Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszéltem pár szakival, azt mondták, hogy nem feltétlenül horror a gond. Most az első lépés új olaj és olajszűrő. (Mondta az előző tulajdonos is, hogy régen cserélte benne ezeket a dolgokat... Viszonylag sokat állt az utóbbi időben a gép)

Tudja esetleg valaki, hogy milyen olajat érdemes venni, és mennyi kell a kis 400-as ba?

Köszi ;)
a kék füst általában azt jelenti, hogy olaj is ég el, ami egy trabantnál jó dolog, de egy 4 üteműnél nem annyira.
5ben a 4000 nagyjából 100. 5000-nél ebből adódóan kb 125, de ott kapaszkodom és nézek előre ezerrel, nem lefelé. nem ígérem, hogy mostanában megnézem, de ha holnap sikerül motorral menni melóba, akkor megkukkolom az ötezrest is.
Ja, egyébként hajszálra egyforma motorunk van, csak az indexeim mások és az enyém '93-as.
Sziasztok.Pár kép,ilyen motoros bulik szoktak lenni nálam.Van köztük akit ismertek!
Erősen figyeld az olajszintet!

Nekem a legjobb fogyasztási érték 4liter volt Románában csapatos tötymörgéses túra alkalmával. Amúgy 4.8-5 literrel számoltam mindig, Rendesen motorozva szerintem nem lehet 4,5 alá vinni a fogyasztást .
Hát ennek igazán nem tudok ellenállni!
A Triumph egy más világ, de itt a manual.

http://www.manualedereparatie....

Elől 34 lb/im2
Hátul 42 lb/im2
Ne kérdez ez milyen mérték egység!
Szia Feri. Nem sajnálom,igazából csak képen ilyen.Örülük ha jöttök.Talán még a pincét is kinyitom egy kis borkostolásra.
Az én betéteim is csikorognak elől-hátul. Mint Nálad, általában kis sebességről fékezve. Viszont legalább 50%-osak a betétek, én is elhasználom, nagy luxus lenne kidobni.
Egyszer majd megnéznéd, hogy 5.-ben milyen sebességek tartoznak 4000 és 5000 fordulathoz? Az én órám elég jól csal lefelé...
Valahol a motorodon van egy matrica, amin tájékoztatnak a guminyomásról is. Az ülés alján, vagy alatta, vagy valamelyik oldal idom belsejében. Hacsak valaki le nem szedte
A manualom gyári könyv alakban van meg, az előző tulajtól vettem.

Viszont ezeket tudom ajánlani:

link

link

Ha van mailod, tudok küldeni 1988 évjáratról doksit, majdnem teljesen egyezik a miénkkel. pdf fájl.
Nekem is kijön 4 literből.Három éve van nálam.Autópályán 130-as utazóval 5, 5. De,ott ritkán használom,mert abban semmi öröm.
Nekem a legjobb fogyasztásom eddig 4,3 volt, de az 80as éjszakai lassúzás volt. Normális esetben 100-115 között szoktam menni, úgy 5 literre szokott kijönni, ha városban is többet használom akkor meg inkább 5,5.
Sziasztok !

Van egy Yamaha XJ 400 Diversion motorom, és olyan gondom lenne vele, hogy indításkor, és melegen is kékes füstöt ereget az egyik (!) kipufogójából. A hiba 2 napja jött elő, a motort nem rég vettem (kevesebb mint egy hete), és nem igazán tudom, most mi legyen. Átíratva még nincs egyébként, még csak adásvételi van. 140 km-t mentem vele eddig.
Én 40 ezer km-t mentem az XJ600-assal, az enyém 120-ig beérte 4 literrel.
Esetleg egy Triumph Racetthez is tudsz ötletet?
Az enyém egy személyes így elég a hátsóba 2,25
Nagyon szépen köszönöm!
Elől 2
Hátul 2.25, terhelten 2.5
Sziasztok! Fiúk kéne egy kis segítség. XJ 600-as Diversion gumi nyomását hol tudom megnézni, hogy mennyi levegő kell bele? Fel volt írva a forgalmim mellett egy papírra, de most nincs meg. Előre is köszi a segítséget!
Üdvözöllek kedves Kolléga! Én 91-es Xj 900 F-hez eddig nem találtam sehol service manuált. Esetleg tudod honnan lehet letölteni? Üdv. István Galyatetőről.
Nem feltétlen számolta el.
Én közgazdász vagyok, így talán hihető, hogy számolni is tudok. Nekem soha nem ment 5 liter fölé a fogyasztása, és karbiszinkron után volt hogy 3,9 liter/100 km-t mentem vele többször is, de 4,2 volt az átlag. Én nem versenyeztem vele, csak mentem A-ból B-be, nem pörgettem feleslegesen de a 110-120 utazó mindig megvolt.
Tehát simán hihető az adat, én alá tudom támasztani, 2,5 évig volt meg a vas és végig mértem a fogyasztásomat.
én meg a 4000 fölöttit szokom nehezen. a kocsimat 2000 környékén használom, így mindig váltani akarok még egyet 100 környékén, de már nem megy feljebb.
de az biztos, hogy városban is simán megy ötödikben rángatás nélkül. csak tologatni nem olyan egyszerű. tudom, hogy nem arra találták ki, de csak így tudok beállni a fal mellé a helyére. a múlt héten le is burkoltam alatta, hogy ne a sáros földön kelljen állnia szegénynek.
Lehet benne valami, elég sűrűn látom a fordulatszámot 6000 felett, de a piros tartományig nem forgatom soha. Először féltem, hogy gyenge lesz a 900-as után, de 160-ig talán még jobban is gyorsul, felette meg úgyse használom, az N-es verzió nem arra való Egyedül a 3000 alatti tartományt nem tudtam még mindig megszokni, hogy nem olyan sima mint a sor4-nél, hanem rángat és nem igazán szereti, na az hiányzik a még néha.