Sziasztok!
Nagyon nagy szükségem lenne 4 db gumi gyűrűre ami a karburátort köti össze a blokkal.
Sajnos nem tudom hogy hívják. Elrevesedett az enyém és farsot szív a motor, így nem lehet leszinkronizálni sem, pedig nagyon kellene mert össze vissza jár.
Köszi!
Épp kardáncsere van folyamatban de úgy néz ki van cseredarab.
Másra (koppkopp) most azt hiszem nincs szükségem... Mondjuk a kilométercsiga az rossz a gépen, viszont ez már egy bontóból vett darab, és úgy szart be alig használat után, így már valószínűleg még egy bontottat nem kockáztatok meg.
Nekem volt ilyesmi bajom,hogy a kis kalapácsos emberke beleköltözött a blokkba. Szóval a kupplung csapágy volt lötyögös, nagy volt a játéka oldalra és a váltó fogaskerekei összeverődtek a mociban. Az adta a hangot. Szét kellett szedni a blokkot a cseréhez.
Remélem nem hajtókar vagy főtengely baj lesz. Egyébként a motor hibátlanul megy a 95ezer kilométer ellenére, pöccre indul, nem füstöl, minden fordulaton jól megy. Az alapjáratán még állítani kell mert kicsit alacsony, de ha elállna végre Yvett akkor neki tudnánk állni! :-) Nem tudom pontosan mennyit állt előtte és nem tudom, hogy olaj mikor volt benne cserélve, a szint az jó és az olaj állaga is jónak tűnik, de azért egy csere meg lesz csinálva. :-) Ha tudnám, hogy nagyobb károsodást vagy hibát nem okozna a kopogás akkor kicsit megnyugodnék. Autószerelésben otthonosan mozgok, mindent magamnak csináltam minden autóm, de a motorozásban egy az első évem, szerelni pedig még egyáltalán nem szereltem motort :-) Elsősorban azért szeretnék itt segítséget kérni, mert nem akarok kifizetni több tízezres munkadíjat a szerviznek ha esetleg magam is meg tudom oldani.
De végülis leírhatom, csak jó lenne, ha egy "régi motoros" is hallaná azért írtam, hogy pécsi! :-)
Szóval : adott egy xj600s (4br) 1995 évjáratú moci. Alapjáraton és kis fordulaton nagyon erős fémes kopogó hang jön a blokk bal oldalától. (állítólag ez ennél a típusnál megszokott) de azért kicsit tartok tőle, mert nagyon hangosan kopog. Az érdekes a történetben, hogy 2000 feletti fordulaton elhalkul, szinte meg is szűnik. Nem tudom, hogy a kuplung okozza e a hibát, mert üresben, ha behúzom a kuplungot akkor sem csökken a zaj. A váltó tökéletesen működik minden sebességet vaj puhán és tökéletesen veszi, a kuplung nem csúszik, nem fog hirtelen. Erre kérnék segítséget, hogy hasonlítás képpen szeretnék egy ugyan ilyen mocit meghallgatni, mert a zaj annyira nem is zavarna, ha tudnám, hogy nem fog menet közben szétrepülni valami.
A másik kérdés, hogy van e valakinek eladó bontott első villa, mert ránézésre is látszik, hogy el van görbülve. Nem szitál, egy nyomon megy, csak a kormány nem egyenesen áll és kicsit zavaró! :-)
Bocsánat a sok kérdés miatt, de motorszerelésben és a hibák megoldásában még nem vagyok annyira képben! :-)
Válaszokat, tippeket és segítséget előre is köszönöm!
Érdeklődnék, hogy van esetleg vkinek 900S -n alsó idom is? ami eltakarja a blokkot. Kérdésem, az az idom védi a térdet a széltől?
Van kialakitott felfogatás minden 900 divin? vagy faragni kell?
nem egészen egy hónapja vittem, de nem nagyon mérték a mélységet. igaz a nagyon kopottat szemre is látni és abba már beleköthetnek, de nekem is éppen 3 mm alatt van, ami még jóval a határ fölött van. szóval emiatt nem lesz gond. főleg, ha ismered is a vizsgáztatót.
Jó párszor és jó pár gépet vittem már vizsgára,de a gumit soha nem nézték. A féket vizslatják egyedül keményebben, újabban már nézik a kipufogót is, néha eszükbe jut,hogy vessenek egy pillantást a világításra is. Az azonosító számokat nézik legelőször.
Nagyon nagy szükségem lenne 4 db gumi gyűrűre ami a karburátort köti össze a blokkal.
Sajnos nem tudom hogy hívják. Elrevesedett az enyém és farsot szív a motor, így nem lehet leszinkronizálni sem, pedig nagyon kellene mert össze vissza jár.
Köszi!