Sziasztok!
Kicsit megkésve de sikerült oda jutnom, hogy az xj 600-as kezelés útmutatóját felrakjam.Pdf formátumba raktam, így kell hozzá acrobat reader.Jó böngészést hozzá.Ha valakinek kell az angolnyelvű, az is megvan.Yamaha xj600 kezelési útmutató
Sziasztok . szeretnék venni Xj 600 s 92-es típusú mocchoz Fejidom . kormány. tükör. esetleg túraplex ha van . bal oldali dekli. ha valakinek van eladó várom a jelentkezést. köszi.
Szia,
pont ilyenre gondoltam, csak persze 4 hengerhez. Nem itt találtam, sok helyen van leírás vagy video ilyenekrol. Az egyetlen problema a motorhoz való csatlakoztatás.
Szia,
ezt ugy érted, hogy a meglévő kivezeteseket nem lehet hasznalni? A német sajnos nem az erősségem, úgyhogy a louis sem a legjobb barátom, de azért pronalkozom ;-)
Sziasztok,
aki csinált már otthon karbiszinkront, az biztos tudja, hogy a vákuum kivezetesere milyen adapter való és azt hol lehet szerezni. Osszeraknek egy "műszert" átlátszó csövekből meg olajbol, de nem tudom hova kötni... illetve az 1-2 hengereknel van gyári kivezetes a benzincsap meg a benzinpumpa miatt, de a 3-4-en nincs. Ha találok adaptert, elég lesz 2db?
Kösz.
Kérnék egy kis segítséget!
Szétszedtem a kuplungot a szokásos Yamaha betegség (kuplung kosár fogaskerekének kopása) Egy olyan kérdésem lenne, hogy gyárilag kell oda valamennyi holtjáték, vagy passzentosan áll? (az enyém nagyon durván kotyog) Holnap akarom összerakni így sürgős lenne a válasz!
Köszönöm!
Bocsi, hogy ismét beleszólok, de felmerült bennem egy kérdés: miért a 4DG adatait tartod furcsának, mikor a Tiéd nem az a modell?
Nem ahhoz kéne keresni, ami a garázsban áll? Ha jól emlékszem, akkor a szerzeményed 91-es évjárat, műszakilag kicsit távol a 4DG-től, amit 99-2000-ben dobtak ki. Forgalmi alapján megvan a típuskód, oszt go a boltba a rávaló cuccért...
Nem a MotoGP-be készülsz, ahol ezen ennyit kéne polemizálni, nem?
Szia,
laikusként arra gondolok, hogy a 46-os fogaskereked nyilván kisebb (2-vel ), mint a 48-as, ezért passzol hozzá a 108-as lánc.
A nagyvas oldalán a keresés, amit linkeltél, csak a 98-2000 közötti XJ600N-hez (4KF5) mutatja a 108-ast gyárinak, mert ott (ezek szerint) 16-46 az alapértelmezés.
Köszönöm, de ezt én is tudom.
Nekem ez az áttétel (16/46) tökéletesen megfelel, mivel így kb. 4-5%-kal kevesebbet pörög a motor ugyanannál a sebességnél, ergo valamennyivel kevesebbet is eszik.
A gondom továbbra is az, hogy ugyanolyan műszaki méretek mellett miként létezik, hogy gyári adatként egyszer 110-es, másszor 108-as láncot adnak meg.
Megjegyzem, nekem 108 szemes volt fent, kb. középtájon volt a láncfeszítő állása a gyárilag megadott lógás mellett.
A Te motorodon NEM GYÁRI áttétel van fenn, ezt kezeld tényként!
Az összes 600-as Divire gyárilag 16:48-as lánckereket raktak, 110 tagos 520-as lánccal - minden ami ettől eltérő az már " házi tuning" kategória, mert kínálnak hozzá bőven variációkat...
Ha törekedni szeretnél az eredeti állapot visszaállítására, akkor a fenti adatok alapján rendeljél cuccot, legyen a géped 4BR / 4LX / 4EB vagy akár a 98-tól létező RJ01-es kódú.
No, én pont ezt nem értem! Tudomásom szerint éppen ez nem változott az évek során. A teljesítmények és egy-két apróság igen, de a motor és kihajtás méretei nem......vagy rosszul tudom?
Nem akarok nagyon beleokoskodni, de ha a fogszámok meg is egyeznek, de más a motorblokk beépítési helyzete, (pl. 5-10 mm.-rel előrébb vagy hátrébb) akkor a kihajtás tengelyközepe,és a hátsó lánckerék tengelyközepe közötti távolság változhat. Én is cseréltem már láncot,lánckerekekkel, ugyanezt a márkát, motorkód alapján rendeltem, és tökéletesen üzemel két éve.
Eljött a láncszett csere ideje, mert ami rajt volt, olyan tréé állapotban van, nem lehet visszatenni.
