Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem egy krauser dobozrendszert és tartót a géphez. Persze nem XJ900-on volt, ezért nem stimmelnek a felfogatások. Vasmunkához teljesen laikus vagyok, milyen, mekkora méretű anyagból érdemes csináltatni, hogy bírja a terhelést? Tehát a gyári keret megvan, csak füleket kell alkotni hozzá. Gömbvas, laposvas, vagy más anyag?
Sziasztok!
Nem felejtettem el a használatit az xj 600 hoz.
Holnap beszkennelem.
Addig is volna egy olyan kérdésem a szakavatottakhoz, hogy mennyire vészes a teleszkóp szimering szivárgás, ha telót kb koppanás előtt 2-3 cm ig le tudom nyomni.Ma kezdte el a szivárgást.
Válaszokat előre is köszönöm.

Roli
Akkor 14. lesz a találkozó időpontja?
oks!
szemrevételezéssel,valamint ha kint van a karbi,az összes úszóház szintjét ellenőrizd le.Ezt úgy tudod megtenni,ha egy csővel feltötöd a karbit benzinnel,ezután a karbin alul talász egy csonkot,oda szintén egy csövet raksz,és a közlekedő edény elvén a benzinszitet a csövön keresztül tudod ellenörizni.A megfelelő szint az úszóhz,és a karbi tömítésénl van(+-0.1mm)ja igen,a leengedő csavart csavard ki,amikor nézed a szintet,de gondolom ez egyértelmű.
Köszi, kipróbáljuk...ha nem is a szerelővel....Ő már a nyakát tenné a fúvókákra. A tűk kopottságát hogy lehet ellenőrizni?
Még 1 X kösz MINDENKINEK a segítő készséget, jó fejek vagytok
Szia!Ha megengeded,hogy okoskodjak szerintem a karbi úszószintjét kellenne rendesen beállítani,ill a tűszelepek kopotságát ellenőrizni.A leíret tünetek erre talnak.Xj-m volt ,és motorszrelőként dolgozom.
sajna ki kellett húznom magamat a listáról.
Sziasztok!
A szavazást holnap délben le fogom zárni, a nyertes időpont lesz a találkozó dátuma. Kérek mindenkit, hogy aki nem tette meg a voksát, az még tegye meg gyorsan, ha változás van a kiválasztott időpontokkal, akkor írjon nekem!
Üdv!
Köszi, jelentkezek!
ment a mail
piratson@freemail.hu
A telo számomat pü-ben megadom, ha írsz a fenti címre.
hétfő csak késő délután jó vasárnap megyek az alföldre és csak hétfön jövök vissza
az elérhetöséget pedig kérném szépen
20-336-0235
Hívj nyugodtan.
Szia,
felhívhatlak, hogy megbeszélhessük? Vagy te? Jó lenne találkozni, én nem értek a motorhoz,de jó lenne... van egy kis problémám vele: lentebb írtam. Köszi: Zsolt
Szia ! Miben segíthetek?
Ja, azért kérdeztem, hogy kipróbáljam , na meg hogy okoskodhassak a szerelőnél... talán nem hiábavaló a tapasztalatokat kicserélni...
Fussunk össze, ha már környékbeliek vagyunk. megnézném az abroncsokat. A hétfő neked jó?
Zazinak hívják, és én is hozzá vittem és viszem a vasat. Sok munkája van, szerintem megbízható. Amihez nem ért, pl K100-as Bömbi, nem vállalja. Ha kell az elérhetősége jelezd, és írom.
Amúgy tedd fel a motorszerelés topicba, ott biztos válaszol Tasi vagy valaki más...
A szerelő nem tudja?....vissza kéne vinni.. ...van róla elképzelésem, hogy mi okozza, épp egy 4 éve álló gépet hozok helyre, de leírni hosszas lenne....no meg minek?...ha leírja valaki amit gondol akkor azt megcsinálod otthon?....
és vajon, mi az ami egyszer jó, másszor nem? Szóval gáz elvételeként, vagy van vagy nincs alapjárat....vákum rendszer?
Van ezekben "alapjárati motor" vagy mi a szösz? ott kontakt hiba?
Esetleg a gyertyák nem győzik elsütni...?
Sokat kap, de nem a fúvókától....más a gond...szerintem.
Sziasztok,
a tünetek: nagy gáz után a gáz vissza engedésekor a motor leáll, de nem állandó tünet ez, inkább meleg motornál. Nyugiban szépem jár a motor. Egy egy leállás után újra ráhúzva elengedve,nem teszi ugyan ezt. Ma a egy szerelő kipucoltat, beszinkronizálta a karbikat. Szerinte az alapjárati fúvókák nagyok? Ha töttyögök a városban, akkor érzem hogy egy két henger leáll, és persze ilyenkor ha a gázt vissza csukom szintén megáll a motor. Ha ilyenkor a lendület tovább visz akkor egy gazdagabb fröccs után újra húz én meg kapaszkodok...Szerintetek mi lehet a hiba? Mellesleg elég fekete füstöt produkálok, ha ráhúzom a gázt. Tudjátok mekkora fúvóka kellene (gyárilag) a szerelő0,25 ost tippel... Szerintem, ha ilyen baja lenne akkor nem alakalamanként esne ez elő nem? Lécci segítsetek! Köszi: Zsolt