eleget az üzemanyagpumpa? Így kifogy a porlasztókból a nafta,mire feljebb váltasz...
Nézzétek meg, hogy nem e hófehérek a gyertyák!
letöltöttem, de a távol-keleti nyelvekben nem vagyok ott, ezért írtam, hogy gondolom japán nyelvű. :)
Honnan tudod , ha le sem töltötted...valamelyik érthető európai nyelven van mind, az arab számokat meg szerintem ismered, hogy az értéket megtalált a idevágó kép alatt, de mindegy.

10.6 Bars vagy 156 Psi tengerszinten mérve, de jellemzően nem legyen nagyobb 1 Bárnál a hengerenkénti végnyomások eltérése.
több helyen 120, 150 psi értéket olvastam, ez szerintetek helytálló?

az a lényeg, hogy többre lenne hivatott a motor, mint amit jelenleg teljesít, és elsőkörben egy kompresszióméréssel indítanánk és esetleg utána jöhet a karbiszinkron, és satöbbi.
Üdv Urak!

Kérdésem az lenne, hogyha a motor 1-ben jól húz semmi gondja, de viszont a többi fokozatban már visszahőköl, vagy nagyon erőlködik és nem meg úgy ahogy kellene.

válaszokat előre is köszönöm.
Nem ès volt a kerdes. Ez egy mertekegyseg nelkuli aranyszam, neki egy nyomasertek kell.
Szeva!
Sűrítés 10:1-hez,ez a 600-ra is igaz.
egyetlen problémám van csak ezzel: hogy - gondolom - japán nyelvű. :)
sziasztok! egy 400-asnál nagyjából mekkorának kellene lennie a kompresszió nyomásnak? illetve ha ez nincs meg, akkor egy 600-asnál mekkora, és arányaiban mennyivel különbözhet a 400-tól. bocsi, ha rosszul fogalmaztam, nem vagyok egy műhelyguru :) köszi előre is!
A "simát" vagy az iridium gyertyát vetted?
Megjöttek a gyertyák, 8-ast választottam. Príma.
EGÉSZEN másképp jár a motor. Nem is hittem volna.
Korábban ezen a tömítésen kívül mindet cseréltem, és nagyon sokat segített az egyenletes motorfordulat eléréséhez. Még valóban szív egy kis falsot - féktisztító teszt - a 3. és 4. henger hidegindítójánál, de ez nem olyan vészes ( a motorfordulat emelkedik egy kicsit ).
A beállításokat tél elején megcsináltattam az egyik márkaszervizben, a kinyomtatott adatlap alapján majdnem tökéletes. De ott meleg motoron csinálták, így a hidegindítós gondok nem jöttek elő, csak másnap otthon. Most itt tartok.

Amint kicseréltem a tömítéseket, próba. Ennek eredményéről beszámolok - másokat is érinthet ez a dolog.
A kérdes az, hogy csak a szivatóval üzemltetett motornál szólhatott bele a fels levegö a keverékképzésbe, vagy akkor is ha vissza volt nyomva a szivató. Ilyenkor ugyanis a úszóházból jövö járat a dugattyú végével zárva van, de a dugattyú hengeres része csak lazán van illesztve a furatba, így az illesztési hézagon, és az elöregedett tömítés mellett üzemszerüen falsolhatott... Vagyis ha ki lesz cserélve a tömítés, lehet rá kéne nézni az alapjárati keverékcsavarokra, és akár szinkronra is.