Most elöl 16, hátul 46 fogas a kerék 108 szemes erősített D.I.D. lánccal. Egy rakat helyet végignéztem, és nem értem mitől van ugyanehhez a fogaskerék párhoz gyári adatként 108-as és 110-es lánc? ( http://www.nagyvas.hu/kereses_... ) Azt értem, hopgy eltérő fogszámú fogaskerekeknél érdekes, de a motortípustól mi a fene függhet, ami a lánchosszt befolyásolja.
Kicsit megkésve de sikerült oda jutnom, hogy az xj 600-as kezelés útmutatóját felrakjam.Pdf formátumba raktam, így kell hozzá acrobat reader.Jó böngészést hozzá.Ha valakinek kell az angolnyelvű, az is megvan.Yamaha xj600 kezelési útmutató
Roli
pont ilyenre gondoltam, csak persze 4 hengerhez. Nem itt találtam, sok helyen van leírás vagy video ilyenekrol. Az egyetlen problema a motorhoz való csatlakoztatás.
ezt ugy érted, hogy a meglévő kivezeteseket nem lehet hasznalni? A német sajnos nem az erősségem, úgyhogy a louis sem a legjobb barátom, de azért pronalkozom ;-)
aki csinált már otthon karbiszinkront, az biztos tudja, hogy a vákuum kivezetesere milyen adapter való és azt hol lehet szerezni. Osszeraknek egy "műszert" átlátszó csövekből meg olajbol, de nem tudom hova kötni... illetve az 1-2 hengereknel van gyári kivezetes a benzincsap meg a benzinpumpa miatt, de a 3-4-en nincs. Ha találok adaptert, elég lesz 2db?
Kösz.
Kérnék egy kis segítséget!
Szétszedtem a kuplungot a szokásos Yamaha betegség (kuplung kosár fogaskerekének kopása) Egy olyan kérdésem lenne, hogy gyárilag kell oda valamennyi holtjáték, vagy passzentosan áll? (az enyém nagyon durván kotyog) Holnap akarom összerakni így sürgős lenne a válasz!
Köszönöm!
Nem ahhoz kéne keresni, ami a garázsban áll? Ha jól emlékszem, akkor a szerzeményed 91-es évjárat, műszakilag kicsit távol a 4DG-től, amit 99-2000-ben dobtak ki. Forgalmi alapján megvan a típuskód, oszt go a boltba a rávaló cuccért...
Nem a MotoGP-be készülsz, ahol ezen ennyit kéne polemizálni, nem?
Valószínűleg 110-es láncot rendelek, abból ha kell ki lehet venni szemet.
laikusként arra gondolok, hogy a 46-os fogaskereked nyilván kisebb (2-vel ), mint a 48-as, ezért passzol hozzá a 108-as lánc.
A nagyvas oldalán a keresés, amit linkeltél, csak a 98-2000 közötti XJ600N-hez (4KF5) mutatja a 108-ast gyárinak, mert ott (ezek szerint) 16-46 az alapértelmezés.
Köszönöm, de ezt én is tudom.
Nekem ez az áttétel (16/46) tökéletesen megfelel, mivel így kb. 4-5%-kal kevesebbet pörög a motor ugyanannál a sebességnél, ergo valamennyivel kevesebbet is eszik.
A gondom továbbra is az, hogy ugyanolyan műszaki méretek mellett miként létezik, hogy gyári adatként egyszer 110-es, másszor 108-as láncot adnak meg.
Megjegyzem, nekem 108 szemes volt fent, kb. középtájon volt a láncfeszítő állása a gyárilag megadott lógás mellett.
A Te motorodon NEM GYÁRI áttétel van fenn, ezt kezeld tényként!
Az összes 600-as Divire gyárilag 16:48-as lánckereket raktak, 110 tagos 520-as lánccal - minden ami ettől eltérő az már " házi tuning" kategória, mert kínálnak hozzá bőven variációkat...
Ha törekedni szeretnél az eredeti állapot visszaállítására, akkor a fenti adatok alapján rendeljél cuccot, legyen a géped 4BR / 4LX / 4EB vagy akár a 98-tól létező RJ01-es kódú.
Azért jó lenne ennek az okát pontosan tudni
Eljött a láncszett csere ideje, mert ami rajt volt, olyan tréé állapotban van, nem lehet visszatenni.
Most elöl 16, hátul 46 fogas a kerék 108 szemes erősített D.I.D. lánccal. Egy rakat helyet végignéztem, és nem értem mitől van ugyanehhez a fogaskerék párhoz gyári adatként 108-as és 110-es lánc? ( http://www.nagyvas.hu/kereses_... ) Azt értem, hopgy eltérő fogszámú fogaskerekeknél érdekes, de a motortípustól mi a fene függhet, ami a lánchosszt befolyásolja.
Most akkor melyiket vegyem?