ezenkívül felnik,gumi,tank,vezérlés,amit a képen látható főtengelyről tudni kell,hogy teljesen hibátlan,gépésszel bevizsgált darab,a hengernek nincs válla,a hónolás még látszódik,nekem vésztartalék volt a xj-mhez,mivel eladtam így már nincs szükségem az alkatrészekre.tel:70/3126211
Saját gyártmány! :) Alul-felül alu lemez, alatta gumi és összefogja egy gumis alátét a pótplexivel, belülről szárnyasanya. A plexit üvegesnél vettem, flexel-egyes vágó korongal vágtam a formáját, finomreszelővel sorjáztam és hőlégfúvóval hajtottam ívre. Az eredeti plexitől kb két centivel előrébb van, így nem kelt túl nagy légörvényeket. De nekem a kék plexi is magasabb a gyárinál. (ezzel vettem a motort)
Sziasztok!
94-es xj600 átépítésből eladó: hátsó kerék gumival, hátsó kapaszkodós idomok, hátsó ülés mögötti kis idom, hátsó lámpa, első lámpa konzollal, ülés alatti műanyag idom rendszámtartóval, sárhányóval.
Árak barátiak, érdeklődni itt.
Szia,
az az oldalsó doboz tartók megvannak még? Mennyire univerzálisak ezek (friss motoros vagyok, bocs a hülye kérdésért)
Nekem is pont ilyen "divim" van. Ismerkedünk:-)
Sziasztok,
valakinek nincs tiptyije, hogy egy Xj600 s-esen miért esik le néha a fordulat 0-ra? aztán, meg megy...Néha két henger, néha meg mindegyik....Üzem anyag vagy gyújtás? Esetleg magyar nyelvű kezelési, vagy valamilyen szeríz könyv? előre is köszi
Kb egy hónapja van meg a divim. Beletettem kétezer km-t. Most elvittem Tasihoz, hogy állítsa be. Kellett négy új szívócsonk mert arsot szívott plusz össze voltak keverve a karbiba az alkatrészek. Na most megcsinálta és lett ej új motorom.
Basszus eddig nem is tudtam mire képes egy ilyen.
Nem nagyon ment, de mivel azt mondták ez a 600-ok leggyengébje, így nem tünt föl. Na most brutál. Tudom, hogy nem jelent semmit és nem szabad ott használni, de azért csak kipróbálja az ember, hogy hol a vége a motorjának. Na ennek megvan a 200. Nyílván nem fogom hajtani mert azért tudom mire való és még eléggé kezdő is vagyok , de minden elismerésem a Tasié. Köszönöm neki.
Ennyi :)
Szia! Nekem nyolc evig volt Divim. Ha erdekel,hétfőn délelött megyek Szegedre, akkor ránézhetek a gepre. De a Divi alapból zajos motor, sose fog ugy szólni mint egy Honda Hornet.
Nekem is ezt csinálta. Kiderült, hogy falsot szívott. El voltak öregedve a szívócsonkok.