Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy hamarosan műszakira viszem a gépem, milyen követelmények vannak a gumi profilmélysége kapcsán? A KRESSZ szerint 1,6 mm a legkopotabb helyen mérve, az én motoromon ez kb. 2,6 mm, esetleg ebbe beleköthetnek, hogy közzelít a határértékhez?
Köszi a segítséget!
Azért nézzétek össze Toneressel, hogy a lánckerekeitek ugyanakkorák-e. Úgy pontos csak az adat.
hali!
szombaton meg tudtam nézni alaposabban a fordszám és a km arányát. 4000-nél kb 95, 5000-nél pont 120-at mutatott. szóval 4ezernél még nem szól a rendőr.
Váz,és kipufogó kivételével,minden ami a 51j 85-ös tipushoz kellhet,eladó.Tel 703126211
Yamaha xj600 51j,85-ös alkatrészek eladók.Tel:703126211
Beszéltem Tasival, jövő héten megyek hozzá karbiszinkronra.
Azért annak a " nem rendes égésnek" van valami oka, nem?
A fekete füst általában a TÚL SOK üzemanyag jelenlétére utal, míg a kékes színű az olajfogyasztásra.
Szóval én akkor lennék nyugodt - ha az én motorom füstölögne feketén - ha utánajárnék, mitől van a jelenség.
A Divin a baloldali csőbe dolgozik az 1-es és a 4-es henger, a jobboldaliba a 2-es és a 3-as. Én azért megnézném a karburátorokat, hová vannak a részterheléstűk állítva! Egy teljes tisztítás, beállítás után legalább ezt ki lehet majd zárni, ha továbbra is füstölögne...
Köszönöm. Ez megnyugtató.
xj 600 alkatészek eladók.Tel:703126211.
Tisztul a rendszer. A nem rendes égés miatt lehet korom. Időnként nyélgáz és megszűnik
Sziasztok!

92-es divim jobb oldali kipufogójából magas fordulaton fekete kormos füst jön ki.
Eléggéi jesztő. Ma kezdte el ezt produkálni, de a motor nem változott se menetteljesítményben se semmi másban. Már mindenki mondott mindent a gyűrűtöréstől a karbiszinkronig. Van valami tippetek?
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek.
Tudja valaki, hogy a régi (31A) xj 900-ra felrakható -e a hasonló évjáratú xj 600 tankja?
Szemre, formára teljesen egyformának tűnik.
Viszont litert tekintve két literrel többet olvastam a 900-as javára egy német oldalon.
Előre is köszi.
Töltsed fel a maximum szintre , akkor nem fogja ezt csinálni !
Köszönöm szépen a válaszokat :) megnyugodtam :)
Nem most cseréltél olajat? Nekem olajcsere után csinálta ezt egyszer. Mintha levegős lett volna a rendszer
Tudom, hogy idegesítő, de ez nem hiba a sűrű olajat felkapja a szivattyú és mivel a Divibe csak szint jelzés van lecsökken az olaj mennyisége a karterben.
Nagyon zavar tartsd a szintet maximumon.
Castrol actevo motorolajal nemek is csináltja ezt mig fel nem melegszik rendesen az olaj utána elmulik
Sziasztok! GYors segítségeteket kérném.94-es diversionom a következőt csinálja: hidegen beindítom és fél perc után kigyúl az olajlampa. Megállitom, várok 5 mp-et,elalszik a lámpa majd újraindítom.Jár normálisan,majd kis idő után megint kigyúl a lámpa. Megállitom,újraindítom és ezután már semmi gond vele,nem ég az olajlámpa. Az olajszint a MIN és MAX között pont középen van.Tudtom szerint az olajlámpa szerepe,hogy mutassa,ha nincs benne elég olaj. Mit tegyek?Töltsék rá kis olajat?(ha igen mennyit) Az olajpumpa biztos jó,mert ahogy beindítom,akkor a kis ablakból rögtön eltűnik az olaj.Vagy ne foglalkozzak vele és járjak így?Vagy olajgomba probléma?Kérlek válaszoljatok minél előbb.
Köszi.
Egyébként egyben minden 75 ezer.Váz,és kipufogó nincs.
Nincs mit.
Köszi.
Szegeden..apró rozsda pöttyök vannak benne,de nem vészes.
Hello ha véletlenül valakit érdekel
xj 600 rol jöttek le
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
1; Az ország mely részén lelhetö fel a cucc?
2; Belül milyen, rozsdás -oxidos? Kép lenne róla?
Köszönöm elöre is.