Szia!
Még saját magamnak, az autómra sem tennék fel szívesen 7 éves gumikat... Nemhogy másnak akár ingyen adjak (vagy a te esetedben eladjak), ráadásul motorra. Nem tudnék nyugodtan aludni, ha az öreg, lecserélt gumijaim miatt okozna, vagy szenvedne valaki balesetet...
Sziasztok. XJ 900 Diversionhoz lenne szükségem hátsó féktárcsára, ha valakinél van elfekvőben, esetleg tudja, hogy hol tudnék beszerezni írjon légy szíves.
Ez engem is nagyon érdekelne!
A kuplung kosár rögzítő stiftjét kicseréltem nagyon passzentosra, tehát annak a lógása miatti zörej teljesen kizárva!
Állítólag a motorról a váltóra történő erő átvitel egy láncon keresztül történik (nem tudom, nem szedtem még szét) és a lánc nyúlása okozza a zörejt. Az enyém nagyon hangosan kopog, ha vége a szezonnak akkor tervezem az utolsó csavarig szétszedni és újra össze rakni az egész gépet! Rendőr motor volt és hát köztudott, hogy nincsenek nagyon kímélve a céges motorok. 96ezer kilométer van benne óra szerinte,tehát bőven 120ezer a valós! Ha rájövök, hogy mi a baj akkor rögtön szólok! :-D
Szia Xeri!
Őrbottyànban vannak a dobok. Hívj és megbeszèljük mikor tudsz àtgurulni. Adom ingyen, ha kell.
06205818447. A jobb oldali foltos fékolajtòl.
1995ös xj 600-hoz lenne szükségem sürgősen tanksapkára, vagy legalább belévaló rendesen záró szimeringre, aki tud segíteni írjon itt, vagy privátban: tabjeet@hotmail.com
Vagy akár hívhat is: 06 20 255 32 02
2007-ben volt egy olyan olajszüröm aminek a menetének a tengelye nem volt meröleges a tömítöfelületre. Vagyis mikor tekerted, ütött vagy 2-3 mm-t . Mivel pont egy 3000 km túra elött cseréltem le, kénytele voltam végigmenni vele, aztán lecserélve láttam hogy hibás peremezést-megnyomodtt frontlapot, amiben a menet volt. A mák az volt hogy a 4-5 mm-es tömítés hellyel közzel kompenzálta a alakhibát, így csak minimálisan csöpögött.
Ettöl függetlenül lehet csak tényleg sima tömítés sérülés okozza a szivárgást.
Azt a menetes csöcsonkot tudtommal ki lehet tekerni blokkból, bár lehet be van ragasztva, de az is elképzelhetö, hogy megrepedt, és szakad szét, mivel menet alászúrásnál nem olyan vastag annak a csönek a fala.
Alá kell tolni a tiszta olajtepsit, legengedni az olajat, levenni a szüröt aztán körbeellemörizni. Utána az olaj ugyanúgy visszatölhetö, csak ne kerüljön bele egy lapát homok.
Szép napot fórumozók. lenne egy kérdésem . 92-es 600-s (4br) divi ről van szó. tehát a próbléma olaj fojás mégpedig az olajszűrő aladt elősször azt hittem hogy nincs meghúzva kellően. de nem segített. előfordulhat-e az hogy az olajszűrő felfogatását is ki lehet szedni a blokköntvényből. nemtudom hogy értitek e amit mondani próbálok.
Eladó lett az én XJ-m is!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Még saját magamnak, az autómra sem tennék fel szívesen 7 éves gumikat... Nemhogy másnak akár ingyen adjak (vagy a te esetedben eladjak), ráadásul motorra. Nem tudnék nyugodtan aludni, ha az öreg, lecserélt gumijaim miatt okozna, vagy szenvedne valaki balesetet...
r,és primer lánc,szelepek,szeleprugók,szelepékek,vezérműtengely leszorítók,első-hátsó felni gumikkal,generátor,elektronika,önindító motor,relé,indexrelé,sípolós.bontatlan szimmeringek,bontatlan kuplung lammellák,váltó-teljes,hátsó kapaszkodó,első lámpa keret,hátsó lámpa,középsztener,2 db oldalsztender,hátsó kerék gumi csillapítók,olajpumpa,benzinszintjelző,benzinszűrő,vezetékköteg,
központi rugóstag,siklócsapágyak,lábtartó-chrome.
Egyben minden 30 000ft Tel:70/3126211
XJ 990-ra szeretnék bukócsövet, vagy gombát.
Tudna vki ajánlani vmi optimális megoldást!
Házi gyártás, megoldás is érdekelne.
köszi,
köszi!
Sajnos úgy alakult, hogy el kell adjam az XJ-t !
Ha valakit érdekel a hirdetés a itt található:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
A kuplung kosár rögzítő stiftjét kicseréltem nagyon passzentosra, tehát annak a lógása miatti zörej teljesen kizárva!
Állítólag a motorról a váltóra történő erő átvitel egy láncon keresztül történik (nem tudom, nem szedtem még szét) és a lánc nyúlása okozza a zörejt. Az enyém nagyon hangosan kopog, ha vége a szezonnak akkor tervezem az utolsó csavarig szétszedni és újra össze rakni az egész gépet! Rendőr motor volt és hát köztudott, hogy nincsenek nagyon kímélve a céges motorok. 96ezer kilométer van benne óra szerinte,tehát bőven 120ezer a valós! Ha rájövök, hogy mi a baj akkor rögtön szólok! :-D
Őrbottyànban vannak a dobok. Hívj és megbeszèljük mikor tudsz àtgurulni. Adom ingyen, ha kell.
06205818447. A jobb oldali foltos fékolajtòl.
1995ös xj 600-hoz lenne szükségem sürgősen tanksapkára, vagy legalább belévaló rendesen záró szimeringre, aki tud segíteni írjon itt, vagy privátban: tabjeet@hotmail.com
Vagy akár hívhat is: 06 20 255 32 02
Kössz és üdv mindenkinek!
Ettöl függetlenül lehet csak tényleg sima tömítés sérülés okozza a szivárgást.
Azt a menetes csöcsonkot tudtommal ki lehet tekerni blokkból, bár lehet be van ragasztva, de az is elképzelhetö, hogy megrepedt, és szakad szét, mivel menet alászúrásnál nem olyan vastag annak a csönek a fala.
Alá kell tolni a tiszta olajtepsit, legengedni az olajat, levenni a szüröt aztán körbeellemörizni. Utána az olaj ugyanúgy visszatölhetö, csak ne kerüljön bele egy lapát homok.
Felrakásnál bekented a tömítését kis olajjal?