Vettem egy krauser dobozrendszert és tartót a géphez. Persze nem XJ900-on volt, ezért nem stimmelnek a felfogatások. Vasmunkához teljesen laikus vagyok, milyen, mekkora méretű anyagból érdemes csináltatni, hogy bírja a terhelést? Tehát a gyári keret megvan, csak füleket kell alkotni hozzá. Gömbvas, laposvas, vagy más anyag?
Sziasztok!
Nem felejtettem el a használatit az xj 600 hoz.
Holnap beszkennelem.
Addig is volna egy olyan kérdésem a szakavatottakhoz, hogy mennyire vészes a teleszkóp szimering szivárgás, ha telót kb koppanás előtt 2-3 cm ig le tudom nyomni.Ma kezdte el a szivárgást.
Válaszokat előre is köszönöm.
szemrevételezéssel,valamint ha kint van a karbi,az összes úszóház szintjét ellenőrizd le.Ezt úgy tudod megtenni,ha egy csővel feltötöd a karbit benzinnel,ezután a karbin alul talász egy csonkot,oda szintén egy csövet raksz,és a közlekedő edény elvén a benzinszitet a csövön keresztül tudod ellenörizni.A megfelelő szint az úszóhz,és a karbi tömítésénl van(+-0.1mm)ja igen,a leengedő csavart csavard ki,amikor nézed a szintet,de gondolom ez egyértelmű.
Köszi, kipróbáljuk...ha nem is a szerelővel....Ő már a nyakát tenné a fúvókákra. A tűk kopottságát hogy lehet ellenőrizni?
Még 1 X kösz MINDENKINEK a segítő készséget, jó fejek vagytok
Sziasztok!
A szavazást holnap délben le fogom zárni, a nyertes időpont lesz a találkozó dátuma. Kérek mindenkit, hogy aki nem tette meg a voksát, az még tegye meg gyorsan, ha változás van a kiválasztott időpontokkal, akkor írjon nekem!
Üdv!
Szia,
felhívhatlak, hogy megbeszélhessük? Vagy te? Jó lenne találkozni, én nem értek a motorhoz,de jó lenne... van egy kis problémám vele: lentebb írtam. Köszi: Zsolt
Zazinak hívják, és én is hozzá vittem és viszem a vasat. Sok munkája van, szerintem megbízható. Amihez nem ért, pl K100-as Bömbi, nem vállalja. Ha kell az elérhetősége jelezd, és írom.
A szerelő nem tudja?....vissza kéne vinni.. ...van róla elképzelésem, hogy mi okozza, épp egy 4 éve álló gépet hozok helyre, de leírni hosszas lenne....no meg minek?...ha leírja valaki amit gondol akkor azt megcsinálod otthon?....
és vajon, mi az ami egyszer jó, másszor nem? Szóval gáz elvételeként, vagy van vagy nincs alapjárat....vákum rendszer?
Van ezekben "alapjárati motor" vagy mi a szösz? ott kontakt hiba?
Esetleg a gyertyák nem győzik elsütni...?
Sziasztok,
a tünetek: nagy gáz után a gáz vissza engedésekor a motor leáll, de nem állandó tünet ez, inkább meleg motornál. Nyugiban szépem jár a motor. Egy egy leállás után újra ráhúzva elengedve,nem teszi ugyan ezt. Ma a egy szerelő kipucoltat, beszinkronizálta a karbikat. Szerinte az alapjárati fúvókák nagyok? Ha töttyögök a városban, akkor érzem hogy egy két henger leáll, és persze ilyenkor ha a gázt vissza csukom szintén megáll a motor. Ha ilyenkor a lendület tovább visz akkor egy gazdagabb fröccs után újra húz én meg kapaszkodok...Szerintetek mi lehet a hiba? Mellesleg elég fekete füstöt produkálok, ha ráhúzom a gázt. Tudjátok mekkora fúvóka kellene (gyárilag) a szerelő0,25 ost tippel... Szerintem, ha ilyen baja lenne akkor nem alakalamanként esne ez elő nem? Lécci segítsetek! Köszi: Zsolt
Nem felejtettem el a használatit az xj 600 hoz.
Holnap beszkennelem.
Addig is volna egy olyan kérdésem a szakavatottakhoz, hogy mennyire vészes a teleszkóp szimering szivárgás, ha telót kb koppanás előtt 2-3 cm ig le tudom nyomni.Ma kezdte el a szivárgást.
Válaszokat előre is köszönöm.
Roli
Még 1 X kösz MINDENKINEK a segítő készséget, jó fejek vagytok
A szavazást holnap délben le fogom zárni, a nyertes időpont lesz a találkozó dátuma. Kérek mindenkit, hogy aki nem tette meg a voksát, az még tegye meg gyorsan, ha változás van a kiválasztott időpontokkal, akkor írjon nekem!
Üdv!
A telo számomat pü-ben megadom, ha írsz a fenti címre.
az elérhetöséget pedig kérném szépen
felhívhatlak, hogy megbeszélhessük? Vagy te? Jó lenne találkozni, én nem értek a motorhoz,de jó lenne... van egy kis problémám vele: lentebb írtam. Köszi: Zsolt
Van ezekben "alapjárati motor" vagy mi a szösz? ott kontakt hiba?
Esetleg a gyertyák nem győzik elsütni...?
a tünetek: nagy gáz után a gáz vissza engedésekor a motor leáll, de nem állandó tünet ez, inkább meleg motornál. Nyugiban szépem jár a motor. Egy egy leállás után újra ráhúzva elengedve,nem teszi ugyan ezt. Ma a egy szerelő kipucoltat, beszinkronizálta a karbikat. Szerinte az alapjárati fúvókák nagyok? Ha töttyögök a városban, akkor érzem hogy egy két henger leáll, és persze ilyenkor ha a gázt vissza csukom szintén megáll a motor. Ha ilyenkor a lendület tovább visz akkor egy gazdagabb fröccs után újra húz én meg kapaszkodok...Szerintetek mi lehet a hiba? Mellesleg elég fekete füstöt produkálok, ha ráhúzom a gázt. Tudjátok mekkora fúvóka kellene (gyárilag) a szerelő0,25 ost tippel... Szerintem, ha ilyen baja lenne akkor nem alakalamanként esne ez elő nem? Lécci segítsetek! Köszi: Zsolt