Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy hamarosan műszakira viszem a gépem, milyen követelmények vannak a gumi profilmélysége kapcsán? A KRESSZ szerint 1,6 mm a legkopotabb helyen mérve, az én motoromon ez kb. 2,6 mm, esetleg ebbe beleköthetnek, hogy közzelít a határértékhez?
Köszi a segítséget!
hali!
szombaton meg tudtam nézni alaposabban a fordszám és a km arányát. 4000-nél kb 95, 5000-nél pont 120-at mutatott. szóval 4ezernél még nem szól a rendőr.
Azért annak a " nem rendes égésnek" van valami oka, nem?
A fekete füst általában a TÚL SOK üzemanyag jelenlétére utal, míg a kékes színű az olajfogyasztásra.
Szóval én akkor lennék nyugodt - ha az én motorom füstölögne feketén - ha utánajárnék, mitől van a jelenség.
A Divin a baloldali csőbe dolgozik az 1-es és a 4-es henger, a jobboldaliba a 2-es és a 3-as. Én azért megnézném a karburátorokat, hová vannak a részterheléstűk állítva! Egy teljes tisztítás, beállítás után legalább ezt ki lehet majd zárni, ha továbbra is füstölögne...
92-es divim jobb oldali kipufogójából magas fordulaton fekete kormos füst jön ki.
Eléggéi jesztő. Ma kezdte el ezt produkálni, de a motor nem változott se menetteljesítményben se semmi másban. Már mindenki mondott mindent a gyűrűtöréstől a karbiszinkronig. Van valami tippetek?
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek.
Tudja valaki, hogy a régi (31A) xj 900-ra felrakható -e a hasonló évjáratú xj 600 tankja?
Szemre, formára teljesen egyformának tűnik.
Viszont litert tekintve két literrel többet olvastam a 900-as javára egy német oldalon.
Előre is köszi.
Tudom, hogy idegesítő, de ez nem hiba a sűrű olajat felkapja a szivattyú és mivel a Divibe csak szint jelzés van lecsökken az olaj mennyisége a karterben.
Nagyon zavar tartsd a szintet maximumon.
Sziasztok! GYors segítségeteket kérném.94-es diversionom a következőt csinálja: hidegen beindítom és fél perc után kigyúl az olajlampa. Megállitom, várok 5 mp-et,elalszik a lámpa majd újraindítom.Jár normálisan,majd kis idő után megint kigyúl a lámpa. Megállitom,újraindítom és ezután már semmi gond vele,nem ég az olajlámpa. Az olajszint a MIN és MAX között pont középen van.Tudtom szerint az olajlámpa szerepe,hogy mutassa,ha nincs benne elég olaj. Mit tegyek?Töltsék rá kis olajat?(ha igen mennyit) Az olajpumpa biztos jó,mert ahogy beindítom,akkor a kis ablakból rögtön eltűnik az olaj.Vagy ne foglalkozzak vele és járjak így?Vagy olajgomba probléma?Kérlek válaszoljatok minél előbb.
Kérdésem az lenne, hogy hamarosan műszakira viszem a gépem, milyen követelmények vannak a gumi profilmélysége kapcsán? A KRESSZ szerint 1,6 mm a legkopotabb helyen mérve, az én motoromon ez kb. 2,6 mm, esetleg ebbe beleköthetnek, hogy közzelít a határértékhez?
Köszi a segítséget!