Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, Bármeddig lehet maradni,de azt nem tudum hogy ki meddig marad.Ballagás után is el lehet jönni sokáig fent vagyunk.
Szia!
15.-én meddig szándékoztok maradni?
Meglátogatnálak Benneteket...
a 14.-e számomra almás.
Idén ismét megrendezésre kerül a nagysikerű, immáron 9. XJ találkozó. Minden jelenlegi, ex-, vagy soha-XJ-vel-nem-rendelkező motoros kollégát szeretettel várunk. Az esemény időpontja és helyszíne:

2013.06.14 - 2013.06.15. Helyszín: Öreglak, Vasadhegy utca 24. (Fonyódtól 20 km dél felé)

Google maps link: Helyszín

GPS koordináták: 46.617788, 17.630855

A rendezvény megtalálható a motorozz.hu-n is, ahol a találkozási pontok könnyen szervezhetőek:

Motorozz.hu link

Kedves kollégánk, Kutasi László (szocske129) fog minket ott szeretettel és egy jó adag kajával várni. A helyszínen lesz elég hely a sátrak felállítására, a motorok biztonságos tárolására, valamint víz, villany, WC (ha jól emlékszem pottyantós) is van. Lesz lehetőség szalonnasütésre is, a finom házi hozzávalókat viszont mindenkinek hoznia kellene (szalonna, kenyér, hagyma, stb.)
Aki hosszabban szeretné élvezni a találkozó szépségeit, annak lehetősége van pénteken 18:00 után érkezni, de ez esetben előre kell jelezni az érkezési szándékot. Szombaton délelőtt 9 óra után lehet érkezni.
Elérhetőségeink
Kutasi László (házigazda): +36 30 653 23 61
Takács Gábor (szervező): +36 70 270 90 81

Az időjárás-előrejelzés folyamatosan nyomonkövethető:

Fonyód időjárás
Oké, köszönöm. Akkor a hétvégén kiürítem a tankot és megnézem. :-)
Igen van,benzincsap tankban levő részén 2 szűrő . Egyszerűen le lazítod a benzincsapot ,és ki lehet húzni egyben. Persze 1 lépésben engedd le a benyát
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. 98-as XJ 600-on a benzin tank belsejében van üzemanyag szűrű? Ha igen, akkor mennyire bonyolult tisztítani? Az enyémen valószínűleg elkoszolódott. Előre is kösz a segítséget.
Okés.
Inkább 5+posta. 6-ért 6.5-ért már újakat kínálnak akár itt az apróban is, meg más portálokon.
De először ki lesz mérve, hogy mi miatt kevés a töltés. Előre nem veszek meg semmit, mert akkor biztos, hogy más lesz a gond
Szia.7000+posta jó?
Szia misi242!

Töltéshibás a mocim, és úgy látom, a 600-nak olyan a fesszabályzója, mint az én 900-omnak. Ha esetleg az lesz a hibás, mennyiért méred a Tiédet? Gondolom, tökéletesen működik? Fesszab+posta?
Köszi!
Szóval, akinek 84-94 közötti XJ900 van, arra vonatkozik a következő javaslat a karbisor könnyű kivételére és visszarakására. A tankot levesszük, gázbovdent, kuplung bovdent lekötjük. Mind a nyolc gumicsonkon kilazítjuk a bilincseket, majd a légszűrő doboznál lévő gumicsonkokat nyomjuk be a dobozba! Nem kell, hogy beleessen, csak a szélesebb gumiperem menjen bele. Ha beleesik, akkor sincs semmi baj. Ezzel annyi helyet nyerünk, hogy könnyedén ki lehet fordítani a karbisort a hengerfejen lévő szívócsonkokból! Visszafelé először a szívócsonkokba betoljuk a karbisort. Majd leszereljük a légszűrő doboz oldalát, kivesszük a légszűrőt, és annak a nyílásán simán befér a kezünk, hogy a gumicsonkokat ki tudjuk juttatni, kívülről egy csavarhúzóval rásegítve az eredeti helyükre. Aztán mindent bekötni, visszarakni, ellenőrizni. Ezzel a módszerrel nekem pár perc alatt, viszonylag könnyedén megvolt a mutatvány.

A két lemezes segítség sajnos nem jött be, pedig próbálkoztam erősen. Egyszerűen nem volt elég hely. Aztán jöttem rá az előbb említett módszerre. /00-asnál, későbbi Diviknél nem biztos, hogy ez járhetó, azokat nem ismerem.
További jó szerelést!
Van valakinek a kuplungról rajz és leírás? Lehetőleg magyar nyelvű! Szét akarom szedni megszüntetni ezt a kopogást, mert nagyon idegesít! :-)
Szia. Fogok kirakni minden infót térképet pontos hejrazot a hétvégén.
Kint kéne maradnom legalább egy hónapot dolgozni, hogy vissza is tudjak jönni
Gyere ki hozzám angliába! Jó kis út lenne. Itt meg én mutatok egy két helyet...
50-68-ig volt az első magyar tulajnál, csak az utolsó 10k mérföld az enyém ebből..
nem kevés az. én még csak 1400nérföldnél tartok.. sokat esik... :(
Eredeti. 50 000 mérföldig volt angol a motor, akkor jött ide..addig van angol vezetett szervizkönyve is, azóta pedig kizárólag egy szegedi szerviz végzi el a szükséges dolgokat.

Most olyan 78 000 mérföld körül vagyunk.. nem használtam valami sokat mióta nálam van.
Az a gond, hogy hidegen rosszabb, mint egy kávédaráló és a szerelő azt mondja, ennek az oka a kis kompresszió.
Szerintem nem mérte, csak gondolja, mert kompresszió nélkül nem menne így a moci .... szerintem.
Viszont valami tényleg nem OK. :-(
most nézem, neked is angol mocid van. mérföldben számol az órád. mint az enyém. Eredeti az órád? óra állás elég becsületesnek tünik. 68e mile az korrekt. enyémbe most van 60e mile.
Na én is ettől tartok... minden esetre nyitott szemmel járok majd most.
Na ma beszereltem a 30mm kormány magasítót. kényelmesen elfér, bowdenek nem feszülnek. Amit egy gyors próbakör alatt észrevettem, hogy könnyebb irányítani a mocit. kormányt nem cseréltem, maradt a gyári, de mégis. :)
Én is beszerzés alatt voltam... De úgy oldottam meg, hogy vettem egy komplett blokkot amin rajta van. Szinte olcsóbb volt egybe mint az uj yamaha 4db szivócsonkja.
Az XJ-s találkozó pontos helye? GPS koordináták, vagy utca házszám? Valami infó?