Szia!
Igen, itt az ideje új kuplunglamellákat venni, pl. nagyvas.hu-ról. Remélhetőleg a fém nyomólemezeket, illetve a rugót még nem kell cserélni, ezt csak szétszedés után látod. Van holtjátéka amúgy a kuplungnak? Lehet, csak túl van feszítve, és azért csúszik meg, olyan mintha mindig be lenne húzva egy kicsit, elsőként ezt ellenőrizd le.
Üdv!
Többszörösen "lerágott csont" téma, de kuplung zörgés témában valaki jutott előre? Berber nevű fórumtársunk egy 2010-es hozzászólásában leírja, hogy a kuplungfedélre műanyagozott a fogasléces tengely köré. Volt szó rugó beépítésről is, esetleg perselyezésről. Ki mit tud?
Sziasztok!
Volna egy kérdésem hozzátok.Néha a moci váltás után, 2-3 másodperc elteltével felpörög, mintha kidobódna üresbe, majd ahogy elengedem a gázkart megy tovább.Független melyik sebességi fokozatban.Persze csak ha csutka gázon rántom oda neki.Mitől lehet ez?
Segítségeket előre is köszi.
Igen a blokk kapcsán már korábban írtad, hogy van neked, de aztán szerencsére mégsem kellett, meg lehetett menteni az eredetit. Az oldaldekli amiatt lenne szükséges, mert régen elestek a motorral és megrepedt. Szivárgás nincs, csak esztétikailag nem néz ki túl jól, és mivel szeretném átalakítani, ezt is ki kéne cserélni rajta.
Sziasztok! Sajnos letört a jobb oldali első lábtartóm. Van valakinek eladó? Vagy ha megmondanátok hogy hol vehetek Pesten, az is jó.
A moci egy 2000-es évjáratú divi 600.
Sziasztok, nincs valakinek esetleg Yamaha XJ 600 51J típushoz jobb oldali motordekli? Esetleg mindkét oldalra?
Másik: Szeretném kicsit átalakítani a fent említett motorom naked-re, és nem tudom, hogy van-e valakinek ilyen tapasztalata közületek, hogy tudna esetleg segíteni ebben a projektben. Ahogy nézegettem elvileg a 650-es körlámpája és műszerfala rámenne, kérdés csak az, hogy mit kell még átvariálni az elején? Illetve szeretném a hátulját is módosítani. Nagyon tetszik az XJ 900 31A/58L farok idomja, és azon agyaltam, hogy át lehetne-e tenni egy az egyben a 600-asra? Arról már olvastam itt is, hogy a két motornak bár hasonló az ülése, de az ülés eleje eltér és a két tank is, viszont azt nem tudom, hogy a farok idomok mennyire térhetnek el? Ahogy néztem képek alapján nagyjából azonos a felfogatása, csak a méreteit nem tudom. Valakinek ezzel tapasztalata vagy ötlete esetleg?
Hello! Gratulálok az idomhoz, szép lett. A képeket nézve nem tudtam nem észrevenni a kiegészítő lámpákat. Ilyesmit akarok én is csinálni, de nem tudom, hogy mihez és hogyan rögzítsem. Te hogy csináltad?
Sziasztok,kezdőként egy nagyon nagy hibát vétettem gumi vásárlásnál, rendeltem egy bridgestone bt45-ös gumit 110/70/17 Amikor felrakták akkor láttam h bizony ezt el...sztam 110/80 kellett volna (faternak is az van ) A probléma az hogy a felni össze húzta a gumit így a válla közel van a felnihez és így nem olyan stabil a gép ! Mentem vele kb 50km-t Szeretném eladni az új ára 22000Ft volt én most hogy mentem vele 50km-t szeretném eladni 19000ft-ért Teljesen hibátlan. Ha valaki esetleg tudna rá vevőt kérem jelezze (Szombathely és környéke ! )
Előre is köszönöm !
ezt már tárgyalták elörébb sokan az enyémbe tavasszal lett új rakva
10 w aszem az a gyári is valaki rak bele 15 vagy 20 w set de már az új olajtol is feszesebb lesz
Sziasztok még egy kérdés felmerült a 98-as gépnél.Első villám sokkal lágyabb mint fateré akinek szintén ugyan ez a típus van. Milyen teló olajat vegyek bele ,hogy keményebb,feszesebb legyen ? (Azt nem tudom sajnos,hogy fateréban milyen van!)
Köszönöm a segítséget! Logikusan gondolkodva én is arra gondoltam,hogy kell hozzá konzol,csak mivel egy barátom egy vtr-n konzol nélkül használja ezért gondoltam meg kérdezem ! Köszönöm még 1x.
Autómban meg 20000 km a csereperiódus pedig alig forog kevesebbet mint a Divi. Én is üzletet látok ebben. Igaz egy nagy fordulatú sportmotornál amellyel sokszor mennek a felső fordulat tartomány ban indokolt lehet a 6000 km csere. Ámbár az olajok is fejlődtek, nem olyanok mint 30 évvel ezelőtt amikor szintén 6000 km volt a csereperiódus
Köszi szépen, kiprobálom, ha nem segít szerelés.
Roli